Sonunda öğlen arası gelmişti.Jennie içi huzursuz bir biçimde Roseanne ile çatıya doğru çıkıyordu.İçinden bir ses,geri dön,diye yalvarırken,bir ses ise,Roseanne'den kurtulacaksın,diye haykırıyordu.Maalesef Jennie kötü tarafını dinledi.
"Jennie,geldik işte,Kapıyı açalım artık."
"Bir dakika Roseanne."
Jennie kapıyı araladı,Miyeon'un orada olduğundan emin olmak istiyordu.Miyeon çatının üstüne çıkmıştı bile.En kenardaydı,adım atsa düşerdi.
Roseanne'e ilaç verecekti.Yoksa Roseanne'i kandırmazdı ve Roseanne her şeyi hatırlardı.Bu ilacı içtikten sonra o 1 saat içinde unutkanlık yaşıyorsunuz.Böylelikle Roseanne olaya dair hiçbir şey hatırlamayacaktı.
Jennie cebinden ilacı çıkardı.Roseanne,bak bu şeker çok güzel.ye hadi.
"Sen benimle dalga mı geçiyorsun Jen,bu bir ilaç"
"Neden içiyorum ki?"
"Uyuşturucu değil kızım zorlama."
"Hayır Jen,Hayır."
Jennie sinirlenmeye başlamıştı,Roseanne zaten her şeyi unutacaktı.Zorla ilacı Roseanne'in ağzına tıktı.
"Yut dedim yut."
Jennie çok fazla bağırdı.Roseanne'in çenesini sıkmaktan elleri kıpkırmızı olmuştu.Roseanne korkuyla yuttu ve ne olduğunu anlamadan Jennie onu çatıya itti.Kapı kapandı.İlacın etki etmesine 10 dakika vardı.
Roseanne,Jennie'nin bu tavrını anlamamıştı.Şakadır,diye düşündü.Çatıda Miyeon'u görünce şok oldu.İntihara kalkıştığını anladı.
O an anladı ki Jennie,Miyeon'un intihar edeceğini biliyordu.Peki neden böyle bir şey yapmıştı? Roseanne bu sorunun cevabını merak ediyordu.
"Miyeon?" dedi ürkek bir sesle Roseanne.
Miyeon arkasını döndü ve bağırmaya başladı.Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.
"Git buradan çakma fenomen,herkes senin kadar şanslı olamıyor."
"Miyeon lütfen yapma,lütfen.Zorbalarınla baş etmene yardım ederim."
"Sen mi? Ahhaha dikkat et de sen zorbalık görme,şimdi git"
"Atlamana gerek yok lütfen."
Roseanne 1 adım atmaya yeltendi.
"Sakın yaklaşma yoksa atlarım."
Roseanne daha fazla yaklaştı.Miyeon tam atladığında Roseanne onu bileğinden tuttu.Gözyaşları içinde Miyeon'u tutmaya çalışıyordu.Ancak başarısız olacaktı,Miyeon vazgeçmiş,çaresiz gözlerle başını iki yana salladı.Roseanne buna aldırış etmedi.Miyeon'un bileği ellerinin arasından kayarken o hiçbir şey yapamıyordu.Miyeon'un bilekliğinin sivri tarafı Roseanne'in elini çok derin bir şekilde kesti.Akan kana rağmen Roseanne tutmaya devam ediyordu.Bileklik her battığında cani biraz daha acıyordu.
Miyeon gözyaşları içinde
"Bırak Roseanne" dedi.
Roseanne bırakmamakt akararlıydı.O an ilaç etkisini gösterdi.Roseanne'in tüm vücudu uyuştu.Vücudunu kontrol edemiyordu o sırada elleri gevşedi ve Miyeon ellerinin arasından kayıp gitti.Roseanne'in gözleri kararmaya başladı.Ve bayıldı.
***
Jennie,Roseanne'i çatıya bıraktıktan sonra işe koyuldu.Koşarak Jisoo'nun yaına gitti.
"Plan tamam,ilacı da verdim."
"Güzel şimdi hızlıca müdürün odasına gidiyoruz."
"Jisoo yol yakınken vazmıgeçsek?"
"Kes artık sesini yoksa seni de yollarım yanına."
Müdürün odasına vardılar.Kapıyı çalmadan içeri girdiler.
"Hocam,acil bir durum var.Roseanne,Miyeon'u öldürecek."
"Ne?" Müdür yerinden fırladı.
"Ne demek öldürecek?"
"Açıklayamam hocam hemen çatıya çıkmalıyız."
o sırada bir beden çatıdan bahçeye düştü ve kanalr içinde kaldı.Bu zavallı Miyeon'dan başkası değildi.Jennie o an ağlama krizine girdi.Pişmandı,birinin ölümüne engel olmak yerine izlemişti.
Kimseye güvenme bölümünden ;
"O kızı gerçekten itip itmediğimi ben bile hatırlamıyorum.Bu belki saçma gelecek ama o güne dair hiçbir şey hatırlamıyorum.Belki de biri bana bir ilaç verdi.O gün çok garip bir gündü,herkes böyle söylüyor.Katili ben zannedenler vardı,ben bile katil olup olmadığıma emin olmazken.Müdür beni çatıda elim kanlar içindeyken bulmustu.Ayrica bana yabancı olan bir kızın bedeni çatıdan düşmüştü.Onların da tek bildiği buydu.Acaba lilimyy adlı kullanıcı daha fazlasını mı biliyordu?"
-Rose
Anlaşılan Roseanne'in elindeki kanlar onun kanıydı.Bileklik yüzünden olmuştu.
Roseanne'e göre Miyeon yabancı bir kız çünkü hiç arkadaşlık kurmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük bir sır | Chaelisa-yarı texting
FanficÜnlü instagram fenomeni Roseanne'in dm kutusuna düşen bir mesaj onu dehşete düşürür.Çünkü bu mesajı atan isimsiz kullanıcı Roseanne'nin küçük sırrını biliyordur.Peki Roseanne bu durum karşısında ne yapacaktır? Mesajı atan Lisa halinden çok memnundur.