1 yıl önce
Roseanne daha yeni instagram hesabı açmıştı.Henüz 1000 civarı bir takipçisi vardı.İnsanlar onunla görünmek istemezdi çünkü komik duruma düşmekten korkarlardı.Fenomen olma hayaliyle dalga geçen bir sürü kişi oldu ancak kimse Roseanne'e zorbalık yapamazdı.Babası saygın iş adamlarındandı ve zengindiler ayrıca Roseanne güzeldi onlara göre güzellere zorbalık yapılmazdı.Roseanne'i sadece dedikodularına malzeme olarak kullanıyorlardı.Roseanne'in çok arkadaşı yoktu 2-3 kişiyle muhabbet eder ya da tüm gün uyurdu.İnstagrama bu süreçte post atardı ama sınıf arkadaşlarının fake hesap üzerinden attığı yorumlar sinirini bozuyordu.
Roseannetherose Yeni okul gününden merhaba!!
1 sene önce
Samloo Fenomen olacaksın (!)
Min12s Kesin fenomen,aynen.
Arkadaşları bunları yüzüne söylemeye cesaret edemezdi anca fake heapların ardına sığınıp söylerlerdi.
İşte o günlerde okula yeni bir öğrenci gelmişti. "Jennie"
Roseanne ve Jennie kısa sürede kaynaştılar,Roseanne,Jennie'ye fenomen olma hayalinden bahsetti.Jennie bunu garipsedi ama belli etmedi.Jennie ilk zamanlar arkadaşını seviyordu ancak sonra Roseanne'i kıskanmaya başladı.Dedikodu yapılınca kendisi de Roseanne hakkında konuşurdu ama bunu Roseanne bilmiyordu.
Gün geçtikçe Roseanne'in ünü arttı,okuldakilerde şaşırmıştı böyle olmasına.Eski yaptıklarını unutturmak için yalakalık yapmaya başladılar.O zamanlar Roseanne 10k takipçiye ulaşmıştı henüz yüz binlere ulaşmamıştı,okuldakiler için 10k takipçi çok yüksek bir sayıydı.Herkes ona beni de paylaşır mısın? diye soruyordu.Roseanne ise en yakın arkadaşı Jane'i( o öyle zannediyordu) paylaşırdı.Jane buna rağmen arkadaşına sinir olurdu.Neden ben bu kadar ünlü değilim diye.
Okulda sürekli olarak Roseanne'in dedikodusunu yaptığı biri vardı bu kız Jisoo'ydu.Jisoo bir çetenin lideriydi.Okulda sözü geçen bu çetenin başıyla yakın olmak isteyen Jane sinsice Jisoo'ya yaklaşmış ve dedikodu yaparak amacına ulaşmıştı.Jisoo'da Roseanne'i sevmezdi çünkü Roseanne'in popüleritesi arttıkça çetesi unutuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük bir sır | Chaelisa-yarı texting
Fiksi PenggemarÜnlü instagram fenomeni Roseanne'in dm kutusuna düşen bir mesaj onu dehşete düşürür.Çünkü bu mesajı atan isimsiz kullanıcı Roseanne'nin küçük sırrını biliyordur.Peki Roseanne bu durum karşısında ne yapacaktır? Mesajı atan Lisa halinden çok memnundur.