3 частина

5 0 0
                                    

Нарешті , сьогодні вже День народження моєї найкращої в світі подруги.
З самого ранку ми з Дені приїхали до неї і привітали з тортом і кульками ,потім вручили наше запрошення на вечірку,яке зовсім недавно я розіслала всій нашій школі, і не тільки. Я відправила запрошення нашій компанії з літа. Після закінчення канікул ми різко зменшили спілкування,а це запрошення це чудова нагода знову його відновити.
Після привітання Деніал підвіз мене додому і я пішла збиратись на саму вечірку. До мене прийшла Лізі,так, збиратися з самою іменинницею це велика честь. Також до нас приєдналась Холла,це моя двоюрідна сестра . Про неї я ще не розповідала.
Хоч вона мені і сестра , познайомились ми лише два роки тому,на сімейному святкуванні. До цього вони мешкали в іншій країні,тому на мене впала велика відповідальність ознайомити з усім Холлу. Так ми і стали подругами. Вона виявилась доволі весела і дружелюбна . З Лізі вона теж відразу знайшла спільну мову. Ох пам'ятаю часи ,коли ми тільки те й робили ,що гуляли втрьох 24/7.
Моя кімната була схожа на смітник з одягом і косметикою.
З колонки яка стояла в мене на підвіконні грала доволі весела музика,яка була підготовкою до потужної вечірки.
Холла доречі експерт в вечірках, їх вона обожнює найдужче. Ще, вона любить сміливий стиль у одязі, та і зачіска в неї теж доволі відважна. Чорне, середньої довжини волосся з червоними прядками . Їй дуже личив ,що її стиль ,що зачіска. Одним словом всі ми втрьох зовсім різні,але може це  навіть й класно.
- Твій хлопець заїде за нами Лізі?,- малюючи стрілки ,запитала Холла.
- Так, повинен.
- В нього така машинка,коштує як мій дім напевно.
- Ти ще його маєтку не бачила,- доповнила я чі тільки потім зрозуміла що розкрила нашу таємницю з Дені.
- А звідки ти знаєш як виглядає його будинок?,- Лізі запитально подивилась але потім її немов осенило ,- Ааа,ти допомагала йому? Ви спеціально для мене будинок прикрашали?,- Вона піднялась і обійняла мене з усієї сили,що я аж завалилась і впала. Ми почали сміятись а Холла почала знімати нас на телефон.
Вже вставши з мене ,Лізі почала задавати кучу запитань.
- А ви доречі не загризли один одного,бо знаючи як він тобі "подобаються",це було б очевидно .
- Ні,навпаки ,ми нарешті знайшли спільну мову,я сама була в шоці.
-Боже Мері це ж прекрасно , я дочекалась миті коли двоє моїх найулюбленіших людей добре спілкуються!!
Так ми провели ще дві години за плітками,розмовами про школу та зборами на вечірку, години дві. Нарешті ми стояли перед дзеркалом любуючись відображенням . Кожна з нас була по своєму неймовірна.
Я була вдягнута в чорну облягаючу сукню з вирізами на талії , також важко було не помітити масивні сережки та чорний обруч який мерехтів на світлі ,через стрази на ньому.
Лізі ,була одягнена в білу спідничку ,і гарну ,елегантну сорочку з вирізом на плечах,їй такий шкільний стиль дуже личив. Своє волося вона зібрала в хвіст і витянула лише дві передні прядки . Холла як завжди була найпомітніша серед нас. Вона була вдягнена в чорні рвані джинси та чорну футболку з принтом якогось черепа.
- Дівчата ми рознисемо цю вечірку,- в передочікувані промовила Холла ,обіймаючи нас.
- Рознисемо!!!,-підтвердила я.
Ми почули дзвінок телефону Лізі. Це був Деніал. Він вже чекав нас біля будинку. Ми радісно збігли з сходинок і почали швидко взуватися . Моя мама вийшла з кімнати, побажати нам успіхів і наказала бути обережними. Ми зробили вигляд що обов'язково прислухаємось її порад ,і вибігли з будинку.
Сівши в машину я почула запах алкоголю.
- Дені,ти що п'яний вже? Не рано?,- запитала я вмощуючись на сидінні.
- Мала ,не хвилюйся ,в мене все під контролем,як тоді коли я тебе ловив.
Я відразу подивилась на Лізі яка була зацікавлена та одночасно роздратована,її настрій різко впав.
- Не звертай уваги,він п'яний і верзе якісь нісенітниці ,- але Лізі просто проігнорувала мої слова.
З такою атмосферою ми їхали всі ті двадцять хвилин,лише музика додавала хоч якогось настрою.
Під'їхавши ми були в шоці,людей було море.
- Лізі,-зверталась до іменинниці Холла.-Дивись як всі хочуть тебе привітати.
- Ага,або просто на халяву потусити і випити,- сміючись відповідала та.
Фух,добре що в неї піднявся настрій,я сама відчувала себе жахливо через той випадок,намагаюсь його пошвидше забути.
Нарешіт ми дочекались поки Дені відкриє ворота. Увійшовши на його велику територію з басейном, в якому вже всі купались, ми оглохли від музики. Всі були такі веселі і п'яні,цей вайб мені неабияк сподобався.
Лізі відразу покликала мене з нею танцювати а Холла пішла до своїх знайомих. Дені також швидко зник в колі його одногрупників та декількох одинадцятикласників нашої школи.
- Тут так чудово,- кричала що сили мені на вухо Лізі,намагаючись перекричати голосну музику.
- Все для тебе люба!!,-відповідала криком я.
Трохи заспокоївшись всі почали збиратись біля арки в якій стояла Лізі. Всі почали дарувати їй подарунки та теплі слова в мікрофон. Вона дуже чутлива на такі речі ,тому майже відразу почала плакати,а ми з Дені заспокоювали її сміючись і обіймаючи. Потім всі знову почали танцювати,стрибати в басейн та ще дужче напиватись.
Я не помітила як стояла одна,а Лізі пішла до наших однокласниць які запізнились ,послухати їх привітання.
Очима я почала шукати Деніала і сплутавши його з кількома хлопцями через п'яну голову,все таки знайшла.
- О мала,ти,я чекав .
- Класна в нас вечірка вийшла,-весело кричала я.
- Так,все завдяки тобі, дякую за допомогу.
Хоча я теж була не тверезою але Дені був взагалі в хлам.
- Тобі не пора закінчувати пити?
- Ні Мері,не пора,так я хочу заглушити своє хотіння.
- Яке ще хотіння?
Дені схватим мене міцно за руку та повів в дім де теж було купа людей .
- Відпусти,мені боляче,- кричала я ,але він мене ігнорував та продовжував йти.
Піднявшись на другий поверх він завів мене в якусь з кімнат і закрив двері на замок.
- І як це розуміти? Ти геть вже поїхав,відчини двері,негайно,я почну кричати.
- Та вислухай ти. Ще з літа ти почала мені снитися,я любив коли ти з нами десь гуляла і просто проводила час. Але тепер,після того клятого прикрашання будинку ,я зовсім тебе з голови не можу викинути, я навіть спати нормально не можу.
- Стоп,що? Це безглуздо,Лізі моя найкраща подруга,вона мені рідніша за всіх,тому давай просто зробимо вигляд що я нічого не чула і ти відкриєш двері.
Але Дені лише почав наближатись і ось він вже був прям переді мною. Я припідняла голову щоб подивитись на нього.
Він взяв моє лице в свою кремезну руку і почав наближати до себе. Хоч як я не хотіла супротивити цьому, я не змогла. З очей потекла сльоза і моментально наші губи об'єдналися. Я немов відразу прийшла до тями і відштовхнула Дені.
- Ні, відійди, відійди від мене.
- Вибач ,вибач мене,- кричав він мені в наздогін,поки я намагалася відкрити двері.
Нарешті в мене вийшло,я вибігла з кімнати і почала бігти по сходинках. Все як в тумані,музика немов притихла,люди немов перестали гумоніти,лише свист в вухах. Я бігла до виходу розштовхуючи всіх людей на своєму шляху. Хтось кричав в слід але мені було зовсім байдуже.

НеправильніWhere stories live. Discover now