17 [ Aile Yemeği ]

201 26 5
                                    


Haftalar geçmişti bana evlenme teklifi etmesinin üzerinden ve ailelerimizi tanıştırmak için evimizde bir akşam yemeği planı yapmıştık bible ailesi ile iletişime geçmiş ve yarın geleceklerini söylemiştiler kendi ailemi arama fikri bile beni tedirgin ediyordu onlarla yıllardır konusmuyordum bile ama yinede aramam gerekiyordu cesaretimi toplamıştım.

Çalıyordu...

Çalışıyordu...

Son ana kadar bekledim ve en sonunda açtı

"Oğlum"

Annemin sesini özlemiştim oğlum kelimesini duymayalı çok uzun zaman oluyordu pek iyi anlaşamazdık onlar için hep geri planda biriydim görmezdiler beni sürekli kavga gürültü ile odasında yorganın altında ağlayan çocuktum ama yinede seviyordum onları ailemdiler.

"Oğlum neden cevap vermiyorsun önceden yaşananları bir kenara bıraksak sen bizim kanımızdansın her ne olursa olsun küs kalmak istemiyoruz seninle özür dileriz herşey için bizi affet lütfen"

Ağlıyordum ve anneminde ağladığı belliydi ben onların sevgisine hep muhtaçtım belki çocukken veremediler bunu bana ama belki düzelir şimdi.

"Affediyorum sizi anne hem küs kalmak istemedim size hiçbir zaman"

"Nasılsın oğlum iyi misin"

"İyiyim anne hemde çok iyi şey benim size birşey itiraf etmem gerekiyor "

"Söyle oğlum dinliyoruz"

"Şey-"

"Çekinme hadi söyle"

"Anne ben evleniyorum"

"Ne nasıl kimle oğlum neden haber vermedin"

"Şimdi söyledim işte anne"

"Pekala kim o kız "

"Anne"

"Efendim oğlum"

"Anne evleneceğim kişi kız değil"

Sessizlik olmuştu şoka gitmişti eminim ki...

"Sen nasıl mutluysan öyle olsun oğlum artık kötü şeyler yaşamayalım biz sana saygı duyuyoruz"

"Teşekkür ederim anne"

Gözyaşlarıma hâkim olamıyordum

"Peki düğün için mi aradın bizi ?"

"Aslında düğününden önce aileler tanışsın diye bir yemek düzenledik yarın için sizi de davet etmek istedim gelir misiniz ?"

"Tabi geliriz oğlum konumu bize atarsın"

"Tamam anne görüşürüz dikkat edin"

Telefonu kapattıktan sonra konumu hemen göndermiştim gözyaşlarımı siliyordum ki arkamdan belime doladığı elleri ile saçlarıma öpücüklerini bırakıyordu canım sevgilim.

****

Gece telefonumuna gelen bildirim sesi ile uyanmıştım bible sesten huysuzlanıp arkasını dönmüştü bende sessize almak için telefonu elime aldığımda şokla gözlerim açılmıştı bu olamazdı hayır hayır yine olmaz dayanamam tekrar olmaz.

[ bilinmeyen numara ]

+82******:
Aşkım beni özledin mi ?
Ben seni çok özledim
Tadını da çok özledim
Özlem gidermeye ne dersin

Bui:
Senden nefret ediyorum pislik kadın
Beni rahat bırak artık
Yeter lanet olası yeter
Neden yazdın uzak dur artık

you drew stars around my scars [ biblebuild ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin