Yüzüme vuran güneş ışıklarıyla uyandığımda bedenimi göğsüne yaslamış sevgilim ile boynuna iyice sokulup mis kokusunu içime çekmiştim dün geceden sonra bu şekilde uyanmak rüya gibiydi bana resmen evlilik teklifi etmişti ve bende kabul etmiştim algılarım kapanmıştı sanki bana hayat veren bu adamla geçirecek günlerimizi sabırsızlıkla bekliyordum.
Belimi saran kollarından kurtulup üzerime onun gömleğini giyindim altımda sadece boxer vardı ama gomlegi zaten çok uzun olduğu için sıkıntı değildi mutfağa inmiş güzelce kahvaltılık malzemelerini hazırlarken hafifte bir müzik ile dans ederek masayı hazırlamaya başlamıştım.
Bible arkamdan belimi kavrayıp kucağına almasıyla benden ayaklarımı beline sarıp saçlarına öpücükler bırakırken o da köprücük kemiklerimi öpüyordu.
" benim güzel sevgilim bana kahvaltı mı hazırlamış"
Kafamı boynuna iyice ona gömüp kıkırdayarak
"evet hatta ellerimle portakal suyu bile sıktım"" Hadi yiyelim" diyerek yere inmeye çalışırken kendini iyice bana bastırıp" ben seni yiyeceğim"
Utanıp omuzlarından onu ittiriyordum."benim minik bebeğim utandı mı?" kucağından kurtulmuştum nihayetinde " acıktım yemek yiyeceğim rahat dursana" söylenerek ona sert bakınca,
" Minik bebek kızdı" alay eder tonda konuşmasına sinirlenip kaşlarımı catmıştım " bir daha yapmayacağım sana sürpriz" sandalyeye oturup konuşmaya devam etmişti " ama benim bebeğim bana kahvaltı hazırlamazsa bende onu yemek zorunda kalırım alaylı gülüşünü umursamayarak oturup kahvaltı etmeye başladık.
Telefonuma bildirim gelmesiyle ekrandan kimden gelmiş diye bakınca o manyak kadından geldiğini gördüğümde sessize alıp tabağıma döndüm o sırada bible fark etmişti ki,
" Kim o ?,neden bakmadın?" boğazımı temizleyerek gerginliğimi bastırmaya çalıştım ama nafileydi aldığım nefesten bile tanıyordu beni,
"Neden gerildin?" daha nasıl çevirebilirim diye düşünürken gülerek " hayır gerilmedim klasik işte bankalardan bir türlü rahat vermiyorlar sinirlendim" bıçakla kestiğini omleti yemeye koyuldum anlamamıştır umarım diyerek ağzıma ne bulduysam tıkıyordum.
Bible'ın ağzından;
Gergin dakikalardan sonra kahvaltımız bitmiş bui üstünü giymek için üste çıkmıştı ilişkimiz ne kadar güzel ilerlese de sanki benden birşey saklıyormuş gibi hissediyordum,
Telefonuna yeniden bildirim gelmesiyle elime alıp bakmaya karar verdim benden sakladığı şeyi bilmek hakkımdı eğer ki benden birşey saklıyorsa onu asla affetmezdim uyarmıştım da onu bu konuda.
Telefonun kilit ekranından gelen bildirimi görünce lanetler yağdırdım,herşeyimden çok sevdiğim, tek bir kelimesi için herşeyden fedakarlık yapacağım adamdan bunu beklemiyordum sanki kalbim durmuş gibiydi o an nefes almayı bile unutmuştum.
~
+92*********:
Aşkım neden cevap vermiyorsun?
Seni özledim yılbaşı gecesinden sonra hep aklımdasın bana karşı o sınırlı tavırların çok hoşuma gitti seninle özlem gidermek istiyorum :)~
Ne konuda eksiktim?,neden bunu bana yapmıştı?ben ona sevgi vermekten başka ne yaptım?, kafamın içindeki sesler düşünüyordu âdeta merdivenlerden inen bedene dönüp baktığım kırgın ve aynı zamanda kızgın ifadeyle yanıma gelmiş,
"Sevgilim birşey mi oldu?,iyi misin?" yanağıma koyduğu elini sert bir şekilde itmiş yüzümü tamamen sinirli bir ifade almıştı.
"Söyle bana ne yaptım,ne eksikti bende,seni tatmin edemiyordum mu?" yüzü düşmüş "bible ne diyorsun ne oldu?" bu tavrı beni daha da sinirlendirmişti "birde bilmiyorum ayaklarına yatıyorsun,yapma bui sakın bu ne ? " diyerek telefondaki mesajı gösterdiğimde,
Yüzü düşmüştü " bible, yalvarırım dinle beni,benn, ben-nn gerçekten korktum benden uzaklaşırsın, nefret edersin diye korktum benden tiksinirsin diye,yemin ederim ben istemedim,istemedim ama o dinlemedi ben ona dirensem de olmadı tehdit etti,ben çok korktum seninle bile tehdit etti beni-i"
Kekeleyerek ve ağlarak konuşmaya başlayınca kafam karışmıştı," ne diyorsun kim bu bana hepsini anlat?" elleriyle gözyaşlarını silip "tamam anlatacağım yeter ki gitme" onu kafamla onaylayıp koltuğa oturduk.
"Biz çok önceden tanıştık o kadınla başlarda iyiydi ama sonradan hareketleri ve dokunuşları çok rahatsız edici olmaya başlamıştı,ben ondan kaçmayı denedim ama olmadı bayılttı bir keresinde beni taciz etti vücuduma dokundu,bir kere de değil birkaç kere oldu,beni bazen dövdü de, bazen bayılıyordum,ondan kurtulmak için çok kaçtım ama hep buldu beni artık dışarıya bile saklanarak çıkıyordum sonra başka şehre buraya taşındım pond ile tanıştım o da benim gibi kanadı kırık biriydi birbirimize destek olduk ve ben kilolarım yüzünden kendimi sevmeyince spor kursuna yazdırdı,sana aşık oldum nefesimi kestim,birçok kez ölmeyi dileyen bana yaşama sebebi verdin sen."
Cümlesi bitmiş kafasını eğmişti hiç düşünmeden sarıldım ona hıçkırıkları kulaklarıma dolmuştu,
"Ağlama,sen ağlama Artemis,ben ağlarım,benim bu mavi gökyüzündeki ölü toprağım senin gözyaşında can bulur,sen ağlama"
" Korktum ben kirliyim bible,beni sevmezsin sandım benden nefret eder tiksinirsin sandım iğren-"
Dudaklarımla dudaklarını öpüp lafını bölmüştüm
Hafifçe bıraktığım öpücüten geri çekilip "Bir daha sakın kendine o kelimeleri kullanma, sakın""Sen bir zambak kadar temiz ve güzelsin sevgilim"
Gözyaşları durmak bilmiyordu " Herşeyi öğrendin beni bırakmayacaksın değil mi?" ellerimle gözyaşlarını silip güzel yüzünü ellerim arasına almıştım.
" Seni asla bırakmayacağım evet başta sinirliydim ama bilmiyordum gerçekleri hem unuttum mu daha düğünümüz var ?" gülmüş yanaklarını öpmüştüm.
Gözyaşlarını sildiği ellerini avuçlarım arasına alıp avuçlarından öpmüştüm onu bir zambak kadar temiz avuçlarından..
"Affettin beni değil mi?" iç çeke çeke sorduğu soruyla gözlerine bakarak,
"Sana asla küsmem ben,o güzel yüzünü asma "
Kafasıyla onaylamış boynuma sarılmıştı güzel cennet kokusunu içime çekmiştim, hayatımda aldığım en güzel nefes onun kokusuydu.
Birkaç dakika hiç ayrılmadan sarıldık ayrılmak için geri çekildiğimde bui'nun uyuduğunu fark ettim, uyandırmamak için yavaşça odamıza çıkarmış yatağa yaptırmıştım onu,ardından alnına öpücük kondurmuş üstünü güzelce örtmüştüm.
Aşağıya inip o telefon numarasını araştırması için avukat arkadaşım Ta ile konuşmam gerekiyordu,bu işi kökünden çözecektim.
Ona verdiği hasarın sonuçlarını çekecekti asla peşini bırakmayacaktım bu olayın,ona yaşattığı herşeyi bir hücre de çürüyerek can verecekti.
***
Kısa oldu ama cidden zorla yazıyorum gibi hissediyorum o kadar herşeyden bunaldım ki birkaç bölüm sonra final olacak zaten oy vermeyi unutmayın lütfen kendinize iyi bakın yb gelene kadar 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you drew stars around my scars [ biblebuild ]
Fanfic" mavi kadar özgür olalım sevgilim "