nine

176 17 6
                                    

"Seungmin, sevgilim bu mektuplari gorurse ne yapar beni. Yeter getirme. Jeanne'nin duygulari beni ilgilendirmiyor." Seungmin uzgun bir sekilde "Son bir mektup getirecegim sana. Kiz yalvardi o kadar ben ne yapabilirim. Ikinizle de arkadasim. Ki ben kabul etmesem Jeanne baska birisine gidecek. Kizin cevresi genis. Cok fazla ortak arkadasiniz var kiz bir tek gelip seninle konusmuyor o da saygisindandir heralde. Saygili bir kiz. Sana verecegi son mektuptan once sevgilinin oldugunu belli et kiza. En azindan son mektubu anlamli olur ve seni birakir. Rahatsiz edici oldugunun farkinda ama gercekten sana asik oldugu icin kendisine engel olamiyor. Farkindasin her seyin Jeongin. Yapma bunu ona kizma." Jeongin gulumseyerek "Biliyorum. Ona kizmiyorum birisini sevmek kotu bir sey degil. Eger sevgilim oldugunu ogrendikten sonra ayni sekilde devam ederse o zaman isler degisir. Ben Jeanne'yi tanimiyorum sadece uzaktan goruyorum. Benimle cok az kez konusmaya calisti. Uzaktan sevdi o beni. Ancak dedim ya olmaz asla olmaz. Sevgilim yokken de olmadi sevgilim varken de olmaz. Kiz iki senedir beni cok sevdi ancak birakmasi lazim ya beni. Hem benden bir yil buyuk Seungmin yas takintim yok benim ama olmaz ya. Ondan olmaz." Seungmin anladigini ifade ederek "Sen bilirsin Jeong. Ben israr etmedim hic bir zaman. Sevgilin yokken gecen sene hic bir sey demedim bu senenin baslarinda notlarin sahibinin Jeanne oldugunu soyledim. Sen de ben zaten biliyordum kiz bana asikmis gibi bakiyordu ordan anladim dedin. Bazenleri cidden olmayinca olmuyormus." Jeongin'in devam ettirdi "Cok belliydi. Gizlemeye calismadi. Konusmaya calisti benimle. Belki ona bakabilirdim. Cok cabaladi cunku. Ama sevgilim var benim ya. Kapildim ben."

Ikili onlari dinleyen Jeanne'den habersizdi..

Zil calinca siniflarina ciktilar. Jeanne aglamamak icin zor duruyordu. Hic bir sinif arkadasi onun bitmis bir halde oldugunu fark etmedi. Ders bitginde Jaemin'in yanina gitti ve onun yaninda agladi. Jisung'ta bir sorunun oldugunu anlayip yanlarina gitti. Jeanne konusmayip sadece agladi. Jeanne'nin bitisiydi bu olay. 4. Reddiydi bu. Iki asik olamamisti onlar onlar iki bile olamamisti.

Hush - Yang jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin