ten -end-

240 18 16
                                    

"Hey! Seungmin bu son notumu Jeongin'e verirsen sevinirim."

Jeongin tesekkur ederim! Kirmadan konustugun icin tesekkur ederim. Seni sevip sana saygisizlik yaptigim icin ozur dilerim. Seungmin seninle konustugunda yada Chenle seninle konustugunda yada elinde 505 yazdigini gordugum zaman senden vaz gecmem gerekiyordu. Ozur dilerim Jeongin sana bu saygisizligi yaptigim icin uzgunum. Karsina daha fazla cikmayacagim. Bu sene zaten mezun olacagim. Seni daha fazla rahatsiz etmeyecegim bunu yapamam. Biz ayin guzel oldugunu dusunenler olamadik bir ikili olamadik birbirini seven iki genc olamadik biz iki bile olamadik. Biz hic bir sey olamadik evet uzuluyorum ama elimden ne gelir ki bu saatten sonra. Cabaladim. Biliyorsun. Farkindaymissin. Seungmin senin egolu oldugunu iyi birisi olmadigini ve beni fark etmedigini soylemisti. Yalanmis Jeongin. Insanlara fazla guvenmemem gerekiyormus. Sorun degil. Guzel bir insansin kirici davranmadin. Bu bir veda mektubu mutlusundur cunku benden kurtuluyorsun. Buyuk bir rahatsizliktan kurtuluyorsun. Beni affet dusuncesizlik ettim Jeongin. Uzgunum amacim gerecekten kotu degildi. Ancak aptalin tekiyim. Bu gun ay hic guzel degil. Cok cirkin. Daha fazla uzatmayacagim bu mektubu senin de icin sıkılmasın. Umarim sevgilinle coook mutlu olursun ve umarim senin gibi iyi insanlarla karsilasirsin. Hayatin sans dolu gecer umarim ve her zaman mutlu olursun. Butun iyi dileklerimle elveda en guzel duygularim.

-Jeanne

Sonunda bitmisti. Jeongin kurtulmus Jeanne ise butun acisiyla yapayalniz kalmisti..

Hush - Yang jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin