Special episode

11 1 0
                                    

Aslında özel bölüm yapmayı düşündüm sonra bitmiş bir hikaye için ne yazabilirim diye düşündüm. Yazsaydım eğer birbirlerini aynı mahallede olmalarına rağmen göremediklerini yazardım gerçi uzun zamandır bir şey yazmıyorum, eskisi gibi de hissetmiyorum. Jeanne'nin hislerini size güzelce aktarabilirmiydim emin değilim. Hikayeyi yazdıktan yıllar sonra bunu yayımlamam doğru mu bilmiyorum ders çalışmam lazım. Lutfen okuyun bu bolumu Jeongin ile Jeanne neler yapiyor onu anlaticam. Jeongin tarihi çok severdi en iyi ve en sevdiği ders Tarihti Jeanne ise şans eseri tarih okuyor. Jeongin büyük ihtimal mezuna bıraktı emin değilim bilmiyorum.
Bu bölümü yayımlama amacım neden bu kitabi yazdım onu anlatmak içindi. Kitaptaki olayların hepsi yaşandı tek yaşanmayan şey Jeongin notları hiç bir zaman okumadı belki de Jeanne'nin bu kadar derince onu sevdiğini bilmiyordu. Evet Jeongin her şeyin başından beri farkındaydı ama umursamadı görmezden geldi Jeanne ise nasıl olsa bilmiyor diye düşünerek davrandı. Belki de Jeanne'nin hatası güzel olmamasiydi güzel insanlar sevilirdi.
Notları anlatmak istiyorum notların çoğu dört sene öncesine ait böyle söyleyince garip hissettim iki sene geçmiş.. Yayimlamadan önceki sene yazmıştım sonra ikinci senenin sonunda hatıra kalsın belki içimdekileri böyle atarım demiştim sevgilisi olduğu olayını daha farklı öğrenmiştim daha acı vericiydi bu yüzden Jeanne şans eseri duymuş gibi yazdım ama Jeongin ona duyurmaya çalışıyordu. Jeongin'e kızmayın lütfen o çok nazikti Jeanne sadece sevilmedigi için uzuldu sonra onun karşısına cikmamaya çalıştı ve mezun oldu evet Jeanne rahatsız ediciydi ama lutfen kizmayin o sadece aşıktı çok aşıktı. Jeongin'den sonra kendisini yok eden bir hata yapti zaten o cezasını çekti.
Şimdiye gelecek olursak eğer Jeanne ve Jeongin gülerek arkadaşlarıma anlattığım bir olay tabii ki de kimse sizin kadar detaylı bilmiyor duygularımı açtığım ilk kişiler sizsiniz. Anlatmaya utandığım şeyler de yapmıştı Jeanne bunları bile olgunlukla karşıladı Jeongin. Jeongin ne yapıyor bilmiyorum ama umarım iyidir. Geçen sene mezuniyet fotoğrafını gördüm hala aynı bakıyor ve aynı gülümsüyor nostaljik hissettim bir anlık orda olabilmeyi diledim. Ancak bu yanlıştı benim yerim orası değildi. Ben artık başka bir yerde sadece kendim için çabalıyorum başka biri bana bunu öğretmişti. Jeanne erkekleri Jeongin gibi nazik ve anlayışlı sanıyordu.
O olayların yaşandığı yer yıkıldı, lisemizi yıktılar bahçeye bir kez daha bakabilmeyi dilerdim. Sanırım Jeanne tekrar 11. Sınıf a başlamak isterdi aynı şeyleri tekrardan yaşamak isterdi. Bilirsiniz bazı şeyleri rüyamızda bile göremeyiz.
Jeanne Jeongin'i şans eseri çizdi mutluluktan ilk defa ağlamıştı. Su an olsa Jeanne daha güzel çizerdi Jeongin'i. Şu an olsa Jeanne ile Jeongin'in sohbet edebilecek konuları olurdu. Şu an olsa Jeongin ve Jeanne sevgili olabilirdi. Yanlış zamanlar yanlış ortamlar yanlış davranışlar. Jeanne o yanlış yığının içinde doğru yapmaya çalışıyordu ancak hiç bir zaman yapamadı.
Anlatınca içim burkuldu eskiye döndüm. Daha fazla konuşurdum daha fazla anlatırdım ancak biliyorum çoğunuz buraya kadar gelemicek umarım anlatım dilim sıkıcı değildir. Birakın biraz da ben can sıkayım. Bu kadar iç sıkan bir konuşma tarzım yoktur sadece ortama uymaya çalışıyorum. Her neyse, buraya kadar geldiğiniz için teşekkür ederim yazım hatam varsa affedin bölümü tabletten yazıyorum ve kontrol edebilecek zamanım yok arşiv metinlerine çalışacağım bana şans dileyin bu dersi gecebileyim ♡♡♡

Hush - Yang jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin