Axel, Marinette'i evine bıraktıktan sonra kendi evine yürüdü.
Marinette eve vardığında odasına çıktı ve çantasından kitabını çıkardı. Yazacaktı, bitirecekti bu kitabı en kısa zamanda.
Kitapla beraber kendi hayatıda bitebilirdi aslında.
Annesinin sesiyle mutfağa indi.
"Marinette! Bune?!"
Annesinin kızgın olduğu her halinden anlaşılıyordu. Babasına baktığında...sakinleşmek için büyü bir savaş içindeydi.
Annesi telefonundan, okul müdürünün attığı e-mail'i gösterdi.
Sayın Bayan Dupain-Cheng, kızın Marinette Dupain-Cheng maalesef ki başka bir arkadaşına hakaretlerde bulunmuş, üstelik zorbalık yapmış bulunmakta. Öğrencimiz Laney Lée'nin iddiası üzerine kızınıza ceza vereceğiz. İyi günler dilerim...
Marinette her kelimeden sonra şok yaşadı.
Laney, büyük ihtimalle iğrenç bir şaka yapıyordu. Bırakın zorbalığı, Laney'a dokunmamıştı bile!"Marinette bu nedir dedim!"
Marinette çatallamış sesine aldırmadan kendini savunmaya,inkar etmeye çalıştı.
Ne derse desin nafile oluyordu. Bir anne, öz kızına nasıl olurda güvenmezdi? Kanıt olmadan hemde.
"Anne daha kanıt olmadan onlara inanıyorsun, her şeyi geçtim ben senin kızınım ya! Kızın!"
"Seni bir daha gözüm görmesin Marinette Dupain-Cheng. Odana, defol!"
Marinette ağlayarak odasına çıktı. Laney'den,Dave'den nefret ediyordu. Adrien'dan ise nefret edemiyordu. N'olursa olsun her zaman Adrien'ı sevmeye ve affetmeye hazırdı.
Oturmuş ağlarken köpeği Tikki yanına geldi. Yanağında ıslaklıklığın giderek arttığını hissedebiliyordu.
Telefonunun titrediğini gördüğünde eline aldı. Her saniye mesaj geliyordu.
"Telefon patlayacak. N'oldu yine?"
Alya'm:
Gerçekten mi Marinette?
İnanamıyorum.
Seni 4 sene boyu sevdiğime inanamıyorum.-
Alix:
İğrenç birisin Marinette Dupain-Cheng.-
Kim:
Iy. İğrendim senden.
Ben bile bu kadar zorbalık yapmadım.
Ama iyiki yapmışım geçmişte.-
Chloé:
Vay!
Bir ezik artık zorba mı oldu? GO SISS-
🫀:
Ucube LWHZLAPAQJLANSLQKQLAJALAJ-
Axel :):
Üzgünüm Mari...
Ben sana inanıyorum! Arkandayım :)Telefonu öyle bir sıkıyordu ki, neredeyse eli telefonla bütünleşecekti. Bazı su toplamış parmakları acısa bile bunu umursamadı, umursayamadı.
Herkesin yazdığına üzülmüştü. Fakat Adrien'ın ki hepsinden çok daha üzmüştü. Bu 'şaka'nın içinde Adrien'ında olduğu barizdi ve bu yüzden acıyordu, kalbi acıyordu.
Hıçkırıkları daha sesli ve hızlı hal alırken, kucağındaki Tikki'de yavaş yavaş ayaklanıyordu. Muhtemelen mutfağa, yemek yemeye gidecekti.
Marinette köpeği gittikten sonra kapısını kapattı, kitlemedi.
Duvarındak fotoğrafları aldı ve en ince detayına kadar incelemeye başladı.
Adrien ile çekindiği fotoğrafta arkada görünen çiçek şuan solmuştu. Marinette gibi.
Nino,Alya ve Marinette üçlüsü çekindiğindeki fotoğrafta Nino'nun göz altları.
gibi şeyler kalbini acıtıyordu.
Fotoğrafın bir insan olmasını diledi o an. Sarılabilmek, göğsünde ağlamak. Tek ihtiyacı buydu zaten.
*
Saatlerdir ağlamaktan kızarmış gözlerini kırpıştırarak etrafa bakındı Marinette. Düzensiz nefesleri ile zar zor ayağa kalkıp masasında duran sakinleştiriciden birini aldı ve içti.
Hapı içtikten sonra ağır basan uyku ile kendini uykunun kolları arasına bıraktı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Rain | adrinette au
Fanfiction"Seni seviyorum." "Beni mi seversin?" -M.Dupain Cheng. __________ adrinette au