6

273 29 8
                                    

Salonda oturmuş film izlerken yoongi hoseok'u izliyordu, yaklaşarak dudaklarını tombul yanağa bastırdığında hoseok yoongi'ye döndü, şaşkın bir şekilde güldü, yoongi yeniden şişko yanağı öptüğünde kapı çaldı.

Jin "biri mi gelicekti?" dediğinde kafa salladılar, jimin "hayır" dediğinde hoseok kalktı "bakayım" diyerek gitti.

Kapıyı açtığında uzun saçlı bir kız gülerek bakıyordu, hoseok "kimsiniz" dediğinde kız "Min Yoongi burada mı?" soru ile hoseok yutkunarak "neden?" dediğinde kız "sevgilisiyim" hoseok güldü "içeride" diyerek geri çekildi.

Hoseok kız ile içeri girdiğinde hepsi kaşlarını çatarak kız'a baktı, hoseok "yoongi sevgilin gelmiş" dediğinde kız gülerek yoongi'ye bakıyordu, yoongi "bu kim amk" dediğinde kız "nasıl bu kim? Evleniceğin insanı tanımıyormusun" hoseok kendini ne kadar sıksada titreyen sesi ile "sevgilinimi unuttun yoongi" dediğinde jungkook "hoseok sakin ol" dediğinde hoseok kafasını salladı ve arkasını dönerek evden çıktı.

Taehyung "sen kimsin kızım, ne evlenmesi" dediğinde kız "Bayan min, Yoongi ile evleneceğimi söyledi, bu adresi verdi" dediğinde jungkook "bayan min'e söyle yoongi evlenmiycek, hadi bacım yürü" dediğinde kız "nasıl evlenmiycek, ben daegu dan onca saat boşuna mı geldim" yoongi "bana bak, siktir git asabımı bozma, ona da artık bir oğlu olmadığını uzun zaman önce öldüğünü söyle, yürü hadi" dediğinde kız sinir ile evden çıktı.

Namjoon "hoseok gitti" dediğinde yoongi evden çıktı, nereye gittiğini biliyordu.

30 dakika sonra istediği yere geldi, etrafa baktı, ilerler iken ses geldiğinde gülerek o tarafa gitti, buraya hoseok'dan başka kimse gelmezdi, yavaşça yanına gitti.

Hoseok dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu, yanına giderek eğildi, elini kızıl saçlara atarak "hoseok" diyerek okşadı, hoseok kafasını kaldırdı ve ıslak iri kahve gözlerini küçük siyah gözlere kenetledi "adi pislik" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Karşısına oturdu "hoseok kızı tanımıyorum bile" "evi biliyor ama" yoongi kafasını eğdi "annem göndermiş, gerizekalı sana aşık olduğumu hala kabullenemedi" diyerek hoseok'a yaklaştı.

Hoseok kollarını sıkıca yoongi'nin boynuna sardığında yoongi gülerek ince bele sarılarak hoseok'u kendine çekip bacaklarına oturttu.

Hoseok Kafasını yoongi'nin boynuna saklayarak burnunu çekti, yoongi "bebeğim hadi ama, senden başkası ile hayatımı birleştirmeyeceğimi biliyorsun" dediğinde hoseok "düzdüğün kişileri de biliyorum" yoongi kafasını eğdi "hoseok geçmişim iyi değil, ben hayatım boyunca kendimi kirli hissediyordum, jungkook olmasaydı belkide şuanki gibi sana dokunamayacaktım" dediğinde hoseok kafasını kaldırdı.

Elini tombul yanağa koyarak okşadı "yoongi geçmişini bilmiyorum ama sen kirli değilsin, ben seni her şeyin ile seviyorum, ben seni seviyorum" dediğinde yoongi'nin gözleri doldu "t-tecavüze uğrasam bilemi" hoseok kafasını salladı "yoongi" dediğinde yoongi kafasını eğdi.

Hoseok'un belindeki kollarını biraz daha sıktı "15 yaşındaydım, okul yolunda her zaman bir adam vardı, konuşurduk, bir gün kolumdan tuttu ve bir şey göstericeğini söyledi, merak ile takip ettim, inşaat benzeri bir yere götürdü, birden beni sıkıştırdı, o kadar çok korkuyordum ki birşey yapamıyordum, tehdit etti, sonra bağladı, sesim çıkmasın diye ağzımı da bağladı, karşı çıkarsam taşlar ve ya kürek ile beni öldüreceğini söylemişti, birine söylesem bana inanmazdı, annem ve babam zaten beni önemsemiyorlardı, o gün kendimden öyle iğrendim ki kimseye yaklaşamadım, hep uzak durdum, ben kirli biriydim, hala da kirliyim" diyerek ağlamamak için kendini sıktı.

Hoseok yoongi'nin yüzünü avucuna alarak kaldırdı, yanaklarını okşadı "sen kirli değilsin yoongi, asla da olmadın lütfen kendine bunu yapma" dediğinde yoongi güldü "jungkook da bunu söyledi, hoseok seni kirletmek istemiyorum ama benden gitmeni de istemiyorum" hoseok "asla gitmiycem, ben hep senin yanında olucam" dediğinde yoongi dolgun dudakları kavradı.

Hoseok hemen karşılık vererek kollarını yoongi'nin boynuna sardı.

/

sope : rubyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin