Hoseok sabah 06.45 de eve gelmişti, anahtarı ile içeri girdi, odasına çıktı ve üstünü değiştirdi.
Yatağına uzanarak sargılı eline baktı, güldü "sikik şişe" diyerek üstünü örtüp gözlerini kapadı, uykusu vardı ama uyuyamıyordu işte.
Gözlerini açarak karşısında ki grup fotoğrafına baktı, hoseok gülerek kameraya bakarken yoongi ona bakıyordu, bunu fark ettiğinde kalbi yerinden çıkacaktı, 10 yıl arkadaş olarak kalmışlardı, 4 yıldır yoongi'ye aşıktı ve 2 yıldır sevgililerdi, yoongi ona başından beri bir kere bile dokunmamıştı, sadece sık olmasa da saçlarını öper ve uzaklaşırdı.
Fotoğrafa o kadar çok dalmıştı ki ve aklındaki anılar canlanmıştı..
Kapısının açıldığını fark etmemişti yada saatin 10.16 olduğunun, namjoon "hoseok" dediğinde hoseok gözlerini kırpıştırıp kalktı "günaydın" namjoon gülerek "günaydın, kahvaltıya gel" dediğinde hoseok kafasını salladı.
Namjoon odadan çıktığında kalkarak elini yüzünü yıkadı, üstüne eşofman takımı geçirip, aşşağı indi, mutfağa girdi "günaydın" diyerek yerine oturdu, çatalını alarak önüne bir kaç parça koydu, sargısını saran hemşire eldiven gibi sıkı sardığı için rahat hareket ediyordu.
Yoongi kaşlarını çatarak,dişlerinin arasından "eline ne oldu" dediğinde hoseok takmadı, korkuyordu orası ayrıydı, yoongi sinir ile "anlat" hoseok "istemiyorum" dediğinde diğerleri korkarak baktı, yoongi elindeki çatalı yamultayım derken kırdığında kırdığı parça hoseok'un yanağını sıyırdı.
Hoseok korkarak ve titreyerek yoongi'ye baktığında gözleri doldu, yoongi korkarak ayağa kalktığında hoseok kısıkça "senden nefret ediyorum" diyerek kalktı, yoongi "kes sesini" yaklaştığında hoseok gözlerini kapatarak yaşlarını bıraktı.
Yoongi yaklaşarak "sıyırmış sadece" elini kaldırıp yanağını okşamamış uzaktan bakmıştı, hoseok geri çekildi "iğrenç birisin" diyerek mutfaktan çıktı, jungkook "gitsene arkasından" yoongi göz devirdi ve tefonu ile ilgilenip mutfaktan çıktı.
Diğerleri hoseok'un yanına gittiğini sanarken evin kapısının kapanma sesini duyduklarında sinir ile aldıkları nefesi verdiler, taehyung kalkarak hoseok'un yanına giderken jungkook "nasıl bu kadar rahat tanrı aşkına" dediğinde jin "onlar böyleler jungkook, yapacağımız bir şey yok, yoongi hep böyleydi" dediğinde jungkook "kuzenimden utanıyorum" diyerek suyunu içti.
Jimin "hoseok bunu hak etmiyor" dediğinde namjoon "lütfen sadece bırakalım, yoongi kaybeder hoseok ise acı çeker, ilişkilerinin başlagıncından bunun böyle olacağı belliydi" kafalarını eğdiler.
Taehyung dolu gözleri ile içeri girdi "ağlayarak uyudu" dediğinde hepsi kafalarını salladı, ellerinden ne yazık ki bir şey gelmiyordu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : ruby
FanfictionSaçları yastığa dağılmış, şişko yanakları sarkmış, şeker dudakları hafif açık, gökten düşmüş melekti resmen.