Bu aralar yüzüklere bakmaya başlamıştık, hoseok ile uzanırken öylesine bakıyorduk ki hoseok'un gözleri parlıyordu, yine yüzüklere bakarken şakağını öptüm "evlenicekmiyiz?" dediğimde bana döndü "istemiyormusun?" diyerek kırgın gözler ile baktı.
Küçük bir oyun oynasam ne olur ki?
Kafamı salladım "erken değil mi? Hem evleniceğimizi sanmıyorum" kafasını tablete çevirdi "öylesine bakıyoruz zaten" dediğinde sesi titremişti, kalbim acımıştı ama biraz daha dayanabilirdim.
Beline sarılarak tablete baktığımda "izlediğimiz diziyi açsana" dediğimde kafasını salladı, between us'u açtığında geri yaslandık. (daha izlemedim ama mükemmel bir dizi olduğuna eminim çünkü fav çiftim baş roldeeee😆😆😆😆)
Hoseok esnediğinde boynunu öptüm "hadi uyuyalım" kafasını salladı, tableti kenarı bırakarak yukarı çıktık, odaya girdiğimizde dolaba gitti ve geceliğini çıkarttı, bana da çıkartarak uzattı, gülerek aldım.
Üstümüzü giyinerek yatağa uzandık, bana yaklaşarak küçülüp göğüsüme sindiğinde gülerek saçlarını öptüm "iyi geceler" kafasını kadırdı, bir şey söyleyecekti ama emin değildi, anlını öperek "söyle bebeğim" dediğimde dudaklarını aşşağı sarkıttı "neden evlenmemizi düşünmüyorsun" dediğinde neredeyse ağlıycaktı.
Yanağını okşadım "evliliği yürütecek bir çift değiliz" gözleri akmaya hazırdı, sesi titredi "neden?" dediğinde galiba oyunum uzun soluklu olmayacaktı.
Gözlerini kırptığında yaşları aktı, gülerek gözlerini öptüm "ağlama bebeğim" dediğimde geceliğimi avuçlarına topladı "neden?" yanağını okşadım "ah hoseok süpriz yapıcaktım, tanrım evlenicez, yemin ederim evlenicez, ağlama" dediğimde hıçkırdı.
Sıkıca sarıldığımda omuzuma vurmaya başladı "adi şerefsiz" dediğinde güldüm "bebeğim" "sus konuşma pislik herif" dediğinde sustum, bu sefer daha sert vurdu "konuşsana gerizekalı" elini tutarak öptüm "bebeğim kendin ile çelişiyorsun" dediğimde ağzıma vurdu "sus yoksa dilini keserim" dediğinde sustum.
Yine vurdu "ya ne mal adamsın konuşsana" anlımı ovdum "ne dememi istiyorsun bebeğim" dediğimde omuz silkti "uykumu getiricek şeyler" güldüm "hmm hikaye mi anlatayım" dediğimde kafasını salladı.
Hikaye anlatmayı bilmiyorum ama "bir varmış bir yokmuş" diyerek başladığımda güldü, bende gülerek bildiğim hikâyeleri anlatmaya başladım.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : ruby
FanfictionSaçları yastığa dağılmış, şişko yanakları sarkmış, şeker dudakları hafif açık, gökten düşmüş melekti resmen.