4

27 5 2
                                    

Într-un final am reușit sa scot morocănosul afara. Dar nu după ce am obținut și sărutul, iar sărutul ala chiar nu a mințit, el ma vrea, dar ma respinge din cauza a ceea ce a pățit.

- Ești mulțumită acum?

- Foarte mulțumită!

- Altceva mai vrei?

- Sa fi tu bine și fericit!

- Atunci lasă-mă și căutați fericirea în alt loc.

- E, dorința asta chiar nu ți-o pot îndeplini. Îmi pare rău!

- Pentru ca ar însemna să fiu nefericita fără tine.

- Da, dar m-ai face pe mine fericit!

- Te minți singur, pe mine nu ma miți, sărutul ala te-a dat de gol foarte tare. Ma vrei la fel de mult cum te vreau și eu, încetează sa faci pe ala răul și respingător ca nu îți merge cu mine. Apropo săptămâna viitoare zburam către Germania, ai programata o noua operație și apoi terapia, vom sta 3 luni acolo.

- 3 luni? Ai luat-o razna? Cu cabinetul ce faci?

- Pentru tine o voi lua razna oricând, cabinetul va sta închis 3 luni.

- Ce faci cu pacienți tău?

- Mama ta ma va ajuta cu ei, este medic pediatru la fel ca și mine.

- Da, dar ea s-a retras, s-a pensionat.

- 3 luni va profesa din nou la cabinetul meu asa ca nu voi pierde pe nimeni, deja mi-am anunțat toți pacienții prin e-mail, în caz de ceva au numărul meu și ma pot suna într-un anumit interval de ore.

- Se pare ca te-ai gândit la absolut toate!

- Normal!

- Bine draga mea, dacă tu chiar vrei neapărat sa fi lângă mine uite cum vom face.
Mergem acolo, stam 3 luni de zile, dacă îmi revin și voi merge din nou ne vom căsători imediat după întoarcere, dacă ma voi întoarce la fel vreau sa ne despărțim.

- Cred ca nu ești bine cu capul, suferi rău. Sa îți facă operație și la cap?

- Razi de mine?

- Nu, tu razi de mine. Tu nu înțelegi ca nu te voi lăsa indiferent de situație?

- Ce poate sa îți ofere un invalid?

- Totul, ce nu înțelegi!

- Nu am cum!

- Ba da, ai! Uite cum sta treaba la cabinet am un cuplu ca pacienți, de fapt pacientul este fetita lor. El este invalid, a avut un accident la munca, nu are șanse de recuperare, nu a avut șanse de recuperare la fel ca tine, i-au spus toți doctorii din start ca nu au ce sa ii facă, nu se va recupera niciodată, toată viata lui va sta în scaun cu rotile și mai ști ceva ei urmau ca peste 2 săptămâni sa aibă nunta, au anulat-o din cauza ca el făcea ca tine, dar ea nu a renunțat la el, a luptat pentru iubirea lor și a învins, s-au căsătorit, au făcut fetita și acum toți 3 sunt fericiți.

- Ce poveste frumoasa! De unde ai scos-o?

- Din cur, e bine? Îți pot da omul acela la telefon dacă nu ma crezi.

- vreau sa îl chemi aici!

- Bine! Îl voi chema aici!
Ii sun pe acei oameni și ii rog sa vina la spital cât de repede pot dacă au timp. Cei 2 se conformează și împreună cu fetita își fac apariția în curtea spitalului. Soția ii împingea căruciorul iar el ținea în brate fetita.

- Asa ca ei vrei sa arătăm și noi? Ma întreabă Rafa pana sa ajungă oamenii aia lângă noi!

- Da!

Iubirea nu este pentru mine.... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum