2

33 5 0
                                    

Am ajuns acasă cu ochii în lacrimi. Nu îmi venea sa cred ca în sufletul meu se înrădăcinate o speranță ca voi fi cu acel om. Iar acum s-a întâmplat acest lucru.

- Ce s-a întâmplat Steph? Ma întreabă mama privindu-mă uimita de cum ma vede.

- Mama oare e corect sa îți placa de cineva și sa îl pierzi mereu?

- Ce ai pățit?

- Îmi plăcea de cineva, dar acum ma respinge din cauza acelui accident nenorocit de ieri, pentru ca nu își mai simte picioarele.

- Cine e?

- E doctor ca și mine, e fiul directorului de la spitalul unde lucrează tata.

- O, Dumnezeule! Îmi pare rău fata mea!

- Asa de ghinionista sa fiu!

- Uite ce e, eu îți spun asa, ghinionista nu ai fost și nu ești, doar dă-i puțin timp, iar dacă chiar îți place de acel cineva lupta pana la capăt.

- Nu ai sa spui nici împotriva!?

- Împotriva a ce?

- Ca e invalid, ca ma voi lupta cu el, ca nu e bun pentru mine....

- Nu am sa fac asta niciodată, contează sa fi tu fericita.

- Ești cea mai buna mama! Nu credeam ca vei spune asta! Credeam ca te vei împotrivi!

- Nu ma împotrivesc pentru ca, undeva cândva am trăit și eu acest lucru.

- Cum așa?

- La începutul relației mele cu tatăl tău eu am fost în scaun cu rotile în urma unui accident, tatăl tău nu a renunțat nicio clipa la mie deși ai lui s-au împotrivit enorm. A luptat pentru iubirea nostra și am câștigat, a luptat alături de mine ca eu sa fiu bine și după 2 ani de la accident eu mi-am revenit, a fost posibil sa îmi revin. Dar indiferent ca îmi reveneam sau nu tatăl tău ar fi fost lângă mine.
Asa ca indiferent ca își revine sau nu dacă tu îl vrei în viata ta atunci nu te lasa.

- Wow nu știam această poveste!

- Acum ști, a fost doi ani întunecați din viata noastră și nu am vrut sa se stie pana azi.

- Multumesc mama!

Seara se lasă și eu după cina plec din nou la el, tata e de garda și ma asigura ca toți ai lui au plecat. Nu voiam sa facă scene de fata cu ei. Voiam sa fim doar noi doi.

- Iar ai venit?

- Da!

- De ce?

- ca să te văd!

- Ți-am spus sa nu mai vi?

- Da!

- de ce nu mă asculți? De ce tot vii?

- Pentru ca vreau sa începem o relație!

- Tu glumești acum sau ce?

- Nu glumesc!

- Ești oarba? Nu vezi scaunul asta aici? E pentru handicapați ca mine! Ce pot eu sa îți ofer?

- Iubire!

- Iubire? În halul asta eu sa îți ofer iubire?

- Ți-a stat mintea în loc sau ai băut apa motanului?

- Niciuna dintre alea doua!

- atunci?

- Te vreau în viata mea!

- Ai fost și tu la accident? Te-ai lovit la cap?

- Termina! Gata! Încetează sa încerci sa îți bați joc de mine, ca nu merge! Chiar te vreau în viata mea!

- Tu ești sonata? Ce faci cu mine? Nu te pot plimba, nu pot merge la pas cu tine, voi fi un inutil.

- Ba vei putea face multe, ba ma vei plimba, îți voi adapta mașina după nevoi.

- Și sex? Cum crezi ca voi putea sa te satisfac!

- Stai liniștit vei reuși! Doar lasă-mă sa fac parte din viata ta.

- Stephanie, viata ta lângă unu ca mine va fi un iad. Încă ai timp sa fugi de mine.

- Nu îmi pasa!

- Tu ești nebuna!

- Uneori mai trebuie sa fi și nebun!
In seara asta trebuia sa avem întâlnirea, mai ști?

- Da!

- Am venit sa te scot la întâlnire!

- Ești dusa cu pluta? Sunt operat și sunt la spital.

- Nu sunt dusa cu pluta, știu ca te poți misca și te pot scoate în parcul din spatele spitalului, apoi te aduc înapoi.

- Ai de gând sa te chinui cu mine?

- Da, am multe de gând. Ieși cu mine?

- Ies, hai sa te vad cum ma ajuți tu pe mine!

Încet și cu grija încerc sa îl dau jos, ma vede tata și vine sa ma ajute, îl punem în căruciorul cu rotile, ii spun o pătură pe picioare și ieșim afara în curte. Era o seara atât de frumoasă cu cer senin, cald afara, aproape ca se innopta și luna plina era pe cerul fără de nori.

- Am adus doua sandwich-uri cu mine și câte o sticluță de suc.

- Asta e cina?

- Da, nu îți place?

- Enorm!

- Nu mai fi sarcastic și bucură-te de ceea ce ai. Ai o șansă la viata și oameni ce te iubesc nespus de mult.

- Vreau sa fiu eu cel dinainte!

- Te cred, dar pentru moment trebuie sa ai răbdare!

- Răbdare la ce?

- La vindecare!

- Eu sunt invalid, tu ce tot visezi acolo?

- Am vorbit cu doi prieteni doctori din Germania, ai șanse de refacere.

- Ești cu mine ca am șanse de refacere, dacă nu aveam mai erai azi aici?

- De ce continui sa fii rău? Eu îți doresc tot binele din lumea asta, vreau sa lupt pentru tine indiferent de situație și tu tot pe mine ma ataci.

- Pe cine suni!?

- Tata sa vi sa îl iei din gradina, eu plec.

- Ma lași aici?

- Vine tata sa te ia, răutate ce ești!

- De ce nu mă duci tu?

- Ca nu mai vreau sa stau de vorba cu un om care ma jignește din minut în minut.

- Stephanie!

- Pa, Rafa!

Iubirea nu este pentru mine.... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum