...ڤـۆت بڪە سـەرەتـا...
لێتـس گـۆو
جیمین:ئـم ئەی مادام کەپڵتە بۆ سەمات لەگەڵ دوژمنەکەی کرد نەک خودی خۆی؟(بە زانین خوازیەوە پرسی و جۆنگکوکیش بەمە هەڵـچوو ئێ خۆڕاسیش ئەکا گەر ئەوەنە منی خۆشەوێ بۆچی هەردەم ئەو کارانە ئەکا کە ئەبێتە هۆکاری توڕەییم)
جۆنگکوک:ناچار نیم وەڵامی پرسیارە بێماناکانت بەمەوە!(بە کەمێک توڕەییەوە وتی)
لیانا:ئێ ناچار نیت بەڶام جیمینیش..(جۆنگکوک قسەکەی پێ بڕی)
جۆنگکوک:ئەم بابەتە داخەن!!(بە کەمێک توڕەییەوە وتی)
لیانا:بەڵام...( قسەکەیم پێ بڕی)
ناوت:ناتوانیت ئەوەنە چەنەباز نەبی؟(لەگەل ئەم قسەیە جۆنگکوک بە بزەوە سێرمنی کرد)
لیانا:ئەوە چیت وتت؟(بە توڕەیەوە وتی)
جۆنگکوک:هەر ئەوەی کە گوێت لێبو!(لەگەڵ ئەم قسەیەش من بە بزەوە سێر جۆنگکوکم کرد جۆنگکوکیش بەهەمان شێوە سێری کردەمەوە)
لیان:باوەڕ ناکەم...جۆنگکوک بۆچی ئەەەم لەگەڵ دەکەی؟!بۆچی خۆت لێم نزیک دەکەیەوە تا من ئاشقی خۆت دەکەی و دوایش دەڕۆی؟!(بە کەمێک توڕەیەوە وتی...باوەڕ ناکەم سوێد دەخۆم ئەوە جادوگەری ڕاستەقینەیە!)
جۆنگکوک:بەڕاست؟ بەڵام من واهەستەکەم ئاشقی سەروەتو سامانەکەمی نەک خۆم.
لیانا:ھھ بەڕاستی تۆ باوەڕ پێنەکراویت جیۆن جۆنگکوک چۆن دەتوانی بەوشێوەیە بێهەست بیت؟
جۆنگکوک:بوەستە لەوەی ئاشقبونی من وەک چەکێک بەکاربهێنی بۆ بردنی سەروەتو سامانەکەم من مناڵ نیم تا ئەوەنە با ئاسانی هەڵبخەڵەتێنرێم خاتوو لیانا(بە جدیەوە وتی و جەختی لەسەر وشەی خاتوو لیانا کردەوە منیش زۆر دڵخۆش بووم بەو وەڵامە بکوژانەی جۆنگکوک بۆ لیانای جادوگەر جیمینیش پێی باشتر بوو بێدەنگ بێت لەوەی وەک لیانا بکرێتە هیلیۆم لەلایەن جۆنگکوکەوە لیاناش هەستایەوەو بەتوڕەی جانتاکەی کردە شانی)
لیانا:هیوادارم بەختەوەر بن ئەی ئێوەی بەس بەناو کەپڵ(بەتوەڕەیەوە وتی جەختی لەسەر وشەی بەس بەناو کەپڵ کردەوە)
ناوت:زۆر سوپاس فەرموو ڕێگاکە ڕێک لەویایە چۆن هاتویت ئاواش بگەڕێوە(بە ئاسای وتم بۆ تودەکردنی وە سەرکەوتوش بوم بە توڕەی بەبێ وتنی هیچ وشەیەک ڕۆیشت)
YOU ARE READING
<<ڪوڕە دراوسێڪەمان>>
Fanfictionدەستپێکی چیڕۆک 2022-18-11 کۆتای نادیارە تب/نامەوێ باسی چیڕۆکەکە بکەم خۆتان بینەری بن