<<Pt.25>>

2.7K 366 829
                                    






















ڤـۆت بكـە سـەرەتـا




















لێتـس گـۆو












ناوت:بەتەمای چیت بۆ ناخەوێ؟
(وتم بە ترسەوە و ئەویش زەردەخەنەیەكی لاری كرد وایكرد زیاتر بكەومە ترسەوە)

جۆنگكوك:دەمەوێ شتێك بكەین پێش ئەوەی بخەوین.(وتی و هاتە سەرمەوە...تكایە با ئەوە نەوە نەبێت كە بیری لێ ئەكەمەوە هەر خۆی من لە دڵنیا نیم لە هەستەكانم بێگومان دەمەوێ ئەوە بە ویستی هەردوكمان بێت نەك بەزۆری!)

ناوت:تــكـایـە
(وتم بە دەنگە لەرزیوەكانمەوە و چاوەكنم پڕبوبون لە فرمێسك)

جۆنگكوك:هیچ كاتێك هێندەی ئیستا پێویستم پێت نەبووە...تكایە بەرهەڵستی مەكە

ناوت:ناتوانم...(وتم و سەرم بە نەخێر جوڵاند چاوەكانم داخست بەبێ ویستی خۆم فرمێسكەكانم كەوتنە خوارەوە)

جۆنگكوك:تێك ئەچم بە گریان وتم بەخراپترین شێوە پێویستم پێتە ئیتر تێبگە!
( هەست بە توڕەی ئەكرا لە تۆنی دەنگی لەهەمان كاتدا قسەكانی زۆر ئازاریان دام هەرچەنە بێدەسەڵاتیش بم لە ئاستی بەڵام وا بەئاسانی خۆم بەدەستەوە نادەم)

ناوت:تۆش تێبگە نامەوێت...ڕقم لە زۆر لێكردنە نامەوێت بەزۆری شتەكانم پێ بكرێت بەتایبەتیش ئەم نەفرەتیەی كە ئێستا ئەتەوێت گرینگترین شتی ژیانمە دەتەوێ وا بەئاسانی ڕازیبم لەكاتێكا تەنانەت...(هەرچەنە لاوازم بەڵام قسەكانم بەوپەڕێ بوێریەوە ئەوت نەیهێشت قسەكانم تەواو كەم دەستی خستە سەر دەمم وا هەست ئەكەم كە كۆیلەیەكم تەنانەت بۆم نیە قسەكانیشم تەواو بكەم؟)

جۆنگكوك:بێدەنگبە نامەوێ گوێم لە هیچ بێت...ئێستاش ئەوەی ئەمەوێ ئەیكەم تا چەند بێدەنگتر بیت و بەر هەڵستی كەمتر بكەیت ئەوەندە نەرمتر ئەبم و كەمتریش هەست بە ئازار ئێستاش قسەم ناوێت...(بە توڕەیی قسەكانی ئەكرد و لە كۆتاییا دەستی لابرد لەسەر دەمم دەبارە فرمێسكەكانم كەوتن بەلام ناتوانم بێدەنگ بم)

ناوت:بەڵام من وتم...(دووبارە دەستە گەورەو بە تاتۆكەی خستەوە سەر دەمم ئەمجارە لە جاری پێشوتر توندتر دەستی لەسەر دەمم دانا گومانم نیە ئەمەش واتا توڕەییەكەی زیاد بووە)

جۆنگكوك:منیش وتم بێدەنگبە ئەم قسانەم لە بەرژەوەندی هەردوو لایە بۆیە پێوسیت ناكا خۆت بەبێ دەسەڵاتێك یاخود كۆیلەیەك ببینی چونكە منیش بومەتە كۆیلەی ئارەزوەكانم  ئەوەی ئێستاش بە ویستی خۆم نیە ...هەروەك وتم چەند كەمتر ڕێگر بیت ئەوەندە كەمتر ئازارت پێئەگا.
(باوەڕناكەم ئێستا خەریكە گرنگترین شتی ژیانم لەدەست ئەیەم لەلایەن ئەو كەسەی كە دەتوانم بڵێم خێزانەكەم بەقەد من و براكەم.....نەخێر بەڵكو ڕەنگە لە ئێمەش زیاتر متمانەیان پێی هەبێت ئمەمەوێ پڕ دەنگم هاوار بكەم بۆ ناوك دایكو باوكم...فرمێسكەكانم تا دەهات زیار دەبون كە هەستم كرد خەریكە جلەكانم دێنێتە خوارەوە)

&lt;&lt;ڪوڕە دراوسێڪەمان&gt;&gt;Where stories live. Discover now