n

2.2K 265 215
                                    


"Kes lan neyse gidelim hadi özledim sizi"

Yaklaşık 20 dakikalık araba yolculuğunun sonunda kafeye varmıştık. Şimdi diceksiniz neden yakınlarda bir kafeye gittiniz bu kafe biraz şehir dışında kaldığından pek kalabalık olmuyor alanıda büyük ve şirin olduğundan buraya geldik. Hem cumartesi olduğundan hemde şehir dışında kalmasından çok kalabalık değildi. İçerde 4 5 masa doluydu sadece. Biz bahçedeki masaların birine yerleştik. Hiç birimiz kahvaltı yapmamıştık siparişlerimizi verip konuşmaya başladık.

"Minho haberin var mı taehyung ve jungkook sevgili olduklarını açıkladılar" demişti changbin. Magazini takip etmezdim ben changbinin aksine

"Neee ohaa bunu yapmaya cesaret edemezdim. gerçekten çok yakışıyorlar çok cesurlar." Gerçekten cesurdular. Kore gibi bir ülkede eşcinsel olduklarını açıkladıkları için...

Tam o sırada seungmin söze girmişti.

"Aşk minhonun kafasından bile boştur aşık olmak saçma-" diyip duraksamıştı

Seugmin bir anda susunca ve bir yere kitlenip bakmaya başlayınca neler olduğunu anlamadık. Hepimiz seugmin neye bakıyor diye kafamızı çevirdiğimizde o çoçuğu gördüm. Hem çok tatlı hemde çok yakışıklıydı saçları mavi gözleri mavi çok güzel duruyordu. Instagramdan da gördüm ama sadece profil fotoğrafinı stalklayabilirdim yine de meraktan mesajına bakarım diye stalklamamıştım. O mavi saçları ve gülümsemesi çok hoştu ve tatlıydı. Ben bunları düşünürken onlar bir masaya yerleşti tabii bizi görmediler

"Ben aşık oldum galiba" düşüncelerimin ardından beni çekip cıkaran şey seungminin dedikleri idi. Hani benim kafamdan bile boştu aşk?

"Ne puahahha benim kararlılık seviyesi"

"Lan seugmin ve aşık olmak mı inanmam" eh tabi birazcık hyunjinle bunun dalgasını geçmiş olabiliriz.

Jisungtan

Sabah bu sefer jeongin yüzünden uyanmamıştım ki bu çok şaşırtıcı ama dün baya içtiği için jeongin ve felix beyler büyük ihtimalle daha kendileribe gelemediler. Sabah neden uyandın derseniz hem yıllardır peşimi bırakmayan kabuslarım tekrar gelmişti hemde deli gibi başım ağrıyordu.

Zarzorda olsa ayağa kalkabildim. Kendime gelmek için direkt duşa girdim. Çıktığımda 2 cevapsız arama vardı. Ve birde mesaj vardı

Chan
Günaydın bebek sincabım evinin önüne doğru geliyorum kahvaltı yapalım beraber bizimkilere mesaj attım ama görmemişler kesin daha ayılamadılar

Jisung
Günaydınn hazırlanıyorum o zaman gelince ararsın<3

Chana mesaj attıktan sonra hazırlanmaya başladım o gerçekten de baba gibiydi grupta

Chana mesaj attıktan sonra hazırlanmaya başladım o gerçekten de baba gibiydi grupta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Kıyafet bu ama saçları mavi yani mavi jisung bu kıyafetle)

Üzerimi giyindikten sonra çok özenmeden birazda makyaj yaptım ki makyajımı bitirir bitirmez chan aradı. Hemen aşağı indim

"Oo benim sincabım bu gün çok güzel görünüyor" demişti beni süzen gözleri eşliğinde

"Aa ben hep güzelim"

"Evet bebeğim kendini hep böyle sev tamam mı ?"

"Bir insan hakkında düşünülen ve ifade edilen şeyler özneldir bu yüzden artık umursamıyorum"

"Büyümüş benim oğlum"

Chanla biraz daha sohbet ettikten sonra müzik açtım. Çünkü herhangi bir araca bindiğimde panik atağım tutuyordu. Bu çözümüde felixim buldu müzik dinleyince gerçekten düşündüklerimi unutuyordum ve panik atak geçirmiyordum. Yol boyunca birsürü şarkı çaldı ama favorim black swandi sanki düşüncelerimi siyah bir okyanus yakalıyor ve beni arındırıyor gibi hissediyordum bu şarkıyı dinledikçe.

Yaklaşık bir 20dk nın sonunda varmıştık. Chan bizi çok tatlı bir kafeye getirmişti. Tatlı diyorum ama içerisi kocaaamandı. Sakin ve minnoş bu yeri çok sevdim. Içeri girdikten sonra bahcede bir masaya oturmaya karar verdik. Siparişlerimizi verdikten sonra chanın telefonu çaldı.

"Efendim felix noldu" diye yanıtlamıştı. Felix arıyordu anlaşılan.

"Iyimisiniz yanınıza gelim mi?" Büyük ihtimalle akşamdan kalmaydılar. Genelde içtiğimizde hep böyle olurdu. Hasastılar en çokta felix.

"Peki civcivim nasıl istersen" diyip telefonu kapatmıstı ne olduğunu sormadım çünkü tahmin edebiliyordum.

Chan konuşmasını bitirene kadar siparişlerimiz gelmişti. Ikimizde telefonlarımızla ilgileniyorduk ki gelen bildirimle yerimden sıçramıştım.

*lee minho size bir mesaj gönderdi*

Sen ben evlenmek?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin