Minhodan
(Konser günü)Sahneye benden önceki kişi çıkmıştı. Adı hansungtu. Bu isim çok tanıdık geldi ama umursamadım.
Sahneye çıktıktan yaklaşık 2 dakika sonra şarkı söylemeye başladı. Sesi gerçekten çok hoştu ve bana jisungu andırıyordu. Lan ne andırması baya benziyordu işte. Biraz merakıma yenik düştüğümden konser alanına gitmeye karar verdim. Bu arada söylediği şarkı çok güzel ve anlamlıydı.(medyadaki şarkı) (bu arada koyduğum şarkıların sözlerine bakarsanız güzel olur çünkü biraz bağlantılı)
Ben konser alanına geldiğimde şarkı bitmişti ama hala yüzünü göstermemişti.
Hansung
Sıradaki şarkıyı daha önce duymadınız. Bu gün ilk defa burda söyleyeceğim. 5 yıl önce tanıştığım birine itaf ediyorum bu şarkıyı. Ondan özür dilerim.
(Şarkı bu)
Şarkı başlamıştı. Ve çok geçmeden artık ışıklar açıldı. Bu bu jisungtu. Bu oydu. Yemin ederim oydu. Gözlerim dolu şarkıya eşlik etmeye başladım. Fark etmedi. Şarkı bitti ama o konuşmaya devam etti.
H
ansung
Her zaman yanımda olmasını isteyeceğim o kişiyi dinlemedim ben. Ama bu şarkıyı başta açmalıydım. Şarkıda diyordu.Seni sevmeme izin verme seni sevmeme izin verme
lütfen ben kalbini kırmadan kaç
seni sevmeme izin verme seni sevmeme izin verme
acıyla dolmadan önce kaç
seni sevmeme izin verme. O zaman yanlızdım inanmadım. Tekrardan özür dilerim. Neyse.
Ben şimdi moralinizi biraz bozmuş olabilirim ama eğlenmeniz gerekiyor.
Açılışı ben yaptım lütfen eğlenerek bitirin günü. Ve lütfen benim gibi yargısız infaz yapmadan karar vermeyin.Demiş ve gitmişti. Ağlayarak hemen kulise koştum. Evet sıram gelmişti ama jisungla konuşmadan gidemezdim. Ve fark ettim ki bu gün yüzükle bilekliği takmış. Attığını düşünmüştüm. Ve şans eseri ki bende taktım.
Jisungtan
Evet açılışı son sözlerimle bitirdikten sonra kulise döndüm. Tabii bunları söylerken ağlamamak için zor durdum. Evet daha uzun süre sevgili olmamıştık ama ben deli gibi aşıktım. Hatırladıkça ağlamaya başladım. Hatta biraz fazla sesli ağlamış olmalıyım ki kapının sesini bile duymadım. Birinin bana sarılmasını hissettim sadece. Kim olduğunu önemsemedim. Çünkü biliyordum ki sarılmak yaralarımı saracaktı.
Biraz kendime gelir gibi oldum yani hala ağlıyordum ama o kadad şiddetli değil. Pişmandım hem de deli gibi pişmandım. Ama hem küçüktüm hem daha yaşadığım şantaj olayı yeniydi. Güvenemiyordum kimseye. O an fark ettim. Bana sarılan elde minhonun ikimize aldığı yüzük ve benim ikimize
Aldığım bileklik takılıydı.Hemen arkamı döndüm. Bana 10 dakikadan fazla süredir sarılan bu kişiyi görmek için.
Bu oydu o minhoydu.
Onu görünce daha çok ağlamaya başladım. Oda ağlıyordu zaten.
Jisung
Minho ben özür dilerim affet beniBöyle sayıklıyordum ve minhoda bir yandan beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Minho
Sakin ol jisung burdayım.Bir 10 dakikaya yakın da böyle geçti. Artık sakinleşmiştik.
Jisung
Minho ben özür dilerim
Seni dinlemeliydim
Ama korktum yine aynı şeyleri yaşamaktan korktumMinho
Ne yaşadın bilmiyorum ama sorun değil jisung. Affediyorum ben seni.Jisung
Teşekkür ederim.
Ama senin sahneye çıkman gerekiyor hayranlarını bekletme sonra konuşalımMinho
Peki jisungGece boyu minhoyu bekledim. Konuşmamız lazımdı. Düzgün bir şekilde özür dilemeliydim. Kısa bir geçmişimiz olmuştu ama biz birbirimize gerçekten çok aşıktık.
O gece minho beni evime bıraktı. Konuşmayı ise yarına erteledik. Baya geç olmuştu çünkü. Ona gerçekten bir özür borçluyum. Ama öyle hafif bir şeyler yapmak istemiyorum
Ahhh uzun bir bölüm yazacağım dedim ama pek mümkün olmadı. Kusura bakmayın. Bu arada koyduğum şarkıların lütfen anlamlarına bakın gerçekten neden o şarkıyı seçtim anlarsınız
Ha birde unutmadan hepinizee çoook tesekkür ederim fic chanminde 1. Olmuş.
Bu fici uzatmak için çabalıyorum bu yüzden aslında bu yola başvurdum ama sanırım pek süremiz kalmadı :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ben evlenmek?
Fanfictionarkadaşlarıyla oynadığı oyunda kaybeden jisung random bir ünlüye saçma bir mesaj atmalıydı En iyi sıralama •chanmin #1 •minsung #21 •hyunlix #19 !düzenleniyor!