Yazardan
O tatlı sevgilik üzerinden 2 yıl geçti. Herkes mutluydu artık. Magazin dünyası çalkalanmıştı tabii. Jisung eski minho fanıydı. Bir de 2si gay çıkınca biraz karıştı. Şirketleri önce reddetmiş sonra kabul etmişlerdi. Çünkü onlar gibi olan birçok çift onları desteklemeye başlamıştı. Buda şirkete baya getiri sağladı.
Minhodan
Aslında şirket kabul etti sanıyorsunuz ama hayır. Sözleşmeyi yakında bitireceğim. Pekala plan mı ne? Şöylr anlatayım. Yarın jisungun doğum günü. 8 yıl önce ne olmuştu benim doğum günümde. Benzerini yapacağım ama biraz daha tehlikeli. Ardından beraber şirket kurmayı teklif edeceğim. Bunun diğer anlamı ne biliyormusunuz? Şöyle diyim. Jisung ben evlenmek?
Minho
Sizi buraya toplama nedenimi anladınız sanırsamChan
Jisungun doğum günü yarın
Ona özel birşey yapacaksın?Minho
Doğru tahminChangbin
Pekala plan neMinho
Şöyle şimdi ben bir kaç oyuncu buldum.
Bunlar polis kılığına girecek.
Ben jisungla konuşurken polisler içeriyi basıp beni tutuklicaklar.
Aynı zamanda bir alan da tuttum bu alanıda polis merkezi olarak göstereceğim.
Herneyse.
Sonra jisung oraya gelecek işte noldu neden burda yada ne kadar süre burda tutacaksınız diye.
O sırada ben işaret verdiğimde siz gireceksiniz.
Tabii doğum günü için değilFelix
Ne için pekiMinho
Ben evlenme teklifi edeceğimJeongin
PekalaMinho planın geri kalanınıda anlattıktan sonra hazırlıklara başladı.
Chan
Hayatım yorulduysan biraz dinlen bende sana masaj yapayımSeungmin
Peki dedosummMinho
O zaman herkes dinlensinBiraz dinlendikten sonra devam ettiler. Dekorlar yemekler falan fişman.
Jisungtan
(Ertesi gün)Jisung
Minhoom günaydınMinho
Günaydın sevgilim
Dışarıda kahvaltı yapalım mı bu gün
Kahvaltı hazırlanaya çok üşendim.Jisung
Pekala olur sonra gezelim miMinho
Tamam hayatım hadi hazırlanOdama geri çıkıp hemen hazırlandım. Ha bu arada söylemedim sanırsam biz artık aynı evde kalıyoruz. Neyse hadi hazırlanalımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ben evlenmek?
Fanfictionarkadaşlarıyla oynadığı oyunda kaybeden jisung random bir ünlüye saçma bir mesaj atmalıydı En iyi sıralama •chanmin #1 •minsung #21 •hyunlix #19 !düzenleniyor!