olabilirmiyiz?

1K 157 53
                                    

Kuş bakışı

Jisungun ülkeyi terketmesi üzerinden 5 yıl geçmişti. Peki bu sürede ne mi oldu?
Jisung ses eğitimi aldı ve şarkı çıkardı.
Artık ünlü sayılırdı. Tabii minhonun bundan haberi yoktu. Minho biraz çöktü. Ama toparlandı. Grup dağılmadı sadece jisung ayrıldı. Ha bu arada chan ve seungmin sevgili oldu. Zaten seungmin chana ilk görüşte aşık olmuştu. Chanda ilerki zamanlarda seungmine tutuldu. Seungmin chanın ona dede denmesine sinir olduğunu fark edince bir farkımız olsun diyerekten dedos demeye karar verdi. Hyunlix aynı devam ediyordu. Changbin ve in onlarda birbirilerine deli gibi aşıktı ama ikiside birbirinden utangaçtı.

Minhodan

Yeni şarkı hazırlıkları yapıyordum. Bu şarkı jisung gittiği zaman yazmıştım. Tabii kendimi hazır hissedene kadar çıkarmadım.(medyadaki şarkı)

Son hazırlıklar tamamdı artık şarkıyı çıkartabilirdim ki çıkarttımda. Hala aynı şirketteyim bu arada.

Şarkımı çıkarttıktan 1 ay sonra konser vardı. Birkaç şarkıcıyıda davet etmişler ama pek umursamadım. Ben bana yeterdim.

Jisungtan

Londraya geleli 5 yıl olmuştu. Bu süre zarfında kendimi geliştirdim. Şarkıcı olmak istiyordum çünkü ben müziğin bir dil olduğuna inanıyordum. Kendi dilin. Dertlerini yaşadıklarını ve yaptıklarını anlatırdın anlayan anlardı anlamayan umursamazdı.

Tabii ben bu süre zarfında popüler oldum. Hem görüntüm hemde sesim sayesinde. Tabii çoğunlukla londrada yani korede pek tanınmıyordum ama yine dinleniyordum koredede.

Bir gün bir teklif geldi. Bir konser teklifi. O gün 3 kişi sahne alacaktı ama kim olduklarını bilmiyordum. Ben kabul ettim çünkü koreyi özledim. Hem belki arkadaşlarımı görürdüm. Felixi chanı çok özledim onları. Bana kızgınlardı biliyorum bu yüzden özür dileme fırsatı yakalardım. Minho mu? Onu göremeye dayanabilirmiyim sanmıyorum. Ona aşıktım gerçekten aslada unutmadım unutamadım. Hep affetmeyi denedim ama geçmişte yaşadığım şeyler aklıma geldi. Yine aynılarını yaşamaktan korktum. Neyse. Kabul ettim konser 1 ay sonraydı. Aslında bir şarkı çıkarmak istiyordum bu şarkıyı neden ilk orda söylemiyorum diye düşündüm ve orda söylemeye karar verdim. Ha bu arada adım hansung tu. Yani hala gerçek adım jisung ama ben hansung adını kullanıyorum.

Konser günü
Jisungtan

P

ekala o gün gelmişti. Ha changille konuştun mu derseniz hayır. Aslında buraya geldiğimi bile bilmiyorlar ki onları bulamadım. Gitmeden onları görmeyi çok isterdim doğrusu.

Şimdi fark ettimde bu gün minhonun bana cevap veridiği tarihti. Pişmandım onu dinlemediğim için ama bir tarafım kimseye güvenmek istemiyordu. Gerçi pişmanlıklarla dolu bir hayat yaşadığım için pekte problem olmadı.

Anons yapıldı 5 dakika sonra çıkacaktım. Hazırdım. Ha bu arada linoya noldu derseniz onun minho olduğunu hyunjin söyledi sevgili olduğumuz akşam. Ve o gün felix söylemiş minhoyu bir yere götüreceğimi.

Kısa bir bölüm oldu ama olsun ehe

Sen ben evlenmek?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin