Yazardan
(Yıl 2010)Jisung o zamanlar daha 10 yaşındaydı. Pekala size jisungun travması var demiştik hatırlıyormusunuz? 2. Bölümde. Şimdi işte travmaları ve neden böyle davranıyor anlayacaksınız.
Jisung o zamanlar daha orta okula gidiyordu. Sessiz bie çocuktu. Eh tabi buda zorbalıklara neden oldu. Sadece bununla kalmadı ailevi sorunlarıda o zaman baslamıştı
Jisungtan
(Yıl 2010)Annemle beraber alışverişe çıkmaya karar verdik. Ben çok mutluydum çünkü annemle zaman geçirmeyi seviyordum. Annem beni güzelce hazırladı ve beraber arabaya bindik. Alışveriş yaptık yemek yedik oyunlar oynadık.
Biraz zaman geçince eve gitmeye karar verdik ama bilirsiniz korenin havası tuhaftır. Bir anda yağmur başlamıştı. Benim için hava hoştu yağmuru severdim. Umursamadım bu yüzden.
Annemle birlikte arabaya bindik ve eve doğru gitmey başladık. Yağmurda baya artmıştı. Biz normal hız da gidiyorduk. Ben arka koltukta annem ön koltukta. Bir anda bir tane tıe üzerimize doğru gelmeye başladı. Beyaz bir ışık ve annemin çığlıkları... sonrası karanlık.
Uyandığımda hastanedeydim. Normalde annem yanımda olurdu ama göremeyince şaşırdım. Çok geçmeden hemşire abla geldi. Kontrollerimi yaptı. Ardından babam geldi. Suratında hiç bir ifade yok. Gerçi bana karşı hep soğuktu. Ölen abisine benziyormuşum. Saçmalık neyse.
Sonra konuşmaya başladı
Jisungbaba
Annen öldü2 kelime beni bitirdi. Inanmadım inanmak istemedim. Ama o an aklıma geliyordu. Annemin çığlıkları yüzüme sıçrayan kan.
3 ay bir şekilde geçti. Tabii bu süre zarfında asla odamdan çıkmadım. Belki bir umut annem gelir diye. Yine bir akşam babam gelmişti. Beni yanına çağırdı. Önce gitmeyecektim ama en sonunda gitmeye karar verdim.
O kadın o kadını gördüm. Yeni karısı ve bana bu senin annen dedi. Inat ettim. Kadına küfürler ettim. Tabii sonu şiddet oldu ama asla kabullenmedim.
Sabahları babam gidiyor. Kadın bana hayatı zehir ediyordu.
(Yil 2017)
Artık liseye geçmiştim. Bu süre boyunca zorbalık ve ailevi sorunlarım devam etti. Lisede hala sokurtan bir çocuktum taaki onunla tanışana dek.
Bogum
Günaydın jisungJisung
GünaydınBenimle konuşmaya çalışan tek kişi bogumdu. Tek arkadaşım. Sınıfta hatta okulda zorbalık görüyordum. Fiziğim karakterim her şeyimle. Ama bogum beni her seferinde topluyordu. Biz baya yakın arkadaş olduk. Yani o arkadaştan öte hissediyordu bense sadece arkadaş olarak seviyordum. Yada öyle düşünüyordum.
Bogum
Bu akşam bizim evde parti yapalım mıJisung
Bilmiyorum bogum kalabalık ortamları sevmiyorum biliyorsunBogum
Tamam sadece ikimiz oluruzKafamı dağıtmam gerekiyordu bende kabul ettim. Bu arada babamın evinden taşındım. Hatta onlarla hiç konuşmuyordum artık. Babam zaten hiçbir zaman babalık görevini yapmamıştı. O yüzden sorun etmedi.
Jisung
Pekala çıkışta direk geçelim ama ben alkol tüketmemBogum
TamammO gün okuldan sonra bogumlara geçtik. Beraber yedik içtik. Tabi sonrasını hatırlamıyorum ama hatırladığım tek bir şey vardı.
Çıplak bir şekilde bogumun yatağındaydım.
Bogum
Günaydın ezik yada ibne mi demeliyim.Jisung
Noldu banaBogum
Merak etme ben gay değilim. Öyle olsam bile bir aptalla yatmam. Sadece bir kaç fotoğraf çektim o kadar.Şantaj böyle devam etti. Tabii bende şehir değiştirdim dayanamadım. Kimse sevmedi beni. Tabii o günden sonra kimseyede güvenemedim
Şimdiki zaman
Minho sürekli kapıma dayandı. Özür diledi. Ben kaldıramadım. Kimseye haber vermeden ülke dışına çıktım.
Selaaam şimdi jisungun hikayesini öğrendik peki hala jisunga kızgınmısınız?
Bu bölüm biraz saçma oldu gibi umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ben evlenmek?
Fanfictionarkadaşlarıyla oynadığı oyunda kaybeden jisung random bir ünlüye saçma bir mesaj atmalıydı En iyi sıralama •chanmin #1 •minsung #21 •hyunlix #19 !düzenleniyor!