166.deo - "Neka im je sa srećom."

164 5 1
                                    

166.Deo - "Onaj pravi"

•• jutro ••

Budi me skakanje, otvaram oči i vidim Viktoriju kako skače po krevetu.

Ja:"Dušoo, šta radiš?"

Viktorija:"Ujna je rekla da te probudim da doručkuješ."

Ustala sam, obukla se, obavila neophodnu higijenu, zavezala kosu i sišla dole.

Hana:"Antea, daću ti nešto, ali nemoj da poludiš."

Ja:"Plašiš me sad."

Pružila mi je pozivnicu za venčanje. Viktorovo venčanje.

Ja:"Neka im je sa srećom."

Kažem smireno, dok sam u sebi gorela. Hana me je čudno gledala.

Hana:"Molim? Smirena si?"

Upita me začuđeno.

Ja:"Ako on to želi neka ga."

Hana:"Okeeeej."

Govorila je iznenadjeno. Mislila sam da se šali. Neka ga. Ako to želi, okej. Jela sam, a onda otišla u firmu, danas radim preko dana, a ne ujutru. Ušla sam u lift, a zatim i u kancelariju. Ostavila sam torbicu, a onda je Viktor ušao.

Viktor:"Ove papire završi do večeras i nadam se da si dobila pozivnicu za venčanje."

Ja:"U redu, jesam. Izvinite."

Počela sam da gledam one papire, a onda sam se uhvatila za glavu čim je izašao. Kad je ušao u svoju kancelariju, mogla sam da osetim njegov pogled na meni. Zašto mi ovo radi? Bilo je pitanje koje mi se vrtelo po glavi. Radila sam ceo dan, a kad sam završila odnela sam mu papire i izašla iz firme. Ne dugo posle me je Viktor zaustavio.

Viktor:"Hoćeš da te odvezem?"

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Onaj pravi"Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora