8

111 8 6
                                    


"Canımı acıtıyorsun chaeyoung!" Lalisa sinirden deliye dönmüş chaeyoung'dan kurtulmaya çalışırken rahatsızca mırıldandı. Chaeyoung lalisa'nın bileğini fazlasıyla sıkı tutuyordu ve bu şekilde devam ederse bileğinin moraracağından emin olan lalisa sinirle soludu.

"Sana diyorum chaeyoung!" Lalisa adımlarını durdurduğunda çoktan arka bahçeye gelmişlerdi. Bulundukları yerde kimsenin olmamasından yararlanan lalisa sinirle bağırmıştı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Chaeyoung lalisa'dan bir kaç adım uzakta arkası dönük bir şekilde duruyor derin nefesler alıyordu. Lalisa ise dağılmış halde olan chaeyoung'un neden bu halde olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"O kızdan uzak dur lisa." Kaşlarını çattı lalisa.

"Hangi kızdan?"

"Mina!" Kollarını birbirine bağlayan lalisa alaycı bir tavırla chaeyoung'a yaklaştı.

"Kiminle yakın olup olmayacağımdan sanane chaeyoung?" Lalisa gülümsediğinde chaeyoung da lalisa'ya doğru yaklaşmış aralarındaki mesafeyi olabildiğince kapatmıştı. Burun buruna duran ikili öylece durmuş sadece birbirlerine bakıyordu.

"Seni uyarıyorum lalisa. O kız zehirli." Bir kez daha kaşlarını çatan lalisa chaeyoung'a doğru eğildi.

"Belki de ona panzehir olurum hm, ne dersin?" Sinirle lalisa'nın gözlerine bakmaya devam eden chaeyoung elini yavaşça lalisa'nın dağılmış saçlarına attı. Bir iki tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırdıktan sonra usulca dudaklarını lalisa'nın kulağına doğru yaklaştırdı.

"Senin panzehirin yalnız benim zehirime deva olur lalisa. Aklından başka bir ihtimali geçirme bile. Sadece zaman kaybı olur." Dudaklarını olabildiğince yavaş bir şekilde lalisa'nın kulağı ve boynu arasında bir yere değdiren chaeyoung arkasında heyecandan titreyen bir lalisa bıraktığından habersiz okula doğru ilerlemişti.

Şaşkın olan lalisa elini chaeyoung'un neredeyse hiç değmemişcesine yumuşakça bastırdığı dudaklarının olduğu yere götürmüş bıyık altı bir gülümsemeyle olduğu yerde gezinmişti...

🀣

Sevgili ayçiçeği,

Bana dünya üzerindeki en güzel tatlıları hatırlatıyorsun.

Acı fakat bir o kadar da tatlı bir fincan kahve edasıyla gülümsüyorsun etrafa. 

Bu bana öyle zevk veriyor ki..

Seni izlemek bile saatlerimi hiç düşünmeden harcayabileceğim bir meditasyon.

Fakat dur,

Kelime seçimim oldukça yanlıştı çiçeğim.

Çünkü seni izlemek vaktimi harcamak değil ancak zamanımı verimli geçirmek olur benim için...

Benim için gecesin.

Kış,

Soğuk,

Sessizlik ve yalnızlık,

Ah bir de yıldızlar...

Yani huzurlu hissettiğim her ansın ayçiçeğim.

Bu sana yazdığım son not olsun ister miydin?

Rahatsız ediyor muyum seni?

Yok olmamı ister miydin yıldızım?

Cevabını bekliyor olacağım sevdiğim...
Zıt duyguların ahenkle hayata karışmasını sağlayan sana..

-R-

Lalisa eline geçirdiği notu gözleri dolu dolu okurken ona notları yazan, kim olduğunu bilmediği bu kişiye öylesine sinirliydi ki elindeki notu hızla masasına bırakıp yatağına yattı. Bu notlar onu değiştiriyor, olduğu kişiden çok farklı bir ruha dönüştürüyordu. Umut ediyordu lalisa. Mutlu oluyor, heyecanlanıyor, beklenti içine giriyordu. Yabancıydı o bu duygulara. Alışkın olmadığı hisler onu korkutuyordu.

Derken telefonu çaldı. Sesli bir nefes verip telefonunu eline alan lalisa bilinmeyen numara olduğunu görünce telefonu kapatacaktı ki ilk defa içinden telefonu açmak gelmişti.

"Alo?" Dedi meraklı ses tonuyla.

"Çiçeğim" dedi karşıdan gelen boğuk ses. Derinden gelen kalın ses konuştuğunda lalisa ona notları yazan kişiyle konuştuğunu yeni fark etmişti.

"Sen? Lalisa heyecanla konuştuğunda karşıdan bir ses gelmişti. Yere düşen telefon sesinden bir kaç saniye sonra büyük bir çığlık sesi yükseldiğinde telefon lalisa'nın yüzüne kapanmıştı.

"Alo?" Lalisa telaşla konuştuğunda telefonun neden kapandığına anlam verememişti. Masanın üzerine bıraktığı nota uzandığında yumruklanan kapı sesleri lalisa'nın olduğu yerde kalmasına sebep olmuştu.






Ben geldiim.

Düzenlemeden atıyorum umarım hoşunuza gitmiştir...

Bu hesap benim bahçem ve her biriniz bu bahçenin en güzel çiçeklerindensiniz... Daha doğrusu siz bu bahçenin çiçek açması için gereken Güneş, su, sabır ve sevgisiniz. Hikayelerim ise sizin sayenizde çiçek açan tohumlar.

Hepinize çok çok çooook teşekkür ederim...

Kendinizi çok çok sevin ve kendinize çok iyi bakın.

Görüşmek üzereee...

Blossom'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin