you won

489 20 3
                                    

Jadę na Eurowizję? - to była moja pierwsza myśl.
Moje ciało zastygło i było w totalnym szoku po ogłoszeniu wyników. Do moich oczu nadeszły łzy wzruszenia i radości. Poczułam jak ktoś przyciągnął mnie do uścisku. Spojrzałam szybko w górę i zobaczyłam moją najlepszą tancerkę jak i przyjaciółkę, która otarła moje łzy. Po chwili  zobaczyłam jak reszta zespołu do mnie podbiega. Zamknęliśmy się w szczelnym uścisku.

-Tak bardzo wam dziękuję kochani. - krzyknęłam próbując przekrzyczeć wiwatujący tłum.

Uzyskałam w moją stronę wesołe uśmiechy. W pewnym momencie jednak musiałam się od nich odłączyć i ruszyłam na sam środek sceny gdzie jeszcze niedawno występowałam.

-Nasza tegoroczna przedstawicielka! - powiedział podekscytowany prowadzący.

Wzięłam mikrofon nadal drżącymi rękami.

-Tak bardzo nie mogę w to uwierzyć, jestem taka szczęśliwa! Obiecuję wam, że dam z siebie wszystko i dowiozę do domu naszą wspólną nagrodę. - powiedziałam machając publiczności.

Schodząc ze sceny mrugnelam do nich oczkiem. Kiedy znalazłam się już w szatni podbiegła do mnie moja tancerka, Kiara.

-Stara jesteś niesamowita! Musimy to
jak najszybciej opić!

-Tak musimy...- powiedziałam cicho mając banana na twarzy.

Nadal nie mogę w to uwierzyć, jak osoba z małej wsi w Danii może jechać w świat.
Ruszyłam za brunetką myśląc jak dzisiaj to opijemy.

see the stars - KäärijäOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz