(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

221 14 4
                                    

-Fedya! Fedya!

Adını duyması ile arkasına döndü fyodor, ona koşarak gelen sevgilisini gördüğü zaman gülümseyip bekledi.

Gogol sevgilisinin yanına 2-3 adımlık mesafe kaldığı zaman sevgilisinin üstüne zıpladı ve ona sıkıca sarıldı. Sevgilisinin onu taşıyamayacağını bildiği için ağırlığını vermemeye özen gösterdi.

-Günaydın kolya- ellerini gogolun boynuna sarıp yanağından öptü, sevgilisindeki farklılığı görünce gülümsedi,- saçını toplamamışsın.

Gogol gülümseyip sevgilisi kendine çekti.

-Sen toplarsın diye düşündüm fedya'm.- suratını sevgilisinin boynuna gömdü, kafasını hafif kaldırarak,- toplarsın değil mi fedya'm?

Fyodor gogolun ufak temaslarına karşı kızardı, gülümsedi.

-Tabi toplarım sevgilim! Ama yoldayız... Herkes bize bakıyor- kafasını eğdi, duyduğu gülme sesi ile geri kaldırdı,- ne?

Gogol sevgilisinin suratına uzunca baktı, en sonunda onu tutup bir köşeye çekti.

-Sorun ortam içinde olmamız mı fedya'm?- sevgilisine yaklaştı,- şu an olduğumuz alan karanlık sayılır, önünden kimse geçmiyor ve arka taraflarda yaşayan yok yani...

Sevgilisinin yüzündeki sırıtışa karşı kaşlarını çattı fyodor, gogolun omuzuna vurup.

-Hiç ahlaklı düşünmüyorsun...
-Sadece bir öpücük!

Gogola bakıp iç çekti, ellerini tekrar boynuna dolayıp yan tarafa baktı.

-En son "sadece bir öpücük" dediğin zamanı hatırlıyor musun?- kafasını geri çevirdi,- fazla ileri gitmiştik.

Gogol düşünür gibi yaptı, tekrar gülümseyip öpmek için hareket etti fakat fyodorun eli bunu engelledi. Gogol ofladı.

-Hadi ama fedya'm*ağlamaklı bir sesle* söz! Hem dışarıdayız çok ileri gidemem!
-Diğerinde okuldaydık.
-Ne olmuş yani... Kimse görmedi zaten...- kafasını eğdi.
-Okul tehlikeliydi... Hadi dışarı neyse*

Hızla kafasını kaldırıp fyodora baktı. Sevgilisinin bakışlarına karşı 'noldu' dedi.
-SENİ DUYDUM!
-Ha ne?

Gülmeye başladı. Tekrardan yüzüne bir sırıtış yerleştirdi
-Hadi dışarı neyse dedin, yani dışarı o kadar ciddi bir sorun teşkil etmiyor hmm fedya'm~
-Gülmeyi kes!- ofladı,- konu açılmış iken... O gün cidden fazla ileri gittik, gittin kolya... Daha reşit değiliz ve o yaptıklarımız... Pek uygun değil.

Gogol sakince tekrar gülümsedi. Fyodor onu anlamıyordu her durumda gülümsemesi eksik olmuyordu... En sevdiği yanlarından biri bu olabilirdi.

-Seneye reşit oluyoruz... Sorun olmaz diye düşündüm rahatsız olduysan eğe-
-Hayır! Sadece... Of kolya nasıl diyeceğimi bende bilmiyorum.

Uzun bir sessizlik oldu, gogol sessizliği sevmezdi. Gerilmesine neden olurdu ortam ise şuan gergin sayılırdı. Ufak aradan etrafa bakıp kontrol etti. Kimsenin olmadığından emin olunca sevgilisine yaklaştı.

-Sessizliği sevmiyorum... Sadece biraz ses yapalım, etrafta kimse yok hmm~

Sevgilisinin sözüne karşı yanakları kızardı, en sonunda yenik düşüp.

-Sadece öpücük?
-Sadece öpücük!

-------

Kısa kısa paylaşacağım işte böyle 😔

✧⁠*⁠。fyolai one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin