"Dᴏɴ'ᴛ Yᴏᴜ Kɴᴏᴡ Wʜᴀᴛ Yᴏᴜ Mᴇᴀɴ ᴛᴏ Mᴇ?"

3.2K 30 0
                                    

𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘪𝘮 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘸𝘢𝘴 3 𝘳𝘰𝘸𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘛𝘪𝘮 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘛𝘪𝘮 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘭. 𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘴𝘢𝘸 𝘛𝘪𝘮'𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳. 𝘚𝘰 𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘸 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘪𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘭𝘰𝘯𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘦𝘤𝘶𝘳𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯. "𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘬𝘢𝘺?" 𝘚𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘛𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘥𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘧𝘵.
"𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵" 𝘛𝘪𝘮 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘱𝘢𝘺. "𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥.

𝘉𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘛𝘪𝘮 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘦𝘯𝘦𝘳𝘨𝘺 𝘴𝘩𝘪𝘧𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘺. "𝘉𝘢𝘣𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨?" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘷. "𝘕𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥
"𝘓𝘶𝘤𝘺". 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘶𝘱. "𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘯𝘰𝘸" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘦𝘵 𝘪𝘵 𝘨𝘰 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘛𝘪𝘮 𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘰𝘳 𝘣𝘢𝘥. "𝘉𝘢𝘣𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘦" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘤𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘰 𝘪𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦. "𝘖𝘬𝘢𝘺" 𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘷 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮. "𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘦𝘤𝘶𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘤𝘰𝘶𝘱𝘭𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘢𝘮 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘵". 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘪𝘮 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵. 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘦𝘤𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘢𝗍 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘵𝘺𝘱𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮. "𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘮𝘦" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 "𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘳𝘭𝘱𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘭𝘱. 𝘠𝘰𝘶 𝘱𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘢𝘺 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘺". 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘏𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘢𝘵𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩.
"𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘛𝘪𝘮 𝘉𝘳𝘢𝘥𝘧𝘰𝘳𝘥" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱. "𝘉𝘶𝘵 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘰𝘧 𝘨𝘶𝘺" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘢 𝘭𝘰𝘸 𝘵𝘰𝘯𝘦.
"𝘚𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘪 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶". 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘥𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘥𝘰𝘰𝘳. "𝘖𝘬𝘢𝘺" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳.

Chenford One ShotsWhere stories live. Discover now