Kapitola první

98 7 0
                                    

Vítejte u mého prvního příběhu a také první kapitoly. Snad se vám příběh bude líbit a budete číst i další kapitoly. Přeji příjemnou zábavu :-)

S Lucy jsme se z běhání vrátili zhruba po dvou hodinách. Ano chodily jsme běhat vždy od šesti ráno a končily kolem osmé. Vždy jsme se vydaly každá k sobě domu a pak šly do práce. Dnešek byl ovšem výjimkou. Měly jsme volno a Chris nebyla doma. Měla nějaká vyšetření v nemocnici. A abych vše uvedla na pravou míru, Chris je má partnerka. Měla před rokem těžkou autonehodu a zůstala na vozíku. Nedávno jí však lékař nabídl operaci, která by jí mohla postavit na nohy. Po dlouhém přemlouvání z mé strany, dala souhlas. Lucy je má kolegyně z práce a také nejbližší a nejlepší kamarádka. Pracuje stejně jako já v nemocnici na chirurgii.

,, Rachel, nebude Chris vadit, že tu jsem? Nechci nijak otravovat. Mohu si vzít věci a jít klidně domu. Nechci, abys měla potíže," řekla když jsme došli k domu a já nad tím zakroutila hlavou. Chris mi nikdy nevyčítala, že jsem měla doma přátele a Lucy navíc znala.

,, Proč by jí to mělo vadit? Věříme si a nikdy neměla problém, že si sem beru své přátele. Dáme si sprchu, čaj a něco ke snídani."

,, Dobrá. Ale radši bych kávu," dodala a když jsem otevřela, nechala jsem jí, aby šla první. Obdivovala jsem její dokonale tvarované tělo, její nebesky modré oči a dlouhé černé vlasy, které celou tu krásu doplňovaly.

,, Dobrá, tak si dáme kávu," souhlasila jsem a dveře zavřela. Lucy si u dveří vzala batoh a zamířily jsme do pokoje.,, Jdeš první ty nebo mám jít já?"

,, A co jít spolu? Ušetříme vodu a bude to rychlejší," podívala se na mě a já se zarazila. V jejích očích se cosi zablýsklo. Nedokázala jsem říct, co to bylo, ale nahnalo mi to husí kůži. I přesto jsem přikývla a vzala věci. Lucy mě následovala a já si představila, co vše se může stát. Mezi mnou a Chris od nehody došlo jen k polibkům, objetí a zamilovaným pohledům. Nic víc se mezi námi nestalo. Než se ta nehoda stala, fungovaly jsme jako perfektní pár. A mě to už trochu lezlo na nervy. Potřebovala jsem se uvolnit, uvolnit pod doteky Chris, ale ta jen odmítala, že se na to necítí.

,, Jak moc teplou vodu máš ráda?" zeptala jsem se a ucítila její dech blízko sebe.

,. Nastav to podle sebe," nevěděla jsem proč, ale byla jsem z ní nervózní. Musela to vědět, protože když jsme vešly do sprchy usmála se.

,, Rachel, proč jsi ze mě tak nervózní?" zeptala se a já odtrhla oči od jejího nahého těla. Lákalo mě toto "zakázané ovoce". Přitahovala mě a ja věděla, že je to špatně. Neměla bych tohle cítit a už vůbec chtít. Měla jsem přece Chris. Chris, kterou jsem i přes to všechno milovala.

,, Já....já," zakoktala jsem se a odvrátila hlavu.,, vůbec z tebe nejsem nervózní," řekla jsem, ale sama jsem slyšela, jak nedůvěryhodně to znělo. Když jsem ucítila její dotek, otočila jsem se k ní čelem a opřela se o zeď. Stála těsně u mě a já snad na chvíli přestala dýchat. Prstem mi přejela přes rty a Ja byla v tu chvíli ztracená.

,, Stačí říct a já přestanu," řekla ve chvíli, kdy měla rty jen kousek od mých.

,, Tohle....," znovu jsem se zakoktala.,, Neměli bychom," pousmála se. Věděla, že to není odmítnutí. Otřela se svými rty o mé a já zahodila veškeré připravené námitky. Polibky jsem jí začala oplácet. Začaly být vášnivější a já se jí zcela poddala. Propadla jsem jejímu dokonalému kouzlu.

Když jsme téměř po hodině vylezli ze sprchy, v hlavě jsem si přemítala, co se během hodiny odehrálo. Cítila jsem se hrozně. Jako největší potvora, která dá každému. Ano, užila jsem si to, ale v tom byla ta chyba. Měla jsem to zastavit a já to neudělala. Sedla jsem si v pokoji na postel a dívala se kamsi před sebe.

Nerozhodné srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat