Dacă ți-aș fi spus că am aflat când vine sfârșitul lumii, m-ai fi crezut? Ai fi îndrăznit să mă urmezi într-o aventură ce poate schimba totul? Răspunsul meu ar fi fost la fel de sceptic ca al tău, dar realitatea era greu de negat... sfârșitul se apropia cu pași rapizi. Însă ceea ce făcea totul și mai straniu era faptul că nimeni nu avea curajul să vorbească despre asta sau să accepte că există o amenințare iminentă.
Numele meu este Seba și, împreună cu Călin și Dominik, mereu ne trimitem unul altuia postări, de la cele mai nebune și amuzante lucruri de pe internet până la cele mai inteligente. Totuși, azi, în timpul orelor mele de curs, o postare mi-a atras atenția: „O pictură a fost vândută cu 1.000.000 de dolari și după achiziționare a fost furată." Totuși, nu asta mi-a atras atenția, ci felul în care petalele florii din tablou erau așezate într-un mod ciudat: trei petale, apoi una lipsește, apoi o petală, apoi iar una lipsește și tot așa.
Am intrat pe internet să văd ce s-a mai scris despre această pictură, dar nu am găsit nimic. Toate știrile erau identice, chiar și cele străine. Am decis să mă uit mai atent la petale și am realizat că, de fapt, erau așezate ca un cod Morse. Am început să caut codul Morse pe internet pentru a vedea ce poate să însemne.
Numele meu este Seba și prietenii mei, Călin și Dominik, erau mereu alături de mine în aventurile noastre virtuale. Schimbam constant postări amuzante și interesante, de la cele mai nebunești povești de pe internet până la cele mai captivante teorii. Însă într-o zi, în timp ce eram în mijlocul unei lecții, o postare a captat întreaga mea atenție: "Tablou vândut cu 1.000.000 de dolari și apoi furat." Nu era neobișnuit să aud de astfel de evenimente, dar detaliul care m-a intrigat a fost aranjarea ciudată a petalelor de flori din tablou: trei petale, o lipsă, apoi iar trei petale, alta lipsă și tot așa.
Curiozitatea m-a împins să caut mai multe informații despre pictură, dar am dat de un blocaj. Nu existau știri despre acest eveniment, nici măcar în presa internațională. Astfel, am început să studiez aranjamentul petalelor mai atent și am realizat că ele reprezentau un cod Morse. Cautând pe internet, am descoperit că mesajul era destul de clar: coordonate geografice. Nu am mai stat pe gânduri și am introdus coordonatele în Google Maps. În fața mea a apărut o imagine complet albă. Încercând să găsesc răspunsuri, am examinat codul sursă al paginii web și am găsit o adresă de site misterioasă: "iuuqt://rvjdlgpshfu.dpn/t/b951593524d1014638b8240fe6752160b78624df94cc3806". Curios și nerăbdător, am accesat pagina și am dat peste un videoclip care afișa o fotografie cu mine și Călin, o poză pe care o făcusem recent. În acel moment, am fost copleșit de emoții, dar am crezut că este o glumă de prost gust, așa că am închis telefonul în grabă.
Cu inima gâtuindu-mă, am strigat: "Călin!" Călin a răspuns din cealaltă parte a firului: "Ceau, Seba! Ce faci?" Cu o voce tremurândă, i-am spus: "Uite, am încheiat și eu orele pe azi.
Mai îți aduci aminte de poza cu acel tablou pe care mi l-ai trimis și ai sugerat că ar putea conține un cod Morse ascuns?"
Călin a încercat să-și amintească: "Da, în cele din urmă, mi-am făcut eu prea multe scenarii în minte?"
Am negat repede: "Nu, deloc! Chiar aveai dreptate. Vino astăzi la mine cât mai repede posibil, să analizăm în detaliu această descoperire." Călin a răspuns cu entuziasm: "Înțeleg. Și ce ai descoperit până acum?"
Am încercat să-mi păstrez misterul intact: "Vei afla totul când vei fi aici."
Călin a confirmat: "Bine, în 20 de minute voi fi acolo."
Această întâlnire plină de mister și descoperiri avea să schimbe cursul vieții noastre, iar aventura noastră era doar la început...
CITEȘTI
Destinația: Sfârșitul - Biletul Către Aventura Finală
AventuraÎn această captivantă carte, intitulată "Destinația: Sfârșitul - Biletul Către Aventura Finală", vei fi prins într-o poveste palpitantă, desfășurată în 9 părți pline de mister și suspans. Fiecare parte este însoțită de un video captivant, acompaniat...