Part 3

2 0 0
                                    


Seba: "Oke, deci nu are sens să aflăm abia acum și nu acum 100 de ani, ca să fim pregătiți și să plecăm cu bine spre Marte sau alt loc."

Călin: "Nu vezi, e clar că doar elitele vor să supraviețuiască și au nevoie de oameni cu un nivel ridicat de cunoaștere."

Seba: "Da, fix noi doi, cei mai slabi din clasă cu nota 6 la orice materie... Poate să fie o farsă?"

Călin: "Nu știu sincer, asta cred că e cea mai proastă zi în care să aflăm că vine sfârșitul."

Seba: "Oke, hai să vedem dacă e o farsă... Să căutăm pe net legat de asta."

În căutarea noastră pe internet, nu am dat de nimic. Toate căutările noastre legate de data... nu au găsit nimic neobișnuit. Niciunde pe nicio platformă de socializare nu am dat de un grup de care sa planifice să plece în locația dată.

Călin: "Trimite-mi și mie locația pe telefon."

Seba: "Ok."

Călin: "Stai, că încerc să îți trimit pe WhatsApp și Facebook, dar nu mă lasă... Așteaptă, încerc să le scriu un mesaj... Oke, asta e ciudat, nu mă lasă să le dau nimic..."

Seba: "Ne-au blocat, nu vor să dăm mai departe informațiile... Eventual am putea încerca să dăm de pe un alt telefon..."

Călin: "Dar nu înțeleg ceva, știi că în clasa mea lipsesc elevi și nu doar în a mea, sunt și în alte clase. Oare crezi că au plecat?"

Seba: "Sau poate au aflat și au murit?"

Călin: "Nu are cum, părinții lor ar fi trebuit și ei să moară, nu?"

Seba: "Da, așa e, poate ei nu au aflat. Adică nici măcar nu știm ceva de la părinții lor, nu e ca și cum ne-a zis ceva diriginta."

Călin: "Da, așa e. Adică mie prietenii mi-au zis că sunt răciți."

Seba: "Na, probabil că e o amestecătură atunci. Unii au plecat, alții sunt doar răciți. Prea devenim paranoici."

Călin: "Da, dar de ce nu mă lasă să dau pe Facebook informațiile astea? Adică cumva are sens că nu se dorește să scape orice prost de pe pământ."

Între timp, au venit părinții mei de la serviciu, o oportunitate perfectă de a încerca teoria noastră.

Seba: "Ceau!"

Părinții: "Ceau!"

Seba: "Îmi puteți da puțin telefoanele voastre să vedem dacă putem trimite un e-mail de la voi, că nu merge la noi."

Tată: "Da, normal, îl am și așa trebuie pus la încărcat. Ceau, Călin, cum mai e mama ta?"

Călin: "Bună, e puțin mai bine, sub control. Își ia medicamentele, e ok."

Tată: "Ceau, Călin, transmite-i salutări mamei tale."


Am închis ușa și am început să verificăm dacă teoria noastră chiar funcționează. Am încercat mai întâi prin mesaje, dar am întâmpinat aceeași problemă. Am încercat să le transmitem informațiile prin apel, dar tot fără efect. A apărut o întrerupere telefonica chiar dacă eram unul lângă celălalt cu telefoanele noastre.

Seba: "Treaba devine serioasă..." Am început să ne panicăm, nu știam ce să facem, să avem încredere în acea postare și să mergem mâine la școală ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic? Cum să le spunem asta părinților dacă li se întâmplă ceva?

Călin: "Nu pot să o las pe mama să moară, dar trebuie să îi spun măcar să fie pregătită pentru a putea supraviețui."

Seba: "Crezi că mie îmi convine situația respectivă... Un lucru e sigur, oamenii apropiați de noi nu trebuie să sufere. Și singura modalitate prin care îi putem convinge că vine sfârșitul lumii este să le vorbim față în față. Bine că mai avem site-ul..."

Călin: "Aaa, mai uită-te o dată... pagina s-a închis..."

Seba: "Ce??"

În ciuda tuturor obstacolelor, am rămas cu un singur fișier: o hartă a României și locul în care trebuie să ajungem.

Călin: "Mă scoate din sărite! Încep să îmi imaginez prea multe scenarii și nimic nu pare să fie în regulă."

Seba: "Bine, am un plan. Mergem la un prieten, un amic mai puțin apropiat, și îi spunem tot ce am aflat."

Călin: "Da, pare o idee bună. Știu exact la cine să mergem."

Tinta aleasă de Călin era Jianu, colegul nostru de clasă căruia îi datora bani. Partea bună era că aveam un prieten în comun, Mihi(Mihai), care mereu ne primea în cercul lui dacă eram cu el. Mihi era un băiat mai slabuț, pasionat de golanisme și așa-numitele distracții de liceu.

Călin a mers la el și a început să-i vorbească despre această teorie conspiraționistă și să îl întrebe ce părere are Jianu despre ea. După o oră, Călin m-a sunat și mi-a spus că a discutat cu el și că Jianu a găsit ideea super interesantă, mai ales ca bază pentru un joc video, dar nu o crede cu adevărat, chiar dacă i-am arătat harta cu locul în care trebuie să ajungem.

Destinația: Sfârșitul - Biletul Către Aventura FinalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum