Ongerust 》7

40 0 0
                                    

~Giovanni

Het is ondertussen al 4 weken geleden dat ik mijn ondeugende Luna in mijn armen heb gehad. Ik mis haar zo hard. Jackson mis ik natuurlijk ook maar hij kan op zich zelf letten, Luna niet. Een aantal jaar geleden had ze haar keel bijna open gesneden.

✨️ flashback✨️

"Pak me dan als je kan!" Gilde de 9 jarige Luna tegen 13 jarige Jackson. "Hahaha! Wat jij wilt!" Riep Jackson. Ik was in de keuken aan het koken tot ik een tegen het aanrecht geduwd werd. "Jacks doe je een beetje rustig?" "Sorry pa!" Zei hij onschuldig.

In mijn oog hoek zag ik dat nu Michael haar optilde en dat Luna een patatte messje vast had en drijgend achter Jackson liep. Ik had haar andere hand gepakt waardoor ze het mes liet vallen. In een snelle beweging raapte ze het mes op naar haar keel gericht. "Luna. Laat da mes los! Sebiet steekt ge t in u keel!" Zei ik streng. Natuurlijk wou Luna niet luisteren dus besloot ik om het zelf af te pakken.

Hoe dichter ik bij haar hand kwam hoe feller ze het naar achter trok. "Geef da mes hier! Seves snijd ge u keel nog open!" Riep ik kwaad. " haha! Na-ah-ah-ahha! Vanmij!" Zei ze uitdagend. Uitijndelijk gaf ze het mes mokkend en aarzelend terug.

✨️einde flashback ✨️

Ik had al een aantal tranen gelaten en zacht dat Adri voor mij was komen zitten met een volle kop ijs.

Een aantal uren later hadden we een plannetje gemaakt om de locatie waar ze zich bevonden te kunnen hacken.

"Capo, c'è una loro traccia. Nascondevo un localizzatore nei suoi vestiti." Zei een man van Adriano's mannen.

[ vertaling: Chief, er is een spoor van hen. ik verstopte een tracker in zijn kleren.]

"ik zoek mijn groep! nu meteen!" Roep nog voor ik de deur uit was.

~Michael

Ik wil eigenlijk helemaal niet in de maffia... maar nu moet ik wel als ik aan wapens wil geraken. Ik heb geen zin om zoals Luna een hele preek te krijgen. En stiekem gewoon te stelen van je eigen gezin. In de gang naar het tennis velt loop ik papa tegen het lijf.

"Oh, sorry ik had je niet zien aan lopen." Zei ik zo onschuldig mogelijk. "Geen probleem jongen. Zeg kun jij misschien je vrienden van op school vragen dat ik wat meer mannen nodig heb?" Vroeg hij." "Wel nee. Ik ga zelf in de maffia. Ik heb wapens nodig!" Zei in zelfzeker met een tikkeltje angst. Gio keek me vragend aan. "Jij? In de maffia? HAH! Laat me niet lachen! Jij gaat mooi niet in de maffia en krijgt al zeker GEEN wapens." Zei hij spottent. "Ik meen het pa! Pleas! Doe het voor Jackson en Luna." Smeekte ik.
"Ik dacht het echt niet! Ik hou jou en Luna uit de maffia!" Siste hij.

Oke bij Luna snap ik het want bij haar zou het makkelijk kunne da ze per ongeluk iemand van ons neer knalt maar ook even goed zich zelf door de clown uit te hangen. Maar ik?! "Hoezo ik ook?!" Zei ik beledigd. "Je houd niet van bloed, bent bang van horror, bang om iemand te zien sterven en leiden,... zie je wat ik bedoel?" Vroeg hij onschuldig. Ik rolde met mijn ogen en liep door naar mijn kamer. Ander plan dus.

Scula 》school

Aan gekomen op school zie ik mijn italiaanse vrienden. Ik vind ze wel leuk alleen jammer dat ze roken. Voor de rest zijn ze wel chill. "Ciao, amici! Leuk jullie weer te zien!" Zei ik tegen hen. "Michael?! Ciao! Lang geleden." Zei Alessandro.

Tring*

De bel was gegaan en mijn eerste les was begonnen. Mijn vriend en ik liepen naar achter waar nooit iemand zat. Ik was aan het twijfelen of ik hem moest vragen of hij mee wou aansluiten bij de maffia. "Michael? Alles goed? Je kijkt zo bezorgd? Je gaat me toch niet vertellen dat er iets is met Luna?" Zei hij bezorgd. "Wel ik moest vragen of je bij de maffia groep wou komen joinen voor een aantal keren, of voor alrijd. Alleen als ge t zelf wil." Zei ik met een onzekere blik. "Nee... ik doe niet mee aan dat domme idee van je vader. Sorry. Maar wat is er nu met Luna?" Zei hij dreigent. Ik zuchte en vertelde het verhaal. Ik voegde er later na de stilte er nog aan toe dat ik haar zelf wou gaan bevreiden ookal had ik geen flouw idee hoe ik er aan zou moeten beginnen.

Alessandro zuchte ook even en zei dan, "Ait is goed... ik doe mee. Ik kom moegen naar jou en pak wat spullen mee. Ik zal het plan dan uitleggen en overmorgen vertrekken we dan. Aangezien het je broer is." Zij hij geïrriteerd. " huh? Hoe weet jij dat zo zeker dat da Benne was? Hij is toch niet zo dom om ons te achtervolgen? En al zeker niet nu we bij Adriano zijn?!" Vroeg ik geschrokken.

"Wel, ik moet je het toch ooit vertellen.
"Madre, perdonami per favore"

[Betekend: Moeder, vergeef het me alstubliefd.]

Ik zit bij je broer in de maffia bende. Hij dreigde om bij hem in de groep te komen. Hij zou anders iets doen met Luna. Ik kende haar nog niet tot je broer een foto van haar liet zien. Ze zeg er rond de 14, 15 uit. Ik weet niks meer van haar." Zei hij met een schuldige stem. Hij begon ook licht te huilen.

Thuis

"Ben thuis!" Roep ik. Ik zag m'n pa met een aantal mannen aan den drank. Gio had een volle beker wodcka-redbull vast. Zijn ogen waren rood van het huilen en de drugs. Op de salon tafel lag er een plato met snuifspul. Er stond hardcore op en iedereen was aan het hakke op de muziek.

Ik draaide met mijn ogen en liep naar mijn kamer. Ik plofte op mijn bed en begon naar herrinering foto's te kijken.

Ik verschoot me een ongeluk toen mijn neefje in mijn kamer rende als een spast. "Ciao cugino? ti va di fare una passeggiata con me?

[Vertaling: hoi, neef? Wil je met me een wandeling maken?]

"Ja waarom niet? Ik heb toch niks te doen." Zei ik verveeld.
"Ik zou het niet weten. Mich?" Zei hij. Leonardo en ik zijn best close. Hij doet de richting crilinalieteit. Zijn Droom job is flik. Zijn vader vindt dat alles behalve leuk. Snap ik wel als je zelf leider bent van een van de grootste gangs van Italië.

3 uur later waren we in het midden van de wandeling. We hadden het over vannalles en nog wet. Hij vroeg hoe het ging met mijn leventje en het overtuigen van Jackson. Mijn antwoord was ' veel blauwe plekken en 1 keer het zieken huis.' Leo was geschrokken en bezorgd. "Hoezo het zieken huis?" Vroeg hij bezorgd. "Wel niet moeilijk. Hij ziet de maffia als zijn huis en leven. Hij wilt dat Luna ook bij de maffia komt en nu alzeker nadat ze werd mee genomen met mijn broer, Benne. De laatste keer toen ik het erover had met dat onderwerp begonne we te vechten en heeft hij lijn kop tegen het aanregd geknalt. Toen werd ik wakker in het ziekenhuis." Zei ik.

Eenmaal terug in het huis gingen we gelijk slapen. De volgende dag kwam Francesca mijn kamer in gelopen en vragen of ik iets wou drinken.

"Waar is Luna eigenlijk? Ik mis haar wel." Zei Francesca plots. Ik zuchte en zei "Wel... Benne heeft haar en Jackson. Onze ouders doen er alles aan om hen terug te hale." Antwoorde ik. ik sloot mijn ogen terug en hoorde haar zuchten. een sluitende deur als vervolg.



Kindnapped by my brother?!✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu