~Jackson
Ik kreun even en wordt wakker. Senne zit naast mij vol blauwe plekken. Ik zie dat Senne wat confortabeler is vestgebonden aan de grond.
Ik daar in tegen ben ruw op mijn matras tegen de muur opgehangen. Met een oude vuile handoek ik mijn mond gepropt. 2 uur later als mijn kopijn over is en Senne ondertussen ook wakker is geworden, vlamt de deur open en komt Benne de kamer in gelopen met Luna op z'n rug.
Naast mij is er nog een matras vrij. Luna word ruw op de matras gegooit. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zie dat ze haar handen op der rug hebben gebonden en ducktape op haar mond hebben geplakt. De jongen die op Senne zat bleef in de kamer en trapte Luna nog in haar maag. Ik hoorde dat ze kots geluidjes zat te maken door de hevige trappen. Benne kwam weer de kamer binnen met een plateau vol eten. Hij gaf senne eerst eten en dan mij. Samen verlieten ze de kamer.Ik werd voor ze de kamer uitgingen van de muur gerukt en kreeg een klap in mijn gezicht.
Luna was ondertussen ongeveer bekomen en begon hevig met eten. Na het eten vroeg ik wat ze met haar gedaan hadden. Ze antwoorden met huilen en in mijn trui te kruipen. Ik omhelsde haar in de zelfde trui. "Wat is er gebeurd? Wat moete wij nu doen? Wat als die gek je vader nu gaan vermoorden? Wie is dan onze leider?" Ratelde Senne. "Wel ik heb geen idee. Laten we eerst hopen hier weg te komen." Zei ik vol hoop. Ik hoorde Luna nog iets mompelen. "Wat is er?" Vroeg ik bezorgd. "Ze komen me zo halen. Ze zeiden daarnet dat ze me terug zouden halen om me mee te nemen naar een club... ik moet gaan blowjobben. En na de club moet ik met Benne naar bed. En nee ik kan het niet afzeggen. Als ik dat doe krijg ik ook nog eens een bloedbad er bij." Mompelde ze hopeloos terwijl ze onder mijn trui probeerde te geraken. "Hij wilt WAT?!" Vroeg ik ongelovig, boos.
~Luna
Hier komt ook een stukje met een seksueel getint deeltje.
Ik werd wakker in een moderne luxe kamer. Ik had alleen m'n ondergoed aan. Ik voelde iets in mijn zij porren. Ik draaide me om en zag Benne liggen. Benne was al lang wakker want hij keek me aan met een, eindelijk je bent wakker, blik. Hij zelf was naakt. Hij rukte mijn ondergoed uit en ging op, me zitten. Ik kreeg een naar gevoel, ik voelde dat er nog iets ging gebeuren dat ik al eens had mee gemaakt. Ik kon het me het niet meer herinneren door de koppijn die ik had opgelopen van gisteren.
Hij pakt mijn polsen en ziet de sneeën. "Zo, zo, mijn Lief 'zusje' heeft zelfmoord proberen doen?" Zei hij spottend met de nadruk op Zusje. Ik rolde met mijn ogen.
Benne maakte mijn polsen vast aan het bed en begon op mijn pijnlijk kaak stukje te knijpen hierdoor ging mijn mond al open en begon hij een hevig spel spelen met mijn tong. Hij begon dan naar onder te gaan en uiteindelijk kwam hij bij mijn geslachtsdeel uit. Daar ging hij ruw zijn gang en kwamen er bij mij een aantal, kreunen uit. Als hij tevreden was begon hij in mij te boren op een vreselijk goede manier. Die goede manier veranderde snel in pijnlijk.
We gingen zo een uur of 2 voort. Ik was kapot van al de pijn en hij was buiten adem van genot. Hij deed m'n ondergoed weer aan, maakte me los van het bed en gooide me over zijn schouder. Ik belande met mijn borst op zijn schouder. Dat deed super veel pijn dus kwam er een pijnlijke kreun uit. Ik was nog verslapt dus kon niet tegenstribbelen.
Na een eindeloos gangen parkour kwamen we bij een deur. Een jongere man gooide de deur open en liep binnen met ons op de hielen. Ik stoote mijn kop tegen de deur opening en werd duizelig. Ik voelde een harde matras onder mij en voelde dat de jongen mijn hoofd draaide naar de 2 andere jongens in de kamer. Ik zag dat de ene jongen een traan liet vallen en enorm veel op Jackson leek.
~*~
Dit is een iets korter hoofdstuk dan de andere.Groetjes EliseStevens1
JE LEEST
Kindnapped by my brother?!✔️
Misteri / ThrillerLuna Esposito is een meid van 15 jaar. ze weet dat ze 2 broers heeft. Ze komt er later achter dat ze nog een 3de heeft. Zou die 3de broer ook even lief zijn als Jackson en Michael? Ontdek het in dit boek "Kidnapped by my Brother?!" Dit is mijn 1st...