12

24 0 0
                                    

~Giovanni

Ik kom thuis van een overval en zie een briefje liggen op de tafel.

Na dat ik het brief je heb gelezen wordt ik woedend. "Godverdomle! Ik heb de motor van Jackson gistere nog bekeken! Als Jackson daar is zal het zijn beste dag niet worden en die van Michael al zeker niet." Roep ik.

"Alles goe?" Vroeg Adriano. "Ja hoor. Die kinderen van tegen woordig. Ze gaan Luna zelf halen zonder te overleggen met ervare maffia bazen. Oh god waar gaan we heen?" Ze ik wanhopig. "Godverderrie. Ja dan moeten we wel opschieten." Ze hij. "Ik ga alleen. Die bewaking is toch niks waard." Zei ik vast besloten. "WAT?! GEEN SPRAKE VAN! IK GA MEE!" riep Adriano. "Hoezo niet het zijn mijn kinderen die ik nu wel kwijt ben hé!" Schreeuwde ik terug. Adriano rolde met zijn ogen en bleef toch thuis. "T is ni da je een maffia baas bent dat je ook gelijk alles kunt he! Je bent nog maar 28! Veel te vroeg om te sterven!" Hoorde ik hem nog roepen.

Ik liep in loop pas naar de garage en scheurde weg naar het adres. Eenmaal aangekomen zag ik de auto van Michael staan. Ik sloop naar binnen tot ik uit de dode hoek een knie stoot kreeg en kermend van de pijn neer zakte. Ik werd nog hard gestampt en alles werd zwart.

Uitijndelijk wordt ik wakker. Ik zit vast gebonden op een stoel in een kantoor. Een best leeg kantoor om eerlijk te zijn.

Ik ben vastgebonden op een zielige stoel in het midde van een kantoor. Het kantoor is rond met mijn gezicht naar een groot glas dat uitkijkt op een mooie onderwaterwereld. Achter mij waren er overal deuren naar veschillende gangen. * ik hoor overal deuren aan gezien ik geen ogen op mijn rug heb.* voor mij is een tv met camera's waar mijn kinderen in zitten op gesloten.

Links boven op de tv is de kamer van Jackson. Hij wordt ruw gekust. Daarnaast is Michael die geblowjobt wordt, de onderste is luna die verkracht wordt door niemand meer dan Jonas. Gisteren kreeg ik een mailtje van hem dat die het afgetrapt had.

Ik schrik uit mijn gedachtes als benne naast mij komt staan en vanalles begingd te vragen. Hij had ook een kind bij die mij ook al stevig was een het blowjobben was. Bij elke beweging die het kind maakte gaf ik geen enkele kick. Benne irriteerde zich daar duidelijk aan en begon over mijn vrouw, zijn mama.

"Waarom heb je mama vermoord en het nooit gezegt tegen Michael?" Vroeg hij. "Dat gaat jou niet aan, dat zijn mijn zaken, niet de jouwe" zeg ik geïrriteerd.
"Ai, dat doet zeer." Zei hij. " waarom heb je een zwerver in huis genomen? Je ziet van wat er komt. Ze gaat met vreemde in bed." Vervolgd hij uitdagend. Hij weet dat ik daar niet tegen kan als je scheld met dingen waar van ik hou. "Die lieve schat die je daar ziet is mijn dochter, je hebt haar gedwongen. Dat zie je aan haar gezicht. En ik heb die princes in huis genomen toen we der vader neer haalde." zei ik op een nog irritantere toon dan benne. Hij rolde met zijn ogen en duwde het kind zo hard dat het half stikte. Doordat het kind stikte beet ze in mijn heilige plekje. Ik kreunde het uit en moest tranen laten vallen.

"Mag ik terug in de familie?" Vroeg hij kinderachtig.  "W-aaah-rom w-w-wil je ahhhh! Ter-u-g in ons g-ge-z-zin? Aah! Als je toch n-nie-e-t ah fuck! Van o-ons h-h-oud?!" Stoterde ik spastich. "Wel, Luna is een leuke maar ook vooral omdat ik nog steeds je tering zoon ben?! Niet vergeten. Mama was de liefste vrouw op de aarde die gij zo nodig moest vermoorde voor geen reden. Jij hebt haar verkracht op de wc's in t winkelcentrum en zwanger gemaakt. Ze was toen focking 6! Ze moest boete voor jou, ze heeft je alles gegeven. Wa doe jij? Je vermoord haar voor geen reden. Als Mich dit ooit te weten komt zal hij nooit maar dan ook nooit meer naar jou komen om iets te doen! Tering psychopaat!" Riep hij naar mij. Ik had een brok in mijn keel door zijn woorden. "S-sorry." Zij ik zacht. Benne barst in huilen uit en ik kon mijn tranen ook niet meer tegen houden. "Ik vraag het nog 1 keer. Ik wil mijn broers beter leren kennen en sorry zeggen voor wat ik gedaan heb. Ik wil meer letten op Luna en er zijn als een broer voor haar. Mag ik alstublieft terug in de familie?" Huilde hij. "J-ja, natuurlijk. Ik heb nooit getwijfeld dat er toch nog een goede Benne achter je donkere kant zat." Huilde ik.

Benne had ons allemaak los gemaakt en we mochten ons opfrissen.

-----

Sorry voor het cringe einde... maar ik had echt geen inspiratie meer.

Als jullie wilen... willen jullie dan laten weeten of je het boek leuk vindt? Tnxx :)

Groetjes EliseStevens1 xxx

Kindnapped by my brother?!✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu