5

45 0 0
                                    

Vandaag is het de dag dat we met ons gezin en een aantal gang leden naar Italië terug gaan.

We hebben daar een groot landhuis met alles erop en eraan. Mijn nonkel en tante zijn de eigenaar van het landhuis. Zei hebben 2 kinderen. Francesca en Leonardo.

Francesca is een half jaar ouder als mij en Leonardo is net 20 geworden. Als ik eerlijk ben mag ik ze beide ni. Leo is zo de fuckboy en France zo een botox pop. Soms kan ze wel lief zijn...

Abigail is mijn tante en de zus van mijn moeder. Ze is echt een schatje! Je krijgt gewoon alles van haar he! Zo heb ik mijn eigen wapen kast gekregen in mn kamer!

Adriano is de broer van Giovanni. Hij is ouder en veel liever toe naar alle gekidnapte mensen. Hij is mijn peter.

~Adriano

"Kom! We gaan vertrekken naar het vliegvelt." We gaan ff undercover voor de veiligheid.

Aangekomen op het vliegveld zie ik de privé jet van Giovanni. Hij heeft zijn gezin mee met een hoop vrienden en gangsters. Hij had me vertelde dat Luna voor een straf bij ons moest komen wonen.

Toen ik met hem belde hoorde ik dat hij emotioneel werdt toen ik vroeg of ze bij ons moest komen inwonen.

✨️Story time ✨️

Gio en ik hebben vroeger een gangster gang ontruimd van de aarde. Haar vader was één van de grótste gangsters van Nigeria. En haar moeder was gewoon een kassier aan de kassa. Toen we de bende overvielen vonden we haar moeder en Luna in een ijskast.

De moeder was aan een hart stil stand overleden na een jaar dat Gio en haar moeder samen waren. De vader was neer geschoten.

Luna kwam uit de koelkast gekropen en rende naar Jackson. Ze knuffelde hem alsof het haar teddybeer was. Gio kon er niet meer tegen en neemde haar mee naar zijn eigen huis. Hij zocht een nieuwe vrouw, hij was van plan dat samanta Luna ging opvoeimde en daarna haar droppen.

Luna werd groot gebracht tot haar 6de en was een lief, vrolijk, gehoorzaam meisje geworden. Gio's plan werkte maar niet zo lang dat hij dacht. De eerste aantal jaren tot aan het 2 middelbaar gingen vlot tot dat haar vriendinnen haar gingen gebruiken voor het geld. Haar boyfriend maakte het uit omdat hij erachter was gekomen dat zijn vader en broers in de maffia zaten. Hij had gezegt dat ze haar zou beschermen omdat zijn vader een flik was.

Na de breackup zat ze aan de drugs en is er niet meer van af kunnen blijven. Jackson en Michael doen er alles aan om haar te laten stoppen. Ze hebben een aantal klappen gekregen en een gebroken kaak.

✨️Einde story time✨️

~Giovanni

Eindelijk weer herenigen met Adriano.
"Ciao! Broertje! Blij je weer te zien." Zei ik met een mega smile tot in chacka makka. "Ciao fratellino, andiamo a casa?"
(betekent: "Hallo broertje, laten we naar huis gaan?") "Si! Hier is het niet veilig.

~Luna

Omg! Eindelijk weer warm! Ik kan niet wachten om naar mn kamer te gaan! Hopelijk zijn die 2 bengels toffer geworden. K ga echt ni 3 volle jaren bij hen wonen hoor! Na-aha!

Gelukkig heb ik wat wiet mee gesmokkelt zodat ik niet zonder zit. Vapes natuurlijk ook dan moet ik niet 24/7 tabak smaak proeve!

Ik verschiet me dood als ik opeens schoten hoor van een pistool. Ik kijk rondom me heen en zie opeens overal mannen met een rode bandana onze richting op lopen. Iedereen van onze maffia hebben hun wapens getrokken en rennen naar buiten. Ik sta verstijft de situatie te laten doordringen. Tot Jackson me optilt en over zijn schouder gooit. Ik stribbel tegen omdat ik zelf wil lopen.

Kindnapped by my brother?!✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu