2 weken later
~Luna
Ik zat op mijn kamer bij papa, Jackson, Michael en Benne. Ik vertrouwde papa niet meer dus was ik altijd bij Benne. Vandaag zou ik met Benne naar een club gaan... van hem mag ik tenminste wel alles doen... Jackson was daar niet zo blij mee maar ja, boeie. Ik deed een leuke outfit aan en maakte me klaar. Beetje mascara en klaar.
"Luna kom je?" roept benne opeens. "Ja ja! Heb geduld!" Riep ik terug. Niet veel later stormde Michael de kamer binnen. "Luna, ik wil da je niet meer gaat. Die club naar waar je gaat is een en al Maffia. Je weet dat ik niet wil dat je in de buurt van andere maffia bendes komt." zei hij streng. "Bitch. Ik ga gewoon hoor. I Don't give a Fuck wa je denkt." zei ik bot terug. "Lu... komaan zeg. Die Benne heeft u helemaal anders gemaakt." zei hij terwijl hij m'n kamer verliet. Ik rolde met mijn ogen en pakte mijn spullen.
Benne zat in zijn Maserati te wachten. "Eindelijk, waarom duurde da zo lang?" vroeg hij. "Michael kwam mijn kamer binnen en wou da k ni meer ging... ik heb gewoon gezegd da zijn mening mij ni boeide." zei ik droog. "Goe gedaan meid." kreeg ik terug.
In de club was het best saai. Benne had een aantal vrienden daar maar voor de rest was het gewoon slechte muziek met alleen maar pratende mensen. "Ik ga terug naar huis. T is ier saai." deelde ik mee. Het was niet echt tegen iemand, maar ja. "Geraak je thuis mijn kind?" vroeg een dronken man. "Oh ja hoor. En ik ben je kind niet." Zei ik half aanwezig. "Zo Zo, iemand met grote mond." Zij hij. "Ja nog al." zei ik droog en vertrok naar huis. thuis aangekomen ging ik naar men kamer en maakte me klaar om te slapen. Ik ga naar beneden en pak een glas water voor de alcohol smaak te verlichten.
~Giovanni
Luna is terug thuis en ik ben niet blij met haar gedrag. Benne heeft laten zorgen da ons Lu mij niet meer vertrouwd. "Luna? Ga je slapen? Morgen moet je terug naar school." zei ik. "Ik ga niet meer naar school. ik ben school moe. Ik kan toch niet meer volgen in de lessen na dat ik heel de tijd werd gekidnapt en school skipte..." ze ik droog. Ik rolde met mijn ogen en tilde haar op. ik liep met haar naar der kamer en gooide haar op bed. Ik deed de deur op slot en ging naar beneden. Jackson was ook ineens uit zijn grot gekropen.
Ik duwde hem een mapje met taken die hij morgen moest uitvoeren in zijn handen. "Wow jij bent slecht gezind." lachte hij. "Ga slapen en zorg da die opdrachten gemaakt zijn tegen morgen avond voor etenstijd." beveel ik hem. Jackson rolde met zijn ogen en ging slapen. Ik ging ook slapen. De volgende morgen was ik wakker om 5uur.
Zodra ik wakker was ga ik naar beneden en dek de tafel. "Dat is dat dan al. Nu nog de kinderen." Zei ik tegen mezelf. "Komen jullie eten?" Vroeg ik. Jackson en Michael stonden direct aan het ontbijt. Luna strompelde naar benden met op de voet gevolgde Benne. Ik wou da ik benne zo kon neerschieten.
"Doe maar niet. Sebiet krijg je er nog speit van." Zei Michael plots. "Zei ik dat hardop?" Vroeg ik verward. "Yup. Niet bepaalt zacht. Jacks kon hzr oik horen en diz zit in de keuken met myziek in z'n oren." Zei hij met een lach.
JE LEEST
Kindnapped by my brother?!✔️
Misteri / ThrillerLuna Esposito is een meid van 15 jaar. ze weet dat ze 2 broers heeft. Ze komt er later achter dat ze nog een 3de heeft. Zou die 3de broer ook even lief zijn als Jackson en Michael? Ontdek het in dit boek "Kidnapped by my Brother?!" Dit is mijn 1st...