6

290 33 4
                                    

Jungkook,kaşları çatık onları dinlerken koltukta yatan bebek dikkatini çekmişti. Gözlerini kocaman açmış ve Jimin'e bakıp konuşmuştu.

"Bu kız kim?"

Jimin,Jungkook'a bakmış ve "Kız kardeşim,yani kız kardeşim derken öz değil" demişti.

Kaşlarını çatarken "Nasıl yani?" demişti. Jimin derin nefes almış ve "Soo Yun'la karşılaştık bir gün,ailem öyle bırakmak istememişti,o yüzden kaldığı yurda gittik."

"P-peki bebek?" demişti sesi titrerken. Soo Yun bebeğe bakmış ve Jungkook'a cevap vermişti "Benim bebeğim" Jimin anlamsızca bakarken kardeşine dönmüştü "Evlendin mi?" dedikten sonra kızın bakışları Jimin'e dönmüştü.

"H-hayır" Jimin'in ellerini sıktığını görünce gitmiş ve elinden tutup koltuğa çekmişti "Bence oturarak konuşalım,ayakta kaldık" Jimin ensesini tutarken kardeşine dönmüştü.

"Bebek kimden Yun?" demişti sakin kalmaya çalışarak,kız kendini suçlu hissetsede abisinin yanına oturmuş ve kolunu tutmuştu "Abi yemin ederim bilerek istemedim sarhoştum,hatırlamıyordum."

Kızın gözleri dolarken,Jimin tekrar konuşmuştu "Babası nerde?" demişti. Soo Yun başını eğmiş ve "Kaçtı,nereye gitti bilmiyorum. Abi ben annemle babamın karşısına bebekle çıkamam,onu aldırmaya kıyamadım ama bakamam da. Lütfen yardım et" Jimin daha fazla kendini tutamayıp hızla ayağa kalkmıştı.

"Lan madem ki çocuğa babalık yapmayacak ne diye hamile bıraktı seni! Nolcak şimdi,gözümün içine baka baka ben bu bebeğe bakamam diyorsun Yun!" kız olduğu yerde iyice küçülürken Jungkook Jimin'in önüne geçmişti.

Yanaklarından tutup kendisine cevirip "Sakin ol,kızın halini görmüyor musun? Otur adam akıllı sakince konuşalım" demişti.

Jimin kafasını sallayıp tekrar yerine oturunca,Soo Yun gözyaşlarıyla abisine dönmüştü "Abi lütfen,sana yalvarıyorum! Yardım et bana" Kıza üzüldüğünü hissederken Jungkook konuşmaya başlamıştım.

"Soo Yun,şuan Jimin'de ne yapacağını bilmiyor. Hem bebeği odaya çıkarmaya ne dersin?" Soo Yun kafasını sallamış ve bebeğini alıp hemen odaya çıkmıştı.

Ayağa kalkmış ve Jimin'in yanına oturup elini tutmuştu "Sakin ol,elinden gelse o bebeğe bakar Jimin biliyorsun." Jimin gözlerini açıp Jungkook'a bakmış ve kendine çekip sarılmıştı.

"Kook,o bebeği yurda bırakmaz değil mi?" demişti Jimin,hoşlandığı çocuğa sarılırken. Jungkook saçlarına ellerini daldırmış ve "Sen ona yardım edersen bırakmak zorunda kalmaz hyung." demişti.

Adım seslerini duyduklarında ayrılmış ve Soo Yun'a bakmıştılar. Gelip Jimin'in ayak ucuna oturmuş ve konuşmaya başlamıştı. "Bu söylediklerim yüzünden çok kızacaksın biliyorum ama mecburum abi,özür dilerim. Benim gitmem gerekiyor,geri gelebilir miyim hiç bilmiyorum. Ama kızım sana emanet lütfen ona iyi bak,yalvarırım" Jimin'in ayak ucundan kalkmış ve kapıya yönelmişti.

Ben arkasından bakarken elinde tuttuğu valizle kapıdan çıkmadan önce onlara kısaca bakmıştı. "Seni seviyorum abi" dediğinde tam kapıyı kapatmak üzereydiki,Jimin hızla kalıp bağırmıştı "Bekle!".

Kız hemen abisine döndüğünde,Jimin ağlarken koşmuş ve sıkıca sarılmıştı. "Bende seni seviyorum,hemde çok." Onlar sıkıca sarılırken Jungkook arkalarında gülümseyerek izliyordu. Yavaşca geri çekildiklerinde kız abisinin yanaklarını öpmüş ve Jungkook'a dönmüştü.

"Abime birşeyler hissettiğin belli,lütfen vazgeçme abim ve bebeğim sana emanet-" abisine dönmüş ve tekrarlamıştı "-size emanet abi" kız kapıdan çıkmadan önce bebeğini bıraktığı odaya bakmış ve uzaklaşmıştı.

Jimin kapıyı kapatıp yaslanmış ve ağlamaya devam etmişti. Jungkook daha fazla dayanamayarak Jimin'e koşmuş ve sıkıca sarılmıştı. "Üzülme olur mu? Bir gün geri geleceğini sende biliyorsun" ağlama sesi geldiğinde ayrılmışlar ve birbirlerine bakmışlardı.

"Hadi gel,bakalım" elinden tutmuş ve bebeğin olduğu odaya çekmişti. Odaya girdiklerinde yatakta yatan bebeği gördüklerinde Jimin daha çok ağlarken Jungkook gülümsemişti.

Bebeğin yanına gitmiş ve parmağını uzatmıştı. Elini tuttuğunda daha fazla gülümsemiş ve Jimin'e bakmıştı. Jimin,arkasından sarıldığında ona dönmüş ve kollarını boynuna dolayıp yüzüne bakmıştı.

"Soo Yun ailenin karşısına çıkamamış olabilir ama sen yapsan hyung,anlatsan olanı biteni o bebeği öylece bırakmazlar biliyorsun." demişti. Jimin kafasını sallamış ve Jungkook'un boynunu öpüp kardeşinin bebeğine bakmıştı.

"Hadi kalk hazırlanda çıkalım" demişti. Jungkook anlamsızca ona bakarken yiğenini kucağına almış ve Jungkook'a gülümsemişti. "Ailemin yanına gidiyoruz,hadi çabuk" Jungkook gülümseyerek kalkmış ve Jimin'in yanağından öpüp montuyla ayakkabısını giymişti.

"Bana versene,hem sende ayakkabını falan giy" Jimin,Jungkook'a bebeği vermiş ve hazırlandığında evden çıkmışlardı.

°°

"Oğlum? Hoşgeldiniz" Bayan Park Jungkook'a ve Jimin'e bakarken kucağındaki bebek dikkatini çekmişti ve "Bebek?" demişti "İçeri geçelim mi anne? Anlatacağım".

Salona geçip oturduklarında Jimin bebek konusunda endişelense de şuan Jungkook'un içi içini yiyordu. Birçok kez bir araya gelmişlerdi ama şuan Jin'in kardeşi olarak orda bulunmadığını düşünüyordu.

Bay ve Bayan Park onlara bakmış ve "Bi sorun mu var? Bebek kimin?" dediğinde Jimin içini çekmiş ve "Soo Yun'un" demişti.

°°

Eve girdiklerinde Jungkook hemen kendini koltuğa atmıştı "O neydi ya,annen bir anda bağırınca aklım çıktı" demişti gözlerini kapatırken. "O kadarda korkmamıza gerek yokmuş,dedim ki; tamam annem çıldırdı ortalığı karıştırcak falan,bi anda sessizce oturdu böyle uzaklara daldı,bi anda nasıl kabullendi bende anlamadım" demişti Jimin.

"Hıhm" demişti Jungkook,Jimin çocuğu süzmüş ve boynunu öpmeye başlamıştı. Jungkook daha çok kafasını geriye atıp gözlerini sıkıca yumarken sevdiği adama seslenmişti "Jimin".

Jimin kollarını beline sarıp kendine çekmiş ve boynuna daha çok sokulup "Efendim?" demişti.

Jungkook,kollarını boynuna dolarken ellerini Jimin'in saçına daldırmış ve kafasını kaldırırken yüzüne bakmıştı. "Rahat dur,kalk uyumak istiyorum ben" Jimin gülümsemiş ve çocuğun dudağına öpücük kondurmuş ve ısırıp çekiştirmişti "Uyuyalım bebeğim".

Kucağına almış ve odaya çıkarmıştı küçüğünü,yatağa yatırmış ve pjamalarını vermişti.

"Hadi giyinde uyuyalım"

I Love Her "JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin