"Güzelim,yapma böyle" Jungkook dediği kelimeyle gülümsesede hemen kendini topladı ve "Hadi,çalıştır arabayı sonuçta yemeğe gidiyoruz".
Jimin şaşırsada "Sen dargın değil misin bana?" demişti. Jungkook gülerek Jimin'e bakmış ve "Hayır,sadece seni görmek içindi" demişti.
Jimin sırıtarak elini beline dolamış ve kendine çekmişti,Jungkook ani gelişen yakınlıkla utanarak ellerini Jimin'in göğsüne koymuştu "Yerim seni" demişti Jimin hala sıratarak karşısındaki çocuğa bakarak.
Jungkook ellerini ensesine çıkarmış ve dudaklarına ufak bir öpücük kondurmuştu. "Gidelim mi hyung?" Jimin gülmüş ve dudaklarına bir öpücük daha kondurup arabayı çalıştırmıştı.
"Gidelim".
°°
"Jin?" sevgilisi ona seslenince hemen cevap vermişti "Efendim sevgilim?". Tae yanına gelmiş ve koltuğa oturup omzuna yaslanmıştı.
"Bir şey soracağım sana" Jin hemen kafasını devam et dercesine sallamıştı, "Jungkook'la ilgili" Jin bu sefer konuşmuştu "Sorun ne? Birşey mi oldu?" diyince Tae hayır anlamında kafasını sallamıştı.
"Jungkook sana konuştuğum var dese nasıl tepki verirsin? Yani olduğundan değil ama ben birini bul dediğimde her zaman senden bahsediyor ve konuyu kapatıyo" azıcık yalandan zarar gelmez diye düşündü Tae,sonuçta sevgilisinin abisine yumruk atmasını istemezdi.
"İlk biraz sinirlensemde o yanındaki çocuğu kontrol ederim,sonuçta kime emanet ettiğimi bilmem gerekiyor" 'merak etme kardeşin emin ellerde sevgilim' diye içinden geçirse de konuşmamayı seçmiş ve önüne dönmüştü.
"Tamam,anladım. Hadi flim izleyelim,son izlediğimizin yeni sezonu çıkmış."
°°
Jimin evinin kapısını açmış ve Jungkook'un geçmesi için kenara çekilmişti "Niye yemekten sonra eve geldik ki? Gezeriz diye düşünmüştüm" demişti Jungkook homurdanarak.
"Seni her zaman gezmeye götürebilirim bebeğim,azıcık evde takılırız işte,rahat oluruz hem" Jungkook'un aklı başka şeylere kaysada hemen kendini toparlamış ve boğazını temizlemişti.
"Sen otur ben ikimize kahve yapıp geleyim" Jimin mutfağa geçtiğinde,Jungkook'ta peşinden gitmişti. Jimin'in kahve makinesini çalıştırdığını görünce yanına yaklaşmış ve kahve makinesinin fişini çekmişti.
Jimin,Jungkook'a bakmış ve "Napıyorsun Kook?" demişti. Tekrar fişe takacağı sırada Jungkook arkasından sarılmış ve parmak ucuna çıkıp ensesine öpücük kondurmuştu.
"Kahve istemiyorum" Jimin arkasını dönmüş ve ona masumca bakan Jungkook'a bakmıştı,"Soğuk birşeyler yapmamı ister misin?" Jungkook kafasını hayır anlamında sallamış ve kollarını Jimin'in boynuna dolayıp yaklaşmıştı.
"Soğuk şeyler değilde,bana birşeyler yapmanı isterim" Jimin yutkunup ellerini Jungkook'un beline sarmış ve sıkıca tutmuştu,"Kook,dalga geçme sırası değil" Jungkook kafasını hayır anlamında sağa sola salladığında birbirine sürten burunları yüzünden gülümsemişti.
Biraz geri çekilip Jimin'in gözlerine bakmış ve "Dalga geçmiyorum,ben ciddiyim hyung" demişti. Jimin'in bakışları gözleri ve dudakları arasında gidip gelsede kendini tutmuştu "Olmaz Jungkook,hadi geç salona" Jungkook'u kendinden uzaklaştırmaya çalışınca sızlanmış ve daha çok yaklaşmıştı Jungkook.
"İstemiyorum,lütfen Jimin" Jimin durmuş ve kendisine yalvaran çocuğa bakınca daha fazla dayanamamıştı.
Dudaklarına yapışmış ve kaldırıp tezgaha oturtmuştu. Jungkook gülümseyip hyungunu kendisine daha çok çekmişti. Jimin bacaklarının arasında durduğu çocuğun kolunu okşamış ve yavaşca geri çekilmişti.
"Kendimi tutamıyorum,napıyorsun bana?" Jungkook sırıtarak Jimin'in tşörtünün eteklerinden tutmuş ve çıkarmıştı. Ellerini göğsüne koymuş ve yavaşca kaydırarak karın kaslarına indirmişti.
Jimin,Jungkook'u kucağına almış ve merdivenlere yönelmişti, Jungkook rahat durmayıp boynunu ısırınca,Jimin inlemiş ve kucağındaki çocuğu duvara yaslamıştı.
"Kook,odaya çıkana kadar rahat dur yoksa-" Jungkook sırıtarak sevdiği adama bakmıştı "Yoksa ne? Naparsın?" Bu sefer Jimin sırıtmış ve kendini sertçe Jungkook'a baştırmıştı.
Jungkook kafasını geriye atmış ve seslice inlemişti. Jimin boynunu öpmeye başlayınca kafasını yana yatırmış ve "Jimin,odaya çıkalım" demişti.
Jimin geri çekilmiş ve odaya adımlamıştı. Odaya girdiği gibi kapıyı kapatmış ve Jungkook'u yatağa bırakmıştı "İzlerimi bırakmak istiyorum ama zararlı çıkmanı istemiyorum,o yüzden iz bırakmayacağım." Jungkook alt dudağını sarkıtmış ve kollarını Jimin'in boynuna dolamıştı "Bıraksan fena olmazdı aslında".
Jimin gülümsemiş ve dudağına öpücük kondurmuştu "Olmaz bebeğim" demiş ve Jungkook'un tşörtünü çıkarmıştı. Yavaşca eğilip kalbinin üstüne yumuşak bir öpücük kondurmuştu.
"Beni bu kalbine sığdırdığın için teşekkür ederim,seni seviyorum"
Jungkook,büyüğünün sözleriyle ellerini yanaklarına koymuş ve kendine çekip fısıldamıştı.
"Asıl ben sana teşekkür ederim,kalbini bana açtığın için,seni seviyorum"
Jimin yaklaşıp öpmeye başladığında ilk sakince olsada sonradan öpüşü hırçınlaşmıştı. Jungkook ona yetişmeye çalışırken Jimin altında yatan çocuğun eşofmanını çıkarıyordu.
Jungkook sadece boxeriyle kalınca geri çekilmiş ve altındaki çocuğu süzmüştü "Çok güzelsin" karnına eğilmiş ve öperek yukarıya doğru çıkmaya başlamıştı,Jungkook'la yüz yüze gelince altındaki pantolonu çıkarmış ve sırıtarak kendini Jungkook'a bastırmıştı.
Jungkook,Jimin'in gözlerine bakarak inlemiş ve ellerini omuzlarına koymuştu. Jimin yanağından öpmeye başlayıp boynuna doğru inerken bir yandan kendini Jungkook'a sürtüyordu.
Haraketlerini hızlandırmaya başlayarak Jungkook'un göğüs ucunu ısırmıştı. Jungkook parmaklarını Jimin'in ensesindeki saçlarına dolamış ve sıkıca çekerek kafasını geriye atmıştı.
"Jimin,siktir! Daha hızlı,lütfen" nefes nefese Jimin'e yalvarırken bir yandan inlememeye çalışıyordu. Jimin kendini daha fazla bastırarak daha da hızlanmıştı.
Jungkook orgazm olmasına az kaldığını hissederken tırnaklarını Jimin'in ensesine ve koluna batırmıştı. Jimin kollarını Jungkook'un beline dolamış ve sarılarak işine devam etmişti. Jungkook kafasını büyüğünün boynuna gömmüş ve kulağına "B-boynuna iz bırak-Ah bırakabilir miyim?" demişti.
"Bırak güzelim" Jungkook dudaklarını aralamış ve Jimin'in boynunu ısırarak emmeye başlamıştı. İkiside aynı anda geldiğinde Jungkook kafasını kaldırmış ve Jimin'e bakmıştı.
Jimin karşısındaki çocuğa gülümsemiş ve dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurup ayağa kalkmıştı.
"Hadi senin için banyoyu hazırlayacağım yıkan,bende diğer odadaki banyoda yıkanırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Her "Jikook
Romance"Kardeşine karşı bir şeyler hissediyorum,Jin." "Sen ne saçmalıyorsun?!" °°° ~Top-Jim ~Uke-Kook ~Mpreg ~Taejin