12

261 37 16
                                    

"Su getireyim mi hyung? Bekle getiriyim." Jungkook kalkıp gideceği sırada Jimin elinden tutup durmuştu. "Kook,durur musun artık? Sabahtan beridir oraya buraya koşturuyorsun,otur biraz." Jungkook,Jimin'in yanına oturmuş ve tekrar soru sormaya başlamıştı.

"İyisin dimi? Bir yerin acıyor mu?" Jimin yanağından öpmüş ve "iyiyim" demisti. O sırada yanlarına Jin geldiğinde Jimin geri çekilmiş ve ciddileşip çorbasını içmeye başlamıştı. Jungkook yanlarına gelen abisine kısa bir bakış atıp tekrar Jimin'e dönmüştü. "Ben içiriyim mi?" Jimin gözlerini kocaman açıp Jungkook'a bakmış ardından gözlerini Jin'e çevirmişti.

Tekrar Jungkook'a bakmış ve "Sağol Jungkook,kendim içerim." demişti. Tae'de yanlarına gelmiş ve abisinin yanına oturmuştu. "İyi misin abi?" Jimin kafasını sallamış ve karşısında oturan Jin'e bakmıştı.

Jin hemen bakışlarını yere indirmiş ve elleriyle oynamaya başlamıştı "Jin? Eğer burda olmamdan rahatsız oluyorsan gidebilirim." Jungkook hemen itiraz edecektiki Jimin'in ona bakmasıyla susmuştu.

Jin kafasını kaldırıp nasıl konuşması gerektiğini düşünüyordu. Jimin şuan onu yanlış anlıyordu,kendini rahatsız hissettiği konu onun yüzünden kaza geçiren arkadaşının karşısında hiç birşey olmamış gibi oturmasıydı.

"Ben senden rahatsız olmuyorum Jimin. Senden nasıl rahatsız olabilirim ki? Sen benim herşeyimde yanımdaydın. Sadece yaptığım hata yüzünden nasıl hala karşında oturabildiğimi düşünüyorum. Bende senin kardeşinle sevgiliyim ve sen bana böyle yapmamıştın,gerçi hiç biriniz yapmamıştı. Biz hepimiz sizin üstünüze geldik,sorun neydi inanın bilmiyorum. Jungkook benim kardeşim ve ilk defa sevgilisi oluyor,ben Jungkook'un kızlardan hoşlandığını düşünüyordum. Seninle sevgili olunca da ben erkekle sevgili olduğum için Jungkook'ta yönelimini değiştirdi sandım. Özür dilerim,ikinizdende asla böyle davranmamam gerekiyordu. Beni affedebilir misiniz?"

Jimin ve Jungkook'un arasında bakışları gidip geliyordu. Jungkook gülümseyerek ayağa kalkmış ve abisinin üstüne atlamıştı. "Salak mısın abi ya?! Neden sen gaysin diye bende sana örnek olayım? Ben zaten Jimin'e ilgi duyuyordum,sadece siz kördünüz. Belli ediyorduk anlamadınız."

Jin kaşlarını çatmış ve kardeşinin kalçasına bi tokat yapıştırmıştı. "Şımarma Kookie" Jungkook acıyan kalçasını tutmuş ve "Tamam ya,niye vuruyorsun? Canım acıdı" demişti,dudaklarını büzerek.

Jin,Jimin'e bakmış ve "Jimin,bir şey demeyecek misin?" demişti. Jimin ilk ciddi kalsa da gülümsemiş ve ayağa kalkamadığı için arkadaşına elini yumruk yapıp uzatmıştı.

"Çocuk gibi trip mi atacağım lan sana,çak!" Jin gülümseyerek elini yumruk yapmış ve hızla yumruklarını birleştirmişti. "Affediyorsun yani?" Jimin kafasını sallamış ardından ciddileşip onları izleyen kardeşine dönmüştü "Ben affediyorum ama gönlünü alman gereken bir kişi var sanki kanka?"

Jin,Taehyung'a bakmış ve elinden tutup dışarıya çekmeye başlamıştı. "Ee biz akşama doğru geliriz,merak etmeyin bizi." demiş ve evden çıkmıştı.

Jungkook onlar evden çıkar çıkmaz Jimin'in kucağına oturmuş ve boynunu öpmeye başlamıştı. Jimin ellerini Jungkook'un beline koymuş ve kafasını yana yatırıp daha çok yer açarken "Kook,ne yapıyorsun?" demişti.

Jungkook boynuna kondurduğu öpücüklerin arasında cevap vermişti. Kısaca "Seni özledim,abim yüzünden rahat davranamıyoruz kaç gündür." demişti.

Jimin gülümeyerek Jungkook'u kendine daha çok çekmiş ve kendini geri çekip yüz yüze gelmişti. "Bende seni özledim güzelim" dudaklarına bakıp yavaşca yaklaşmış ve küçük öpücükler kondurmuştu.

Kapı çalınca oflayarak geri çekilmiş ve ayağa kalkmıştı. Kapıyı açtığıda Jimin'in annesini ve babasını gördüğünde dona kalmıştı. "Jungkook,iyi misin çocuğum?" Bayan Park'ın onu sarsmasıyla kendine gelmişti "İyiyim,pardon. Hoşgeldiniz" İkisinide sarılmış ardından Bay Park'ın kucağında olan Jimin'in yiğenini kucağıa alıp yanaklarını öpmüştü.

Salona geçtiklerinde Bayan Park hemen Jimin'e sarılmıştı. "Oğlum,iyi misin? Kaza yaptığını duyunca hemen toparlanıp geldik." Jimin annesinin ellerini öpmüş ve "İyiyim anne,merak etme Jungkook iyi bakıyor bana." demişti.

Bayan Park Jungkook'a bakmış ve sıratarak imali imali "Jungkook gibi bi damadımız olsa ne güzel olurdu." demişti. Hemen bakışlarını kucağındaki bebeğe çevirmiş ve onunla ilgilenmeye başlamıştı.

Konuyu dağıtmak için Bay Park'a dönüp "Adını ne koydunuz?" demişti. "Bon-Hwa koyduk" dediğinde gülerek kucağındaki bebeğin parmağını tutmasını izlemişti.

"Bon-Hwa büyüyünce çok yakışıklı olacak,şimdiden bile belli oluyor." Jimin kendisiyle ilgilenen annesini boşverip Jungkook'a bakmış ve hafif gülümseyerek yiğeniyle ilgilenmesini izlemişti. Kendi çocuklarıylada böyle ilgilenme düşüncesi çok tatlı gelmişti.

Bayan Park oğluna bir şey diyeceği sırada Jungkook'a olan bakışlarını görmüş ve sırıtmaya başlayarak kocasını dürtmüştü. Sonrasında boğazını temizlermiş gibi bakışlarını üzerine çekmişti. "Çorba yapayım mı diyecektim ama Jungkook sana yapmış belliki."

Jimin kafasını sallamış ve "Evet,kesinlikle bu çorbadan içmelisiniz anne harika yapıyor" demişti.

"O zaman bu aksam yemeğini Kook'un ellerinden yiyelim" Jungkook gülümsemiş ve "Tabiki yaparım,hem uzun yoldan geldiniz isteğinizi geri çeviremem." demişti. Bayan Park kocasına kaş göz işareti yapmış ve gülümsemişti.

"Oğlum bizde gelmişken 1 hafta falan kalalım diyoruz,Jungkook abin ve senin için sorun var mı?" Bay Park'ın sorusuyla beraber Jungkook hemen cevap vermişti "Ah saçmalamayın,ben ve abim icin hiç bir sorun yok dilediğiniz kadar kalabilirsiniz."

Bayan Park sırıtarak "Valla Jimin'e çok doğru kişiyi yakıştırmışız. Ne dersin kocacım?" demişti. Jungkook gözlerini kocaman açıp Bayan Park'a bakıyordu.

Tükürüğünde boğulacağını sanmıştı!

I Love Her "JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin