𝚃𝚑𝚛𝚎𝚎

510 124 70
                                    

کـۆمـێـنـت لـە نـێـوان ڕسـتـەکـان جـێـبـهـێـڵـە

3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3

تـایـهـۆنـگ: ئـەخـەر کـیـوتـی

جـونـکـوک: کـیـم تـایـهـۆنـگـگـگـگ ( کـاتـێـک بـە دووایـے تـایـهـۆنـگ کـەوت )

تـایـهـۆنـگ: لـە لـە لـا نـام گـری (کـاتـێـک ڕای دەکـرد بـۆ ئـەوەی جـونـکـوک نـەی گـرێـت)

جـونـکـوک: تـایـهـۆنـگـی شـێـوە تـرسـنـاک بـووەسـتـە لـە ڕاکـردن ئـەگـیـنـا بـە دەسـتـەکـانـی خـۆم دەت کـوژم ( بـە تـوڕەیـے و هـاوارەوە)

تـایـهـۆنـگ: بـەو دەسـتـە بـچـوکـانـەت دەم کـوژی؟ ( بـە گـاڵـتـەوە)

جـونـکـوک: ئـێـسـتـا نـیـشـانـت دەدەم ئـەو دەسـتـە بـچـوکـانـە چـیـان پـێ دەکـرێـت ( کـاتێـک تـایـهـۆنـگـی گـرت)

تـایـهـۆنـگ: ئـای ئـای قـژم بـەردە ( کـاتێـک جـونـکـوک زۆر بـێ بـەزەیـیـانـە قـژی ڕادەکـێـشـا)

جـونـکـوک: بـەمـن دەڵـێـی کـیـوت هـا بـەمـن دەڵـێـی دەسـت بـچـوک ، ئـێـسـتـا دەبـێـت تـاڵـە مـوێـک بـە سـەرتـەوە نـەهـێـڵـم ( هـێـشـتـا قـژی تـایـهـۆنـگـی ڕا دەکـێـشـا)

تـایـهـۆنـگ: تـەواو جـارێـکـیـتـر نـاڵـێـم کـیـوت و دەسـت بـچـوک بـەس قـژم بـەردە

جـونـکـوک: ئـەخـەر جـارێـکـیـتـر وا نـاڵـێـی؟ ( تـونـد تـر قـژی تـایـهـۆنـگـی ڕاکـێـشـا)

تـایـهـۆنـگ: ئـاا نـەخـێـر وانـاڵـێـم

جـونـکـوک: بـاشـە (قـژی تـایـهـۆنـگـی بـەردا)

تـایـهـۆنـگ: ئـای بـاش بـوو ئـەو دەسـت بـچـ..( سـەیـری جـونـکـوکـی کـرد بـیـنـی زۆر بـە سـاردی سـەیـری دەکـات وەک ئـەوەی بـیـەوێـت بـی کـوژێـت)

تـایـهـۆنگ: مـەخـسـەدم بـاش بـوو ئـەو دەسـت گـەورەیـە قـژی بـەردام ( بـە تـرسـەوە سـەیـری جـونـکـوکـی دەکـرد)

جـونـکـوک: ئـاوا ئـاقـڵ بـە ( بـەبـێ گـریـنـگـی دان بـە هـیـچ شـتـێـک دەسـتـی کـرد بـە ڕاهـێـنـانـەکـانـی )

( بـە نـزیـکـەی دووایـے 20 خـولـەک جـونـکـوک پـسـیـارێـکـی بـە مـێـشـک داهـات)

جـونـکـوک: تـایـهـۆنـگـاا؟ (بـە ئـا سـایـے نـاوی تـایـهـۆنـگـی هـێـنـا)

تـایـهـۆنـگ: ئـەخـەر ئـێـسـتـا پـێـی بـڵـێـی کـیـوت تـوڕە دەبـێـت

جـونـکـوک: ئـێـسـتـا تـۆ واز لـە کـیـوتـی مـن بـێـنـە وەڵـامـم بـدەوە

𝐌𝐲 𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 \ 𝐕.𝐊Where stories live. Discover now