Special⁴' 👑 [100k Special]

1.9K 196 71
                                    

100 BİN OLMUŞUZ AĞLARIM

[M]

...

"Deltam.."

Felix'in kısık sesi odada yankılandığında Hyunjin sırıtarak boynunu ısırdı. Bununla birlikte Felix'in sesi yükseldi. İkisi de sessiz olmak ne demek bilmediği için tüm odada sesleri yankılanıyordu. Kapıda ki korumaları bile gittiklerini biliyorlardı ama ikisinin de umurunda değildi. Katta bir tek kendi odaları olduğu için böylesine rahattılar. Çocuklarının odası iki kat aşağıdaydı, oraya ses gitmesi imkansızdı.

Hyunjin tekrar boynunu ısırdığında Felix'in gözleri mora büründü. Vitası kontrolü ele aldığında eşini yatağa atıp üzerine çıktı. Hyunjin üstüne çıkan eşiyle hızlıca ellerini beline sardı. Bu sefer Felix onun boynunu dişlerken, bir yandan da mühür yerini yalıyordu. Vitasının etkisiyle her şeyi yapabilecek gücü vardı şu anda.

Hyunjin'in çıplak olmasından faydalanıp elini aletine attı. Kesik kesik hareketlerle okşarken Hyunjin daha ne kadar sertleşeceğini düşünüyordu. Bu kurdun üzerinde ki etkisi çok fazlaydı.

"Yorgun musun delta?"

Hyunjin'in kurdu da kontrolü eline aldığında Felix'in belinde ki eller sıkılaştı. Vita eşini fark ettiğinde kafasını kaldırıp dudaklarını birleştirdi. Bir yandan da eşinin aletini okşuyordu. Eli hiç durmuyordu. Diğer eli de Hyunjin'in göğüs uçlarındaydı. Eşinin hassas olduğu noktaları bildiği için çok rahat hareket ediyordu.

Dudakları savaş içindeyken Felix elini Hyunjin'in kasıklarından çekerek sürtünmeye başladı. Vita sıvısı hem kendi girişini hem de Hyunjin'in aletini ıslatıyordu. Buna güvenerek onu içine aldığında ikisi de birbirinin ağzına inledi.

Her şeyi o kadar hızlı yapmıştı ki, kendi bile gelen acıyla fark etmişti ne yaptığını.

Acısı kısa sürerken dudaklarını ayırdı nefes alma ihtiyacıyla.

"Değilim. Yorgun olsam bile şu an dinlenmiş olurdum."

Kısık ve derin sesi vitayı daha da delirtirken hareketlerini hızlandırmıştı.

✨️

"Kralım, Kraliçem, uyanmanız gerekiyor. Yavru prens huysuzlanıyor."

Felix gözlerini yavaşça açtığında kapının sesini daha net duymaya başlamıştı. Hyunjin'in kollarının arasından çıkıp karşısında ki koltuktan sabahlığını aldı. İpini gevşekçe bağladıktan sonra kapıya ilerledi. Kapıyı açtığında ağlamak üzere olan oğluyla karşılaştı. Yüzünde ki saf gülümsemesiyle bebeğini alıp omzuna yatırdı.

"Çocuklar nerede?

"Prenses Yeji kraliyet dersinden efendim. Prenses Jae ise henüz uyuyor. Prens Jungwon aşağıda. Prens Jungwoo'yu durduramadığımız için getirmek zorunda kaldık."

"Jungwon'u getir."

Tam kapıyı kapatacakken aklına gelen şeyle durup bakıcıya baktı.

"Bir daha Jungwoo'yu kucağınızda görmek istemiyorum. Uyandığı an beni çağıracaksınız."

Bakıcı omeganın yüzüne kapıyı kapattığında oğlunun sırtını sıvazlayarak yatağına oturdu. Göğsünü açtığında minik bebek gözleri kapalı olsa bile annesinin göğsünü bulup emmeye başlamıştı. Felix karnının doyuran bebeğinin saçlarını severken çıplak omuzuna koyulan öpücükle gülümsedi.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın."

Bedenini Hyunjin'e yaslayıp kafasını da omuzuna yasladı. Gözlerini kapatıp öylece dururken Jungwoo'dan gelen sesle kafasını hızla kaldırdı. Minik oğlu anlaşılan bugün rahatsız hissediyordu.

Göğsünden ayırıp omuzuna yatırdı tekrar. Feromonlarını yayarken tekrar kapının çalmasıyla Hyunjin kalktı.

"Üzerini giyin delta."

Eşinin uyaran sesine karşılık kapıyı açmadan dolaptan bir eşofman ve tişört aldı. Hızlıca üzerine geçirip kapıyı açtı. Açar açmaz gülen oğluyla kendi de güldü. Bakıcının yüzüne bile bakmadan kendisine gelmek isteyen bebeğini aldı. Jungwon babasına gelmesiyle ellerini çırparken Hyunjin kapıyı kapatıp içeri geçti.

Jungwoo'nun uyukladığını görünce sessizce yatağa oturdu. Jungwon annesinin kokusunu almasıyla kafasını kaldırdı. Babasının kucağından inip yatakta emekleyerek annesine ulaştı. Felix onu da kucaklarken Jungwoo uykuya dalmıştı.

Hyunjin onu kucağına alıp odanın köşesinde ki beşiği yatırdı. Minik ellerini öpüp bir süre onu izledi. Bu sırada Felix Jungwon'u doyurup çoktan Öpme seansına geçiş yapmıştı.

Buna Hyunjin de katıldığında Jungwon'un kahkahaları odayı doldurmuştu. Minik delta gıdıklanmayı sevdiği için karşı çıkmıyordu onlara. Sadece öpmeleri için daha çok alan açıyordu.

Beşiğinde uyuyan vita, seslere alışık olduğu için uyanma gibi bir durumu yoktu ama yine de sessiz olmaları gerekiyordu. Rahatsız olup uyanırsa içi çıkana kadar ağlardı. Jungwon anne karnında kardeşinin de besinlerini tükettiği için minik bebek normalden çok daha küçük doğmuştu.

Doktorların yaşamaz demesine rağmen Felix ve Hyunjin onun üstüne düşerek bebeklerini sekizinci ayına kadar getirmişlerdi. Şu an yeni doğan bebekler kadardı Jungwoo. İkizine göre çok küçük kalıyordu. Her anlamda. Gözlerini bile zar zor açabiliyordu. Evin minik bebeği olduğu için tüm gözler ondaydı.

Ağlarken bile sesi çok az çıktığı için uyurken sürekli kontrol edilirdi. Normalde annesinin yanında yatan bebek dün odalarında uyuya kalınca uyandırmamak için almamıştı Felix onu. Başına en güvendiği askerleri diktikten sonra odasına dönmüştü.

Jungwon hala anne ve babasıyla uğraşırken kapının açılmasıyla hepsinin bakışları oraya döndü. Hyunjin kapı çalmadan içeri giren kişiye kızacakken minik prensesinin geldiğini görünce yüzü güldü. Jae hala gözlerini ovuştururken babasının yanına gidip kollarını uzattı. Hyunjin onu aldığında göğsüne yatıp gözlerini kapattı.

Muhtemelen gördüğü rüyadan korkup uykusunu yarıda bırakmıştı. Hyunjin onun rahat uyuması için rahat bir pozisyona geçerken Jungwon ablasına gitmek için emeklemeye başlamıştı. O da ablası gibi babasının göğsüne yattı. Felix onun da uyuyacağını anladığında komodinin üzerinde duran emziğini alıp dudakları arasına bıraktı. Abla-kardeş uyumaya başlayınca Felix gülümseyerek izledi manzarasını.

Manzarasında iki kişi eksikti ama olsundu. Bir kaç saate manzarası tamamlanmış olacaktı.

"Almamı ister misin sevgilim? Dün geldin zaten, dinlen biraz."

"Ben şu an dinleniyorum güzelim. Gel hadi."

Göğsünde boş olan yeri gösterdiğinde Felix oraya yattı. Hyunjin onun saçlarını öperken üç bebeğinin kollarında olmasıyla güldü. Henüz tamamlanmış sayılmazdı ama bu da çok güzeldi onun için.

...

prince yazmayı çok özlemişim ❤️‍🩹

aylar öncesinde arkadaşım prince için smut istemişti. bende dalgasına 100k olursa yazarım demiştim. olacağına inanmıyordum çünkü. sabah mesaj atmış prince 100k oldu smut yaz diye. duygulana duygulana yazdım ❤️‍🩹

 duygulana duygulana yazdım ❤️‍🩹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

prince | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin