𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 12

345 3 1
                                    

"𝘸𝘩𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘮𝘦𝘢𝘯? 𝘪𝘵𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘶𝘭𝘵 𝘪 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘸𝘦𝘪𝘨𝘩𝘵." "𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘢𝘯? 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘪𝘮 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘢𝘯?" "𝘺𝘦𝘴. 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘳𝘶𝘥𝘦. 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘸𝘦𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵." "𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯𝘵. 𝘮𝘺 𝘱𝘶𝘴𝘴𝘺 𝘣𝘦 𝘸𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘳𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘶𝘭𝘭 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰𝘰 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬. 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘰𝘯𝘨𝘶𝘦. 𝘸𝘩𝘺 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵?" "𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘦𝘱 𝘺𝘦𝘵. 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘮𝘺 𝘵𝘰𝘯𝘨𝘶𝘦." "𝘺𝘦𝘴. 𝘮𝘺 𝘱𝘶𝘴𝘴𝘺 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦. 𝘪 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺. 𝘴𝘶𝘤𝘬 𝘮𝘺 𝘱𝘶𝘴𝘴𝘺 𝘰𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘷𝘦." "𝘧𝘪𝘯𝘦." (𝘩𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘴 𝘪𝘵. 𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘨𝘴 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘴𝘵𝘦). "𝘱𝘶𝘴𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘰𝘶𝘯𝘨𝘦 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘧𝘶𝘳𝘵𝘩𝘦𝘳." "𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨?!" "𝘫-𝘫𝘪𝘯 𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨! 𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘮𝘺 𝘵𝘰𝘯𝘨𝘶𝘦." "𝘸𝘩𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵? 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘪𝘴𝘯𝘧 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺." 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘮𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘯𝘨𝘶𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯. 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬, 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘱𝘶𝘴𝘴𝘺." "𝘯𝘰! 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘨𝘰!" "𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦!" (𝘫𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘴 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘴𝘦𝘹). "𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬𝘪𝘦?" "𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦." "𝘪 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘢𝘭𝘭 𝘪 𝘥𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘪𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶." "𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘶𝘵!" "𝘣𝘦 𝘨𝘢𝘭𝘥 𝘪 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘢𝘵 𝘮𝘺 𝘢𝘴𝘴. 𝘯𝘰𝘸, 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦?" "𝘯𝘰." "𝘑𝘜𝘕𝘎𝘒𝘖𝘖𝘒 𝘞𝘏𝘠? 𝘐 𝘑𝘜𝘚𝘛 𝘞𝘈𝘕𝘛 𝘛𝘖 𝘓𝘖𝘝𝘌 𝘠𝘖𝘜!" "𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘹 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘴𝘯𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦." "but I love you. And if you accept my love then this wouldn't have happened." "your the one who said you didn't love me. You didn't want me as your mate remember?" "and you actually believed that?" "yes I did. I take things seriously." "come on. You know I didn't mean it." "oh really? so you saying all that stuff about and to me was just a joke?" "yes. I can't believe you actually fell for that." "Taehyung٫ that wasn't nice. You know he's sensitive." "he needs to learn how to stop taking these things to heart."

Taekook Wattpad Submissive AlphaWhere stories live. Discover now