{ 19. Bölüm }

130 24 8
                                    

  Bu cümlenin ardından Hyunjin, hemen o adamın yakasına yapışmıştı...

•••

"Hyunjin lütfen dur!"

  Hyunjin, Felix'in bunu demesinin ardından, yüzünü ona doğru döndürdü.

"Seni taciz eden adamı bırakmamı mı istiyorsun!? ASLA!!"

  Ardından hızla yüzünü o adama doğru götürdü. Kan lekesi ve yumruk olan elini, adamın kanlı olan suratına doğru salladı. Adamın artık ağzından kan akıyordu.

"H-hyunjin... L-lütfen, d-dur... Y-yalvarırım..."

  Hyunjin bir anlık adamın yakasını bırakıp Felix'e doğru döndürmüştü suratını. Ancak ardından, suratına doğru gelen yumrukla sendelemiş, ve bu sefer adama daha hızlı bir yumruk atmıştı.
  Jisung ise, Minho'yu taciz eden adamı dövme peşindeydi. Ancak sadece o dövmüyor, Minho'da arada vuruyordu.

"Aferin sana, öğrenmişsin dövüşü!"

"Benim mis gibi sevgilim varken öğrenemez miyim sandın?"

"Hahahah!!"

  Ancak bu işin sonu, parkta duran kişilerin polisi aramasıyla son bulmuştu. Lâkin kısa bir süre sonra polisler olay yerine gelmişlerdi bile.

  Şu anda karakoldalardı, ifade veriyorlardı. Hyunjin, adamı döverken aralarına girmelerine sinirlenmiş, ve karakolda da bu sinirini, adama sinirli bakışlar atarak belli ediyordu.

"Sayın Lee Felix, ifadenizi alabilir miyim lütfen?"

  Felix, göz ucuyla Hyunjin'e doğru baktı. Onun da adama doğru sinirli bir bakış attığını fark edip, derin bir iç çekti.

"T-tabii..."

  Kekeliyordu, çünkü hayatında şahit olmak istemediği bir olaya şahit olmuştu ve hâla bunun şokunu yaşıyordu.

•••

Selamlar efendim.
Uzuuun bir aradan sonra gene geldim, yaşıyorum yani ahanzhsnskm.
Evet, bölüm nasıldı?
Sizce Felix, komutana neler der?

{ 22 Mayıs Pazartesi 2023 }

TRİP | Minsung & Hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin