{ 7. Bölüm }

210 38 25
                                    

  Minho ve Felix, Hyunjin'in bu cümleyi demesinin ardından birbirlerine bakmışlardı...

•••

  Felix ve Minho, yavaş ve çekingen adımlarla odanın içine doğru yürüdüler.
  Titriyorlardı, ilk defa aşık olmuşlardı ve aşık oldukları kişilerin odasına giriyorlardı.

"Kim gelmiş Hyunjin?"

  Dedi Jisung, Hyunjin'e doğru dönerek. Ardından, arkasında duran iki çocuğa kaydı gözleri.

"Jisung, telefon numaralarımızı almak istiyorlarmış."

  Jisung'un gözleri, Hyunjin'in bunu demesinin ardından parlamıştı. Minho'yu seviyordu.

"Pekâla, ne için?"

"Aslında tur rehberi olduğunuz için, size daha kolay soru sorabilmemiz amacıyla istemiştik."

  Jisung gözlerini, Minho'nun gözlerine doğru götürmüştü. Onun ve Felix'in aslında bu neden dolayısıyla istediklerine inanmıyordu.

"Emin misin?"

  Dedikten sonra Jisung, oturduğu koltuktan kalkmış ve Minho'nun yanına doğru ilerliyordu.

"Ne?"

  Minho, endişelenmeye başlamıştı. Yoksa anlamış mıydı onun ona aşık olduğunu?
  Jisung, Minho'nun yanına doğru geldi ve elleriyle onun yüzünü kendi yüzüne doğru yaklaştırdı.

"Bana aşıksın... Biliyorum Minho..."

  Jisung'un nefesi, Minho'nun yüzünü okşuyordu. Minho, kızarmıştı artık.

"N-nasıl...?

  Diye fısıldadı sadece.
  Ardından Jisung, çocuğun kızarmış yüzünü bıraktı.
  Hyunjin ve Felix ise, sadece o ikisine bakıyorlardı. Aniden Hyunjin Felix'e, onu şaşırtacak bir soru sordu.

"Sen de bana mı aşık oldun?"

  Felix, sadece Hyunjin'e bakmakla yetiniyordu.

"Birdakika, ne?"

  Minho da olanlara bir anlam veremiyordu. Lâkin, sadece gezmek için gittikleri ülkede ilk aşklarını bulmuşlardı.
  Ve garip olan kısmı, onlar da bunun farkındaydı. Hatta belli ki rehberler de gezginlere aşıktılar...

•••

Selamlar efendim.
Hemen sormak istiyorum. Bu bölümü nasıl buldunuz?
Hikaye size göre nasıl gidiyor? Sürükleyici mi?
Cevaplarınızı bekliyorum.

¡ýī ģĕćëłēř... ☆
{ 7 Mayıs Pazartesi 2023 }

TRİP | Minsung & Hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin