{ 9. Bölüm }

188 35 19
                                    

"İ-iyi geceler."

•••

  Minho ve Felix, istemeden de olsa ayaklarını kapıdan çıkarmak için zorluyorlardı. Lâkin, kendileri istemedikleri için, ayakları da biraz zor ilerliyordu.
  En sonunda kapıdan çıkmayı becermişlerdi. Onlara 2 dakikalık gibi gelen süre, aslında yarım saatti ve şu an saat gece 12'ye gelmek üzereydi.

"Ah siktir ya! Yarın saat 10'da kalkacağız daha!"

"Doğru Minho. Bizim uyumamız gerekiyordu aslında, ama siz odamıza gelip telefonumuzu istediniz."

  Minho, Jisung'un küfür ettiğini duymasını istemiyordu ancak iş işten geçmişti. Son pişmanlık fayda etmezdi.

"Jisung, küfürü duydun mu?"

"Evet, bende küfür edebiliyorum. Sıkıntı yok."

  dedikten sonra sırıttı. Minho da, onun bu rahat tavrı karşısında biraz da olsa ferahlamıştı. Kendisine ve Felix'e karşı ne kadar da rahattı. Kendisi bile bu ona karşı bu kadar rahat olamazken, Jisung nasıl olabiliyordu? "Sanırım hiçbir zaman buna anlam veremeyeceğim." diye geçirdi içinden Minho.

"Hey Minhoo! Daldın!"

"Ha?"

"Daldın diyorum, çoktan kapıyı kapattılar bile. Gel, biz de odamıza gidelim. Zaten saat geç oldu."

"Ha, hmm, peki."

  Felix, Minho'nun yürümeyeceğini anlayınca, onu kolundan çekiştirmeye başladı. Minho'nun sesleri ise koridorda yankılanıyordu.

"Az sessiz ol lan orospu çocuğu!"

"Sus lan pezevenk!"

  Minho ve Felix atışarak odaya girdiklerinde koridorda bir sessizlik oluşmuştu.

"Niye çekiştiriyorsun beni sikik!?"

"Siktir git lan! Ben çekiştirmesem orada duracaktın! Yatıp kalkıp tanrıya şükret!"

"Sus lan orospu! Tuvalet kağıdı sokacağım ağzına!"

  Felix, "tuvalet kağıdı" lafını duyar duymaz, hemen kaçacak delik aramaya başlamıştı.

•••

Tekrardan selamlar efendim.
Ben bu bölümü yazarken bayağı eğlendim, özellikle de Minho'nun peçete faslında.
Felix'e bir "El Fâtiha" alalım lütfen.

Ïý¡ Ģůňĺéŕ ☆
{ 8 Mayıs Pazartesi 2023 }

TRİP | Minsung & Hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin