Minho, sadece sıkıntılı ve derin bir biçimde iç çekmişti.
•••
- Ertesi Gün -
"Jisung..."
"Hayır bebeğim, ağlama... Avrupadayken de görüşebiliriz..."
Jisung, sıkıca Minho'ya sarılarak belini kavradı ve kokusunu içine çekmeye başladı.
"Jisung, yapma böyle... Daha çok canım yanıyor..."
Jisung, kafasını Minho'nun omzundan kaldırarak, kahve gözlerini onun kahvelerine dikti. Ardından, sessizce bir göz yaşı döktü.
"Minho... Söz veriyorum... Geleceğim düğününe..."
"O-olmaz Jisung... Canın yanar..."
Hyunjin ve Felix ise, Minho'yla Jisung'a bakıyorlardı.
"Felix..."
"H-hm? *hıçkırır*"
Felix sadece, birazdan kızaracak olan gözlerini Hyunjin'in omzuna doğru saklamıştı. Karşısında güçsüz gözükmek istemiyordu.
Bir anda kafasını kaldırıp, geri çekilmişti Felix."Herşey için teşekkür ederiz Hyunjin ve Jisung. İlk geldiğimizden beri, ilginizi eksik etmediniz. Teşekkür ederiz..."
Ardından Minho'nun kolundan tuttu ve kulağına doğru yaklaştı.
"Gitmeliyiz Minho... Daha fazla duramayız... Canımız yanıyor..."
Minho, ağlamaklı gözlerle Felix'e doğru bakıyordu. Ardından gözleri, karşılarında duran ve onlara bakmakta olan ikiliye kaydı.
"Teşekkür ederiz..."
Tam arkasını dönüp gidecekken, aniden ilk ve son kez Jisung'un dudaklarına değdirdi dudaklarını. Fısıltı ve küçük bir hıçkırma arasında:
"Seni her zaman çok seveceğim sevgilim... Evli olacak olsam bile..." diye fısıldamıştı Minho.
Daha sonra da, o ortamda daha fazla durup, ağlamamak için içeriye girmişlerdi.
Şu anda uçaktalardı, ancak bir o kadar da mutsuz ve hüzünlülerdi.
•••
Selamlar efendim. Nasılsınız? -Bunu da alışkanlık haline getirdim agzgzjsbsn.-
Bölüm nasıldııı? -Çok duygusal oldu yaa, ben bile ağladım :(-
Heheheh ayrırdım bunları, sövmeyin lütfen 🥺.
Sizi seviyorum, sağlıcakla kalın ♥︎.{ 26 Mayıs Cuma 2023 }
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRİP | Minsung & Hyunlix ✔
Pertualangan| Tamamlandı | Uçakla biryerlere giderek, yeni yerler keşfeden Lee Felix ve Lee Know; gittikleri yerde rehber olan Hwang Hyunjin ve Han Jisung... Seyahat için gidilen yerde, Seul'da; bir Koreli rehbere aşık olmak mı? ∝ 1,01B olduğu tarih → 12.08.23