Jisung
Kapının önündeyiz, açın kapıyı [22.31]•••
Minho
Ne
NasıalwJisung
Minho
Ağlıyor musun sen
Aç kapıyı
Kapının önündeyiz
Görüldü.
Ardından kapıdan sert bir ses duyuldu. Kapının önünde oldukları belliydi. İkisi de sadece kafalarını kapının olduğu yere doğru çevirmişlerdi."Kim o?"
"J-jisung... Kapıdalar..."
"Ne!?"
Minho, hemen hızlıca yataktan kalkıp kapıya doğru yöneldi. Elini tokmağa uzattı ve ağır hareketlerle kapıyı açıp aralık olmasını sağladı. Ardından iki adım geriye gitti.
Kapı, Minho'nun açtığının aksine daha hızlı bir biçimde açılmıştı. Jisung, hızlıca içeriye girdi ve anında Minho'yu dudaklarından öptü. Arkalarında ise, Hyunjin ve Felix duruyorlardı.
Jisung, alnını Minho'nun alnına dayamıştı."Ne o? Evlenmiyor musun?"
"Evleneceğim kişi sen olsaydın evlenirdim."
Şu anda ise Jisung, Minho'yu belinden tutup, kendine doğru yaklaştırmıştı.
"Siz neden geldiniz?" sonunda Felix, bu ölü (!) havayı bozmuştu.
"Jisung, Minho'nun evlenmesine izin veremedi. Bunun üzerine ben de geldim. Onu ve sizi yalnız bırakamadım."
"Onun yerine Felix için geldim desen daha iyiydi sanki? Hm?" Jisung, başını Hyunjin'e doğru döndürüp cevaplamıştı bu yanıtını.
Ardından dördü de kahkaha atmaya başlamıştılar.Şu anda Minho, Jisung'un sırtına başını koymuş, uyuyordu. Hyunjin ise, Felix'in bacak arasına yerleşmiş, uyumaya çalışıyordu.
'Aşk'tı tüm bunları onlara yaptıran, yaptırtan. Aşk engel tanımazdı onlara göre, ki bu doğruydu da. Jisung ve Hyunjin Seul'den, Avrupa'ya gelmişlerdi. Onca kilometreye, onca engele rağmen.
Demek ki aşk böyle, aşık olmak böyle bir şeydi. Tüm Dünya'yı göze alıp, sevdiğinin yanına gitmek 'aşk' olarak adlandırılıyordu.•••
Evet, tekrardan merhaba sevgili okurlarım. Bir hikayenin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.
Öncelikle size, bana destek olup, bu hikayeyi okuyup oyladığınız için teşekkürlerimi sunarım. Beni her oy ve yorumda biraz daha mutlu ettiniz. Size minnettarım 🥰.
Belki biraz kötü oldu bu bölüm, bilemiyorum, ancak umarım beğenmişsinizdir.
Korkmayın ya, daha taslakta olan 2 hikayem daha var. Onları da bitirdikten sonra teker teker yayınlayacağım 😊.
Bu bölüme, başlama ve bitirme tarihinizi (hatırlıyorsanız) yazar mısınız? Anı kalsın ❤️🩹.
İyi, mutlu ve huzurlu günler dilerim hepinize. Bana bu yolda kattığınız şeylerden ötürü, çok mutlu olduğumu bilmenizi isterim...{ 27 Mayıs Cumartesi 2023 }
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRİP | Minsung & Hyunlix ✔
Adventure| Tamamlandı | Uçakla biryerlere giderek, yeni yerler keşfeden Lee Felix ve Lee Know; gittikleri yerde rehber olan Hwang Hyunjin ve Han Jisung... Seyahat için gidilen yerde, Seul'da; bir Koreli rehbere aşık olmak mı? ∝ 1,01B olduğu tarih → 12.08.23