2.bölüm

31 5 15
                                    

Selamlarr☘️

Nasılsınızz??

Yeni bölümle karşınızdayım,keyifli okumalar💗
Sınır:5 oy 20 yorum(fakiriz fakir)

Tuvalette işimizi halledip geri dönüyorduk. Sınıfa geri dönerken Yonca'yla Humay İngilizce hocasının mı yoksa Yonca'nın mı İngilizcesi daha iyi tartışması  yapıyorlardı.

"Bu arada net benim daha iyi aksanım var" diyen Yonca, iyi bildiği tek dersle övünmeyi ihmal etmemişti.

"Aksanının daha iyi olması seni hocadan daha iyi kılmaz."

"Yoo. Gayet kılar. Bak şimdi hocayla ben Amerika'ya gitmişiz. Orada bizden kimse grammar sormayacak ki,konuşmamıza bakacakalar. Ben daha iyi konuştuğuma göre, demek ki benim İngilizcem daha iyi."

"Yonca, şu inadın olmasa iyi kızsın aslında"

"Öyleyim valla"

Pek mütevazidir arkadaşım.

Okulumuzda düzenli denemeler yapılıyordu,diğer okullarda yapılmadığı için başka okullardan da öğrenciler buradan gelip denemeye giriyorlardı. Bu benim işime geliyor,çünkü yalnızca kendi okulumdan değil,yaşadığım yerde diğer öğrencilerin de puanlarını öğreniyordum ve elbette yılın başından beri birinciliği koruyordum.

Sonuçlar koridorda tam da bizim sınıfın karşısından asılıyordu. Zaten birinci olduğum için çıkarken bakma zahmetine girmemiştim, ama neden şimdi egomuzu okşamayalım ki?

Yonca ne yapacağımı anlamış şekilde heyecanla koşarak panoya yakınlaştı.

"Evet baylar ve bayanlar. Bakalım bu haftanın denemelerinde ilk yeri kim kapmış,tabii ki de saygı değer Ad.."

Bir anda duraksamış,şok içinde panoya bakıyordu. İsmi mi yanlış yazdılar?

"Yonca söylesene"

"Aşkım, yine birincisin de"

"Ee?"

"Birisi de seninle aynı puanı toplamış, 2 tane birinci var yani"

Ne demek iki tane birinci var?

Kahkaha atmaya başladım.Komik değildi aslında yaptığı şaka ama ben sinirden gülüyordum.Başarı takıntım halay çekiyordu şu an. Şakasını bozmak istedim ancak panoya yaklaşmaya cesaretim yetmedi. Şimdiye kadar hiç böyle bir şey yaşamamıştım.

"Kimmiş peki?" Diye sordum tedirginliğimi gizleyerek.

"Tanımıyorum,ama ismi Adnan. Aynı puanı toplamışsınız aslında,amma alfabeye göre dizildiği için onun ismi başta"diye Yonca teker teker açıkladı.

"E aynı puan zaten,ne önemi var kim başta?"

"Ne demek ne önemi var,benim arkadaşım başta olmalıydı.
Söylenmedi hiiiç
Sana layık düşler" Yonca bir anda şarkı söylemeye başlamıştı.İşin tuhaf yanı ikimiz de bu durumu garipsememiştik.

"Dünyanın sonu değil ya,kimmiş bu çocuk araştıralım,bizim okuldan mı,değil mi?" bir az sakinleşmiştim,ola bilirdi, ikinci değilim ki zaten,ismim yüzünden öyle.

"Demek Adnan ha,ağabeyime sorarım" diyen Humayın üniversitede okuyan bir abisi vardı.Toplam 3-4 kez karşılaşmıştık.

"Abine mi?1.90 olana mi yani?" Yoncanın bu sorusundan sonra ikimiz de şok içinde ona bakıyorduk.

"Yuh,Yonca ona da mı göz diktin? Tabi şehirde kalan insanların hepsi dişi olunca bir o kaldı"

"Başka abim mi var sanki" Humay bunu deyip göz seğirdi.

Kaos MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin