Buray-Sevdalar Sevdalar
İnişli-çıkışlı bir bölümle karşızdayım.
İnşAllah beğenirsiniz💗Sınır:6 oy 20 yorum
Bu gün hava çok güzeldi,güneş tüm zarafetiyle yeryüzüne el sallıyordu sanki.Ben yaz insanı değilim aslında,ama böyle havalar hep moralimi kaldırmıştır.
Bu yüzden kızlarla pikniğe gidecektik.
Tabii okuldan sonra)
Kardeşim çok ısrar ettiği için onu da götürecektim. Cimcime'nin hiç arkadaşı yok ya,benimkilere göz dikti.
Yonca zaten dünden hazır beni satmaya. İşte naparsın. Kardeşim tombul yanakları'yla 1-0 öndeydi.
Telefondan bildirim geldi,saat 7:20. Bu saatte zaten benimkiler dışında kim neden mesaj atsın dimi?
Humay:Günaydın bacılar
Humay:Battaniyeler bendenn
Yonca:Tabakları unutma sakın
Humay:Aman alırız market'ten
Ben:Olmaz,zaten biz-bizeyiz evden tabak götürelim,boşu-boşuna plastik tüketmeyelim.
Yonca:Düşünceli arkadaşım benim
Yonca:Ah keşke herkes senin gibi olsa
Humay:mesela senn
Ben de diyordum, 3 saniyedir kavga etmiyorlar,kıyamet kopacak.
Yonca:spor yapmayacaktın da bir döverdim
Humay:denesene.
Yonca:☑️☑️
Ben;XYLKDYDOYKYDDOYDDKY
Yonca:Ayferrr sen de mi?
Ben: Allah affetsin ama anırdım
Yonca:Aa iyi hatırlatdın beni niye kaldırmadınız sabah namazına?
Ne ara hatırlatdım?
Yoncanın uyku'yla ilgili ciddi problemleri vardı. Kız 8 saat uyumadan kalkamıyor,böyle ölü gibi kalıyor,bi keresinde balon patlatmıştık,yine uyanmamıştı.
O yüzden artık pes ettik. Sabah namazını hep kaçırıyordu.
Allah'ım günahını bize yazma.
Humay:Kıyamadık uyandırmaya yakışıklı prensimizi
Ben:Aynenn
Yonca:Gavurlar.
Kahkaha atıp çıktım gruptan. Sınav haberi falan var mı diye okul grubuna girdim. Dün bir kişi eklenmişti.
O muydu acaba?
Numaraya tıklamak istedim,ama sonra gözüm saate takılınca vaz geçtim-7:35.
Kot ceketimi giyip,aynada son kez kendime baktım. Göz altlarım kapkaraydı. Ama başarı hissi için her şeye değerdi.
"Abya gitçez dimi" dedi uyku mahmurluğuyla ela gözleriyle bana bakan Aydan.
Ben yeşil görüyordum,ama ela'ymış.
"Evet" deyip yanağını parçalıyormuş gibi sulu-sulu öptüm.
Bal ya balll.
"Ha bu arada tatlı olmak için kelimeleri yanlış telafuz etmene gerek yok,böyle de tatlısın"dedim abya demesine ima yaparak.
E 4 yaşı vardı artık.
"Çoçuğum ben çoçuk. Şöyleyemiyoyum
Ayyah Ayyah"Minik Aydan: