..

84 8 9
                                    

izuku'dan 

okulun ilk günüydü ve eve gidiyordum, iyi insanlar var gibi görünüyordu, derste bana dik dik bakan sarı saçlı çocuk dışında, benimle tanışmaya bile gelmemişti...Acaba beni sevmedi mi? öyle olsa bile içimde ona karşı anlam vermediğim bir his var .

tam kapının önündeyken babamın sesini duydum 

(babasına ad bulamadım o yüzden (?) yazıcam hikaye tutarsa fikirlerinizi sorar oy birliğiyle seçeriz)

(?): NEREDE KALDI BU ÇOCUK ?! YOKSA ORDA BURDA BİRİLERİNE OROSPULUK MU YAPIYOR!?

bunlar babamın klasik sözleriydi ama bıkmıştım artık gözümden istemsizce bir yaş düştü ve kapıyı açtım...

i: Burdayım baba buradayım... 

kafamı yere eğdim ağladığımı görmemesi için 

(?): O EĞDİĞİN KAFANI KIRICAM SENİN NEREDEYDİN BU SAATE KADAR HA?! NERDE NE BOK YİYODUN?! KONUŞ!

İ: O-okuldaydım b-baba 

ağlamam nedense şiddetlenmişti gitmek istiyordum bu evden 

(?): BU SAATE KADAR OKUL MU OLUR YALAN SÖYLEME SİKERİM OKULUNUDA SENİDE DOĞRU KONUŞ BANA!!?

Artık dayanamayacaktım , konuşacaktım ,16 yıl biriktirdiklerimi bugün dışa vuracaktım.

İ: OKULDAYDIM DİYORUM İNANMAK MI İSTEMİYORSUN?! YETER ARTIK BANA ÇEKTİRDİKLERİN!! BENDE Mİ ÖLDÜREYİM KENDİMİ?! SONUMDA MI ABİM GİBİ OLSUN İSTİYORSUN?! SEN BENDEN NE İSTİYORSUN?!SANA GÖRE  TEK SUÇUM ÇOCUĞUN OLMAKTI BELKİDE AMA BANA GÖRE EN BÜYÜK SUÇLU SENSİN! SENİN YAPTIĞIN BABALIK DENEN O İŞKENCE YAPMADIĞIM ŞEYLERİN CEZASI MI YOKSA?! BELKİDE KENDİ KAFANDA KURDUĞUN SENARYOLAR YÜZÜNDENDİR HA?! HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ GERÇEKLERİ AMA YOOOKK SEN BİLİP BİLMEDEN HEMEN KEMERİNE SARILDIN HAK ETMEDİĞİM DAYAKLARI ATTIN... hiç düşündün mü ha?...baba...

sonlara doğru sesim kısılmıştı ağlamamın şiddetlendiğini de öyle fark etmiştim başım dönüyordu. babam ilk defa söylediklerimi dinlemiş elinde ki kemeri yere düşürmüştü. Hala karşısında ağlarken:

(?): ÇIK BU EVDEN!!

diye bağırdı, o an bi duraksadım fakat sonra hemen odama gidip bir kaç eşyamı valizime tıkıştırdım 

İ: GİDİYORUM! GİDİYORUM Kİ UMARIM DÜŞÜNDÜĞÜMDEN ÇOK DAHA MUTLUSUNUZDUR !

deyip kapıyı çarpıp çıktım...

evet, gitmek istiyordum fakat gidecek bir yerim yoktu...

dışarıya çıktığımda karşıdan sarı saçlı bir çocuk geliyordu dikkatli bakınca sınıfımdan olduğunu hatırladım.. sanırım adı Bakugo'ydu

Bakugo: hey! bu saatte elinde valizle napıyorsun?

-------------------------------------------------------------------------nedense içimde diğer bölüm gzl olcakmmış gibi bir his var ve bu bölümde bence gzl oldu beğenmeniz dileğiyle



kurtuluştan doğan aşk~ \BAKUDEKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin