Prolog

9 0 0
                                    

Nigdy nie myślałam, że człowiek którego kochałam, któremu oddałam wszystko i przeprowadziłam się za nim do innego kraju tak mnie potraktuje. Nie byłam gotowa na to co się wydarzyło a tym bardziej nie byłam gotowa na wszystkie konsekwencje które to ze sobą niosło. Odebrał mi radość i rozerwał na malutkie kawałeczki które staram się powoli skleić w jedną całość. Poświęciłam prawie każdą znajomość dla tego człowieka, byłam tak zaślepiona miłością że nie dostrzegałam jego prawdziwej twarzy, karmił mnie kłamstwami przez cztery lata a ja łykałam to jak naiwne dziecko. Przyszedł czas dla mnie w którym będę samolubna i postawię na siebie i na swój rozwój, na spełnianie marzeń i realizowanie celów. Już nigdy nie pozwolę nikomu mną manipulować i nie dam się wykorzystywać, od teraz liczę się przede wszystkim ja, moja rodzina i przyjaciele którzy mi zostali. Szkoła tańca którą otwieram na dniach będzie moim priorytetem, mogę się pochwalić swoim doświadczeniem jako tancerka kilku naprawdę sławnych piosenkarek więc spodziewam się sporego zainteresowania moją szkołą. Pragnę aby inni tak jak i ja odnaleźli się w tańcu i pokochali go jeszcze bardziej, chcę żeby moja szkoła była dla wielu osób drugim domem gdzie czują się w stu procentach sobą, tak jak ja teraz.

____________________________________
Krótki wstęp do mojego nowe dzieła, zostawcie coś po sobie i czekajcie na rozdziały

Pozwól mi być Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz