Yaklaşık 10 dakikadır maskeli adam ve ubuyashiki-san'ın konuşmalarını izliyordum, birşey anlamasam bile. "Shinobu-san? Bir isteğiniz mi var?" Dedi kiriya. Kiriya ile çok samimi değildim fakat yinede seviyordum.
"Sadece bir sorum var.." dedim. "Buyurun?" Dedi. "O maskeli adam kim?" Diye sordum. "O mu? O urokodaki san. Sevgili babamızın bir arkadaşı. Çok önemli değil yani." Dedi.
1 saat sonra
Kanao, tanjironun evindeydi. Ben ise odamda oturmuş ablamı düşünüyordum.
10/A arklar grubu ve kanae(death) ve sanemi grubu
Tengen, grup adını değiştirdi.
Shinobu: bu isim ne tengen?
Tengen: öyle değil mi amaa
Sanemi: hiçbirinizle konuşmaya ihtiyacım yok benim.
Sanemi kişisi ayrıldı.
Mitsuri kişisi sanemiyi geri ekledi.
Mitsuri: yaw gülün geçin işte nolcakk
Obanai: aynen nolcak
Muichiro: ee? İblis avcısı oluyor muyuz?
Shinobu: ne? İblis avcısı mı olacaksınız.
Mitsuri: evet sende katıl Shinobu san!
Shinobu: seve seve. Ama nasıl?
Mitsuri: kelebek konağındaki denemelere gireceğiz.
Shinobu: şimdi bile yapabilirim
Rengoku: yaa! Beraber yapalım.
Gyomei: bunun için buluşmak gerekmez mi?
Giyuu: ben istemiyorum.
Shinobu: tomika san lütfen!!
Giyuu: tm
Mitsuro: buluşuruz! Ne zaman?
Obanai: cumartesi saat 2 gibi boşum
Sanemi: bende.
Shinobu: tamam ayarladık o zaman.
Herkes: bende.Telefonumu kapatıp yere koydum. Kanao heyecan ile bana geldi."Abla! Aoi san ile dışarı çıkacağız. Sende gelir misin?"
"Tamam."Üstüme bir kimono giydim ve çıktım. "Shin.. iblis avcısı olmayı düşünür müsün? Kanae chanın intikamını alabilirsin." Dedi aoi. "Bilmem ki.." dedim. Halbuki olacaktım.
"Hadi gidelim."
Kanao ve Aoi ile birlikte kelebek konağının bahçesini geziyorduk. Kendi aralarında konuşuyorlardı ama ben onları dinlemek yerine ablamı düşünüyordum.
"Sende konuşsana shinobu ya!" Dedi aoi bana kızarak. "Tamam.. ben cumartesi arkadaşlarımla iblis avcısı olmak için seçmelere katılacağım." Dedim.
"Abla bu çok havalı! Bende istiyorum!" Dedi kanao heyecanlı bir sesle. "Olmaz kanao, sen daha çok küçüksün. 13 yaşını geçtiğinde olabilir." Dedim. "Yaa!"
"Harika shin! Arkadaşlarınla iblis avcısı olmak çok havalı olmalı. Umarım hashira olursun." Dedi Aoi. "Teşekkür ederim." Dedim.
Cumartesi
Bugün iblis avcısı oluyorduk. Lan.. birşeyi unuttum. Ben ablamın telefonuna bakmadım!
Şifreyi açıp ilk galerisine girdim. 24 ocak 2021'e ait bir fotoğraf vardı. Sanemi ile ablamın olduğu. Bu harika bir fotoğraftı. Resmen aşık olmuştum fotoğrafa. WhatsApp gireyim.
Gruplar
10/A arklar grubu ve kanae
12/A grup
Kocho's and kanzaki's
Kanae hashira olmaya çalışıyor.Kanae hashira olmaya çalışıyor? Belli ki ablam bizden gizli bir iblis avcısıydı bu yüzden üst ay onu öldürmüştü. Ama neden? Amaç ne?
Herneyse salı günü okulda olmayacak, tamayo san ile buluşacaktım. "Abla! Arkadaşların geldi."
Selamm öncelikle evet bölüm çok kısa oldu ve farkettim ki diğer kny yazarlarına göre çok olgun yazıyorum ama buda benim tarzım yanii herneyse yavaş yavaş hikayenin finali yaklaşıyorr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hüzün
FanfictionKanae, herkesin kıskandığı kibar çalışkan fedakar biriydi. Peki shinobu kanao'ya, kanae gibi ablalık yapabilecek miydi?